„VitaRest“: lietuviška inovacija, pripažinta pasaulyje

Publikuota: 2018-12-06

Didžiausia Lietuvos porolono gamintoja „Vita Baltic International“ šįmet Lietuvos vartotojams pristato savo baigtinius gaminius. Pagalvės ir antčiužiniai, pažymėti „VitaRest Inside“ prekių ženklu, gaminami iš pačios bendrovės kurto porolono, pelniusio tarptautinį pripažinimą.

Šis kompanijos žingsnis susijęs su siekiu plačiau išnaudoti vieno inovatyviausių „Vita Baltic“ produktų – viskoelastinio porolono „VitaRest“ – potencialą. Prieš keletą metų lietuvių sukurtas naujos kartos porolonas, į kurį sudėta ilgametė patirtis ir inovacijos, yra didžiausias kompanijos pasididžiavimas.

Griežčiausius „Oeko-Tex“ Standard 1-os klasės reikalavimus atitinkantis gaminys tinkamas net kūdikiams, o antimikrobinės savybės leidžia juo naudotis itin alergiškiems žmonėms. Dėl šių savybių ir suteikiamo išskirtinio komforto „VitaRest“ porolonas plačiai naudojamas aukščiausios kokybės čiužiniuose, pagalvėse, minkštuosiuose balduose.

„Šio viskoelastinio putų poliuretano paklausa nuolat auga, iš įmonių, išbandžiusių „VitaRest“ savo produkcijoje gauname tik teigiamus atsiliepimus. Pristatydami nuosavus gaminius iš „VitaRest“ porolono norime žmones plačiau supažindinti su išskirtinėmis jo savybėmis, atskleisti, kad itin svarbu, kas slypi kasdien naudojamos pagalvės ar čiužinio viduje“, – dėsto Vladislavas Gunevičius, „Vita Baltic International“ vadovas.

Komfortui ir sveikatai

Kurdami „VitaRest“, lietuvių kompanijos technologai galvojo apie ateities produktą. Tyrė įvairias medžiagų reakcijas į kūno šilumą, poveikį kraujotakai, prakaitavimui ir kitoms žmogaus fiziologinėms savybėms, nuo kurių tiesiogiai priklauso nakties poilsio kokybė. Šių ieškojimų rezultatas – inovatyvusis porolonas, pelnęs „Metų gaminio“ bei „Inovacijų prizo“ titulus. Pagalves su „VitaRest“ užpildu sertifikavo autoritetinga tarptautinė laboratorija, pripažinusi, kad jos atitinka visus „Ultra Fresh“ antimikrobinius reikalavimus.

Šis porolonas užtikrina ženkliai mažesnį spaudimą labiausiai atsikišusioms kūno vietoms, padeda malšinti nugaros ir sprando skausmus, išlaikyti taisyklingą stuburo padėtį, ant jo mažiau prakaituojama ir geriau pailsima. Visas šias savybes „VitaRest“ išlaiko mažiausiai septynerius metus.

Į aukštai iškeltą kokybės kartelę „Vita Baltic“ žiūri labai atsakingai, tad nuo pradžios iki galo pačių prižiūrimi produktai – vienas iš būdų ją užtikrinti. „Praėjusią savaitę mus pasiekė žinia iš partnerio – vienos didžiausių Jungtinės Karalystės elektroninių parduotuvių – kad „Vita Baltic“ pagalvė pripažinta geriausia Anglijos rinkoje. Labai džiaugiamės, tai – patvirtinimas, kad einame teisingu keliu“, – sėkmės istorija dalijasi V. Gunevičius.

Bendrovės gaminiais – kelių rūšių pagalvėmis ir antčiužiniais – jau prekiaujama Lietuvos elektroninėse parduotuvėse. Ateityje daugės vietų, kur bus galima įsigyti gaminių su „VitaRest Inside“ ženklu, tačiau prekiauti jais ketinama tik elektroninėje erdvėje. Kompanijos vadovas pabrėžia, kad nuosavi gaminiai nepakeis pagrindinės įmonės veiklos krypties – „Vita Baltic“ ir toliau tieks  poroloną Lietuvos ir užsienio partneriams. Anot jo, pagalvės ir antčiužiniai baigtiniams gaminiams pasirinkti neatsitiktinai: ši verslo niša kol kas išnaudota nepilnai, o didinti konkurencijos jau užimtuose segmentuose bendrovė nenorėjo.

Svarbiausia – partnerystė

Vienam didžiausių putų poliuretano gamintojų pasaulyje „Vita Group“ priklausanti kompanija gamina daugiau nei 50 rūšių porolono. Pagrindiniai jos klientai – baldų ir čiužinių gamintojai, veikiantys ne tik Lietuvoje, bet ir dešimtyse kitų pasaulio šalių.

Jų pasitikėjimą „Vita Baltic“ užsitarnavo gaminių kokybe, sparčiu darbo tempu ir sutartų gamybos terminų laikymusi: net 96 proc. klientų gaminiai pasiekia nevėluodami nė dienos. Šįmet dvidešimt metų perkopusi kompanija augo kartu su Lietuvos baldų pramone ir tebevaidina reikšmingą rolę šioje srityje: porolonas sudaro didžiąją dalį minkšto baldo savikainos, todėl netoliese įsikūręs jo tiekėjas – didelis privalumas baldų gamintojui.  

„Prieš du dešimtmečius žengusi pirmuosius nedrąsius žingsnius, šiandien baldų pramonė – viena stipriausių šalyje, antra pagal įdarbintų žmonių skaičių. Didelį postūmį jai suteikė į Lietuvą atėję pasauliniai ženklai, skandinavų gamintojai. Mūsų šalyje jie rado medieną, nagingus baldininkus ir kokybišką poroloną – visas tris sėkmingo baldų verslo dedamąsias. Džiaugiuosi, kad drauge su Lietuvos medienos apdirbėjais, baldininkais, gamintojais ir „Vita Baltic“ irklavo baldų pramonės valtį į tarptautinius vandenis. Partnerystė su baldų, čiužinių ir kitų produktų, kuriems naudojamas putų poliuretanas, gamintojais tikrai liks mūsų prioritetas, veiklos šerdis. Ir, žinoma, tikimės, kad porolono „VitaRest“ populiarumas ir toliau augs, nes tai produktas, išties vertas geriausių įvertinimų“, – įsitikinęs V. Gunevičius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybos įmonių asociacija stoja į tarptautinę organizaciją

Prekybos įmonių asociacija taps asociacijos „EuroCommerce“, atstovaujančios didmeninės ir mažmeninės prekybos...

Prekyba
17:18
Griežtėja elektroninės prekybos taisyklės 

Europos Parlamentas (EP) trečiadienį pritarė taisyklėms, skirtoms apsaugoti vartotojus nuo klaidinimo...

Prekyba
15:22
„Alibaba“ įkūrėjas: dirbti 12 val. per parą, 6 dienas per savaitę – palaima Premium 10

Kai vis aktyviau diskutuojama apie darbo savaitės trumpinimą bei tokio pokyčio naudą darbuotojams, Jacko Ma,...

Vadyba
11:11
„Barbora“ plečiasi į Prienus ir Birštoną 1

Didžiausia Baltijos šalyse maisto ir kasdienių prekių elektroninė parduotuvė „Barbora“ toliau plečia veiklą...

Prekyba
10:44
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
10:23
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
05:45
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
JAV suplanuoti tūkstančių parduotuvių uždarymai

JAV prekybininkai šiemet uždarys 5.994 parduotuves, o naujų atidaryti planuojama 2.641, rodo tyrimų bendrovės...

Prekyba
2019.04.16
Baigta tirti prekybos degalais afera: į biudžetą nesumokėta 10,7 mln. Eur mokesčių 1

Per dvejus metus tarptautinė organizuota nusikalstama grupė pasipelnė iš neteisėto degalų pardavimo ir...

Finansai
2019.04.16
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 1

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
„Akropolio Group“ įmonė skolinasi 140 mln. Eur 9

UAB „Ozo turtas“, kuriai priklauso Vilniaus prekybos centras (PC) „Akropolis“, iš kelių bankų skolinasi 140...

Statyba ir NT
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
Iš Kinijos ekonomikos – dar viena gera žinia 4

Kinijos eksportas šiemet kovą, palyginti su pernykščiu, augo 14,2% – daugiausiai per 5 pastaruosius mėnesius...

Rinkos
2019.04.15
Blokų grandinės logistikoje: kelią skinantys milžinai kviečia mažesnius Premium

Blokų grandinių („blokchain“) technologija žada naujas logistikos galimybes: gerąja „Maersk“ ir IBM praktika...

„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Vyriausybė: prekybos tinklams nedraudžiama riboti darbą per šventes

Vyriausybė nesutiko su Seime parengtu projektu, numatančiu, kad karteliniais nėra laikomi prekybos tinklų...

Verslo aplinka
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau