„VitaRest“: lietuviška inovacija, pripažinta pasaulyje

Publikuota: 2018-12-06

Didžiausia Lietuvos porolono gamintoja „Vita Baltic International“ šįmet Lietuvos vartotojams pristato savo baigtinius gaminius. Pagalvės ir antčiužiniai, pažymėti „VitaRest Inside“ prekių ženklu, gaminami iš pačios bendrovės kurto porolono, pelniusio tarptautinį pripažinimą.

Šis kompanijos žingsnis susijęs su siekiu plačiau išnaudoti vieno inovatyviausių „Vita Baltic“ produktų – viskoelastinio porolono „VitaRest“ – potencialą. Prieš keletą metų lietuvių sukurtas naujos kartos porolonas, į kurį sudėta ilgametė patirtis ir inovacijos, yra didžiausias kompanijos pasididžiavimas.

Griežčiausius „Oeko-Tex“ Standard 1-os klasės reikalavimus atitinkantis gaminys tinkamas net kūdikiams, o antimikrobinės savybės leidžia juo naudotis itin alergiškiems žmonėms. Dėl šių savybių ir suteikiamo išskirtinio komforto „VitaRest“ porolonas plačiai naudojamas aukščiausios kokybės čiužiniuose, pagalvėse, minkštuosiuose balduose.

„Šio viskoelastinio putų poliuretano paklausa nuolat auga, iš įmonių, išbandžiusių „VitaRest“ savo produkcijoje gauname tik teigiamus atsiliepimus. Pristatydami nuosavus gaminius iš „VitaRest“ porolono norime žmones plačiau supažindinti su išskirtinėmis jo savybėmis, atskleisti, kad itin svarbu, kas slypi kasdien naudojamos pagalvės ar čiužinio viduje“, – dėsto Vladislavas Gunevičius, „Vita Baltic International“ vadovas.

Komfortui ir sveikatai

Kurdami „VitaRest“, lietuvių kompanijos technologai galvojo apie ateities produktą. Tyrė įvairias medžiagų reakcijas į kūno šilumą, poveikį kraujotakai, prakaitavimui ir kitoms žmogaus fiziologinėms savybėms, nuo kurių tiesiogiai priklauso nakties poilsio kokybė. Šių ieškojimų rezultatas – inovatyvusis porolonas, pelnęs „Metų gaminio“ bei „Inovacijų prizo“ titulus. Pagalves su „VitaRest“ užpildu sertifikavo autoritetinga tarptautinė laboratorija, pripažinusi, kad jos atitinka visus „Ultra Fresh“ antimikrobinius reikalavimus.

Šis porolonas užtikrina ženkliai mažesnį spaudimą labiausiai atsikišusioms kūno vietoms, padeda malšinti nugaros ir sprando skausmus, išlaikyti taisyklingą stuburo padėtį, ant jo mažiau prakaituojama ir geriau pailsima. Visas šias savybes „VitaRest“ išlaiko mažiausiai septynerius metus.

Į aukštai iškeltą kokybės kartelę „Vita Baltic“ žiūri labai atsakingai, tad nuo pradžios iki galo pačių prižiūrimi produktai – vienas iš būdų ją užtikrinti. „Praėjusią savaitę mus pasiekė žinia iš partnerio – vienos didžiausių Jungtinės Karalystės elektroninių parduotuvių – kad „Vita Baltic“ pagalvė pripažinta geriausia Anglijos rinkoje. Labai džiaugiamės, tai – patvirtinimas, kad einame teisingu keliu“, – sėkmės istorija dalijasi V. Gunevičius.

Bendrovės gaminiais – kelių rūšių pagalvėmis ir antčiužiniais – jau prekiaujama Lietuvos elektroninėse parduotuvėse. Ateityje daugės vietų, kur bus galima įsigyti gaminių su „VitaRest Inside“ ženklu, tačiau prekiauti jais ketinama tik elektroninėje erdvėje. Kompanijos vadovas pabrėžia, kad nuosavi gaminiai nepakeis pagrindinės įmonės veiklos krypties – „Vita Baltic“ ir toliau tieks  poroloną Lietuvos ir užsienio partneriams. Anot jo, pagalvės ir antčiužiniai baigtiniams gaminiams pasirinkti neatsitiktinai: ši verslo niša kol kas išnaudota nepilnai, o didinti konkurencijos jau užimtuose segmentuose bendrovė nenorėjo.

Svarbiausia – partnerystė

Vienam didžiausių putų poliuretano gamintojų pasaulyje „Vita Group“ priklausanti kompanija gamina daugiau nei 50 rūšių porolono. Pagrindiniai jos klientai – baldų ir čiužinių gamintojai, veikiantys ne tik Lietuvoje, bet ir dešimtyse kitų pasaulio šalių.

Jų pasitikėjimą „Vita Baltic“ užsitarnavo gaminių kokybe, sparčiu darbo tempu ir sutartų gamybos terminų laikymusi: net 96 proc. klientų gaminiai pasiekia nevėluodami nė dienos. Šįmet dvidešimt metų perkopusi kompanija augo kartu su Lietuvos baldų pramone ir tebevaidina reikšmingą rolę šioje srityje: porolonas sudaro didžiąją dalį minkšto baldo savikainos, todėl netoliese įsikūręs jo tiekėjas – didelis privalumas baldų gamintojui.  

„Prieš du dešimtmečius žengusi pirmuosius nedrąsius žingsnius, šiandien baldų pramonė – viena stipriausių šalyje, antra pagal įdarbintų žmonių skaičių. Didelį postūmį jai suteikė į Lietuvą atėję pasauliniai ženklai, skandinavų gamintojai. Mūsų šalyje jie rado medieną, nagingus baldininkus ir kokybišką poroloną – visas tris sėkmingo baldų verslo dedamąsias. Džiaugiuosi, kad drauge su Lietuvos medienos apdirbėjais, baldininkais, gamintojais ir „Vita Baltic“ irklavo baldų pramonės valtį į tarptautinius vandenis. Partnerystė su baldų, čiužinių ir kitų produktų, kuriems naudojamas putų poliuretanas, gamintojais tikrai liks mūsų prioritetas, veiklos šerdis. Ir, žinoma, tikimės, kad porolono „VitaRest“ populiarumas ir toliau augs, nes tai produktas, išties vertas geriausių įvertinimų“, – įsitikinęs V. Gunevičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip Lietuvai pasiekti turizmo proveržio  – ekspertų receptai 1

Prabėgę 2018-ieji Lietuvos turizmo sektoriui buvo puikūs – vien per devynis mėnesius į šalį atvyko 1,37 mln.

Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos...

Turizmas 2018 m.: stagnuojanti Ispanija ir atostogų kelionių renesansas 3

Turkija atsigauna, Ispanija ima stagnuoti, o europiečiai vėl atsigręžia į atostogų keliones – tokias...

Maitinimo įmonių apyvarta per metus išaugo beveik dešimtadaliu

Šiemet lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, maitinimo ir gėrimų...

Pirkėjai skundžiasi „Lidl“ pirktoje ledų pakuotėje radę skutimosi peiliuką 7

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėje Panevėžyje pirktoje vanilinių ledų pakuotėje rastas skutimosi peiliukas,...

„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28
Mažmenininkų apyvarta per metus išaugo 7%

2018 m. lapkritį, palyginti su 2017 m. lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

ES direktyvoje – baigtinis įrodymų sąrašas taikant 0% PVM Premium

Europos Sąjungos Taryba patvirtino „greitus“ PVM direktyvos pataisymus, kurie palengvins verslui 0% PVM...

Finansai
2018.12.28
2019 m. laukia 30 mokesčių pakeitimų, amnestija ir gėdos stulpas 15

Kitais metais laukia mažesnė mokesčių našta darbo užmokesčiui, kitokių pajamų mokesčių lengvatų. Taip pat bus...

Finansai
2018.12.28
Licencijas prekiauti degalais išduos Kainų komisija 1

Vyriausybė siūlo, kad licencijas prekiauti nefasuotais naftos produktais išdavinėtų ne savivaldybės, bet...

Teismas: Konkurencijos taryba neprivalo vaistinėms grąžinti paimtų dokumentų 1

Konkurencijos taryba neprivalo grąžinti tyrimo metu paimtos informacijos vienus didžiausių vaistinių tinklų...

„Panoramai“ dešimt metų – penkios išmoktos pamokos Rėmėjo turinys 4

Dešimt metų prekybos versle – daug. Per tokį laikotarpį gali pasikeisti klientų poreikiai, prekybos kanalai,...

„Lidl“ investicijos šiemet stelbė kitus rinkos dalyvius 5

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ į plėtrą šiemet investavo 47 mln. eurų –...

Svarbiausi prekybos sektoriaus sandoriai 2018 m. Premium

2018 m. mažmeninės prekybos rinkoje netrūko įsigijimų. Tiesa, kai kurie planuoti sandoriai neįvyko, dalis...

Svarbiausi mokesčių pokyčiai: prekybos sektoriui 2019 m. bus sunkūs Premium 1

Ateinančiais metais prekybos sektoriuje bus labai daug pasikeitimų, verslui tai bus sunkus laikas. Vien jau...

Prekybos sektoriaus teisinis reguliavimas: svarbiausi pokyčiai Premium

2019 m. Vyriausybės programoje numatyta imtis priemonių, siekiant užtikrinti grįžtamąjį ryšį tarp priežiūros...

Kova su šešėliu: centralizuos degalų prekybos leidimų išdavimą 7

Vyriausybė užsimojo centralizuoti ir sugriežtinti prekybos nefasuotais naftos produktais licencijavimą.

Verslo aplinka
2018.12.25
Nepamiršta idėjos riboti prekybos centrų darbą 9

Valdantieji tikisi, kad kitąmet bus priimti įstatymai, apribojantys didelių prekybos centrų darbą...

Verslo aplinka
2018.12.25
Turizmo sektoriuje sukurta pridėtinė vertė per 2017 metus padidėjo 12%

2017 m., palyginti su 2016 m., turizmo sektoriuje sukurta pridėtinė vertė padidėjo 11,9% ir sudarė 1,2 mlrd.

Kūrė žvakes, kurios atrodytų „nelietuviškai“ 1

Prekybinės mugės didina ne tik smulkiųjų pardavimus, bet ir padeda susipažinti su klientais, sužinoti, ko jie...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau