„VitaRest“: lietuviška inovacija, pripažinta pasaulyje

Publikuota: 2018-12-06

Didžiausia Lietuvos porolono gamintoja „Vita Baltic International“ šįmet Lietuvos vartotojams pristato savo baigtinius gaminius. Pagalvės ir antčiužiniai, pažymėti „VitaRest Inside“ prekių ženklu, gaminami iš pačios bendrovės kurto porolono, pelniusio tarptautinį pripažinimą.

Šis kompanijos žingsnis susijęs su siekiu plačiau išnaudoti vieno inovatyviausių „Vita Baltic“ produktų – viskoelastinio porolono „VitaRest“ – potencialą. Prieš keletą metų lietuvių sukurtas naujos kartos porolonas, į kurį sudėta ilgametė patirtis ir inovacijos, yra didžiausias kompanijos pasididžiavimas.

Griežčiausius „Oeko-Tex“ Standard 1-os klasės reikalavimus atitinkantis gaminys tinkamas net kūdikiams, o antimikrobinės savybės leidžia juo naudotis itin alergiškiems žmonėms. Dėl šių savybių ir suteikiamo išskirtinio komforto „VitaRest“ porolonas plačiai naudojamas aukščiausios kokybės čiužiniuose, pagalvėse, minkštuosiuose balduose.

„Šio viskoelastinio putų poliuretano paklausa nuolat auga, iš įmonių, išbandžiusių „VitaRest“ savo produkcijoje gauname tik teigiamus atsiliepimus. Pristatydami nuosavus gaminius iš „VitaRest“ porolono norime žmones plačiau supažindinti su išskirtinėmis jo savybėmis, atskleisti, kad itin svarbu, kas slypi kasdien naudojamos pagalvės ar čiužinio viduje“, – dėsto Vladislavas Gunevičius, „Vita Baltic International“ vadovas.

Komfortui ir sveikatai

Kurdami „VitaRest“, lietuvių kompanijos technologai galvojo apie ateities produktą. Tyrė įvairias medžiagų reakcijas į kūno šilumą, poveikį kraujotakai, prakaitavimui ir kitoms žmogaus fiziologinėms savybėms, nuo kurių tiesiogiai priklauso nakties poilsio kokybė. Šių ieškojimų rezultatas – inovatyvusis porolonas, pelnęs „Metų gaminio“ bei „Inovacijų prizo“ titulus. Pagalves su „VitaRest“ užpildu sertifikavo autoritetinga tarptautinė laboratorija, pripažinusi, kad jos atitinka visus „Ultra Fresh“ antimikrobinius reikalavimus.

Šis porolonas užtikrina ženkliai mažesnį spaudimą labiausiai atsikišusioms kūno vietoms, padeda malšinti nugaros ir sprando skausmus, išlaikyti taisyklingą stuburo padėtį, ant jo mažiau prakaituojama ir geriau pailsima. Visas šias savybes „VitaRest“ išlaiko mažiausiai septynerius metus.

Į aukštai iškeltą kokybės kartelę „Vita Baltic“ žiūri labai atsakingai, tad nuo pradžios iki galo pačių prižiūrimi produktai – vienas iš būdų ją užtikrinti. „Praėjusią savaitę mus pasiekė žinia iš partnerio – vienos didžiausių Jungtinės Karalystės elektroninių parduotuvių – kad „Vita Baltic“ pagalvė pripažinta geriausia Anglijos rinkoje. Labai džiaugiamės, tai – patvirtinimas, kad einame teisingu keliu“, – sėkmės istorija dalijasi V. Gunevičius.

Bendrovės gaminiais – kelių rūšių pagalvėmis ir antčiužiniais – jau prekiaujama Lietuvos elektroninėse parduotuvėse. Ateityje daugės vietų, kur bus galima įsigyti gaminių su „VitaRest Inside“ ženklu, tačiau prekiauti jais ketinama tik elektroninėje erdvėje. Kompanijos vadovas pabrėžia, kad nuosavi gaminiai nepakeis pagrindinės įmonės veiklos krypties – „Vita Baltic“ ir toliau tieks  poroloną Lietuvos ir užsienio partneriams. Anot jo, pagalvės ir antčiužiniai baigtiniams gaminiams pasirinkti neatsitiktinai: ši verslo niša kol kas išnaudota nepilnai, o didinti konkurencijos jau užimtuose segmentuose bendrovė nenorėjo.

Svarbiausia – partnerystė

Vienam didžiausių putų poliuretano gamintojų pasaulyje „Vita Group“ priklausanti kompanija gamina daugiau nei 50 rūšių porolono. Pagrindiniai jos klientai – baldų ir čiužinių gamintojai, veikiantys ne tik Lietuvoje, bet ir dešimtyse kitų pasaulio šalių.

Jų pasitikėjimą „Vita Baltic“ užsitarnavo gaminių kokybe, sparčiu darbo tempu ir sutartų gamybos terminų laikymusi: net 96 proc. klientų gaminiai pasiekia nevėluodami nė dienos. Šįmet dvidešimt metų perkopusi kompanija augo kartu su Lietuvos baldų pramone ir tebevaidina reikšmingą rolę šioje srityje: porolonas sudaro didžiąją dalį minkšto baldo savikainos, todėl netoliese įsikūręs jo tiekėjas – didelis privalumas baldų gamintojui.  

„Prieš du dešimtmečius žengusi pirmuosius nedrąsius žingsnius, šiandien baldų pramonė – viena stipriausių šalyje, antra pagal įdarbintų žmonių skaičių. Didelį postūmį jai suteikė į Lietuvą atėję pasauliniai ženklai, skandinavų gamintojai. Mūsų šalyje jie rado medieną, nagingus baldininkus ir kokybišką poroloną – visas tris sėkmingo baldų verslo dedamąsias. Džiaugiuosi, kad drauge su Lietuvos medienos apdirbėjais, baldininkais, gamintojais ir „Vita Baltic“ irklavo baldų pramonės valtį į tarptautinius vandenis. Partnerystė su baldų, čiužinių ir kitų produktų, kuriems naudojamas putų poliuretanas, gamintojais tikrai liks mūsų prioritetas, veiklos šerdis. Ir, žinoma, tikimės, kad porolono „VitaRest“ populiarumas ir toliau augs, nes tai produktas, išties vertas geriausių įvertinimų“, – įsitikinęs V. Gunevičius.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Naujas sandėlis: naujos galimybės su naujais išbandymais Premium 2

Antrus visus veiklos metus skaičiuojantis UAB „Aibės logistika“ logistikos centras aptarnaujamo tinklo...

„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
2019.07.01
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01
Birželį vėl pagerintas naujų automobilių rinkos rekordas 

Praėjusį mėnesį oficiali Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka pasiekė naujas aukštumas, tačiau didele...

Automobiliai
2019.07.01
„Digitas“ plečia pasaulinį tinklą ir žengia į Baltijos šalis

Integruotos rinkodaros agentūra „Digitas“ pradeda veiklą Baltijos šalyse. Klientams siūlomos visos rinkodaros...

Rinkodara
2019.07.01
„Aprangos“ grupės pajamos šiemet augo 7,3%  1

Šių metų sausio–birželio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 108,6...

Prekyba
2019.07.01
„Kesko Senukai Digital“ per įsigijimą pasiekė naują pirkėjų grupę Premium 3

Daugiausia „pasidaryk pats“ segmente veikianti „Kesko Senukai Digital“ e. parduotuvė, integravusi įsigytos...

Prekyba
2019.07.01
Prekiniai limitai: „Maximai“ prekių skolon saugu parduoti už 1,5 mln. Eur Premium 2

Didžiausiems verslams Lietuvoje vienas tiekėjas skolon gali parduoti prekių ir paslaugų už 1,5 mln. Eur. Kita...

Finansai
2019.06.28
Lietuva turės įvertinti maisto produktų skirtumus ES 

Europos Komisijai paskelbus, kad mokslininkai nerado įrodymų, jog Europos Sąjungos rytinių ir vakarinių šalių...

Prekyba
2019.06.27
Į pirmąją Lietuvoje A++ energinės klasės parduotuvę investavo 0,5 mln. Eur 4

Mažmeninės prekybos UAB „Svaita“, priklausanti aljansui „Aibė“, Rokiškio raj. atidarė pirmąją šalyje...

Statyba ir NT
2019.06.27
Birželį – 0,3% išankstinė mėnesio defliacija

Lietuvoje birželio mėnesį, išankstiniais vertinimais, mėnesio defliacija, apskaičiuota pagal su kitomis...

Verslo aplinka
2019.06.27
D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 23

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
2019.06.26
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna 1

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Verslo aplinka
2019.06.26
Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 26

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau