„Wurth“ atidarė naują klientų aptarnavimo centrą, nebepriims grynųjų

Publikuota: 2018-12-07
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vilniuje atidarytas aštuntas vokiečių koncerno „Wurth Group“ klientų aptarnavimo centras. Jame galima atsiskaityti tik kortelėmis.

Į naują, didžiausią iš turimų (1.000 kv. m. ploto), klientų aptarnavimo centrą įmonė investavo apie 0,5 mln. Eur. Iš viso koncernas turi 31 centrą visoje Lietuvoje.

„Wurth“ asortimentą sudaro pramonės, statybos ir autoreikmenų prekės. Parduotuvėje yra tvirtinimo elementų, chemijos produktų, profesionalių įrankių ir darbo saugos prekių skyriai, iš viso daugiau nei 125.000 pavadinimų prekių.

„Vieta mums itin svarbi. Naujai atidarytas centras Geležinio Vilko g. – šalia greitkelio, kur geras susisiekimas su skirtingomis miesto dalimis. Taip pat čia planuojama nauja Šiaurinė gatvė, kuri dar labiau pagerins susisiekimą“, – pranešime spaudai cituojamas Mindaugas Jankus, „Wurth Lietuva“ Vilniaus regiono vadovas.

Įmonė nusprendė priimti atsiskaitymus tik kortelėmis. Manoma, kad toks sprendimas padės svarbiausius klientus aptarnauti greičiau ir profesionaliau.

„Tikimės, kad tai mums padės sukurti geresnius verslo santykius“, – sako p. Jankus.

Lietuvoje „Wurth“ veikia jau nuo 1996 m., įmonėje dirba apie 150 žmonių.

 „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys rodo, kad 2017 m. „Wurth Lietuva“ gavo 11,48 mln. Eur pardavimo pajamų, 12% daugiau nei 2016 m., kai pardavimai siekė 10,11 mln. Eur. Lyginamuoju laikotarpiu įmonės grynasis pelnas liko panašus: 2017 m. sudarė 701.004 Eur (2016 m. – 704.629 Eur).


2017 m. „Wurth Group“ apyvarta siekė 12,7 mlrd. Eur. Koncernas apjungia 400 įmonių 80-yje šalių, kuriose dirba 76.000 darbuotojų. 2023 m. „Wurth“ grupė užsibrėžė tikslą pasiekti 20 mlrd. Eur apyvartą.

FOTOGALERIJA „Wurth“ klientų aptarnavimo centras (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
05:45
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 1

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 12

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 12

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau