Oskaro vertiems marškiniams svarbi kiekviena detalė

Publikuota: 2018-12-05

„Guli kaip nulietas“ – sakoma apie tobulai savininkui tinkantį rūbą, dažniausiai kostiumą. Tačiau kad įvaizdis nepaliktų abejonių, jog priklausote aukščiausiai profesionalų lygai, ne mažiau svarbu ir tai, ką vilkite po juo.

Rūbai, kartu su statusą atspindinčiomis detalėmis – laikrodžiu, batais, sąsagomis – kuria solidų profesionalo įvaizdį. Ypač jeigu jie siūti specialiai jo savininkui. Siūtis drabužius kadaise buvo vienintelis ir natūralus būdas apsirengti, o suklestėjus masinei gamybai vienetiniai gaminiai rinkos vertės kopėčiomis kaipmat pakilo iki prabangių prekių segmento.

Šiandien pagal žmogaus sudėjimą ir norus konstruojami rūbai yra būdas ne tik subtiliai pademonstruoti savo statusą, bet ir mėgautis iš geriausios kokybės audinių siūtu, tarsi antra oda priglundančiu drabužiu. Ir nors tradiciškai angliškas terminas bespoke siejamas su kostiumu, tačiau ne ką rečiau individualiai siuvami ir marškiniai. Ne tik klasikiniai, dėvimi po kostiumu, bet ir skirti laisvalaikiui ar kasdienai – šiuo tik iš pažiūros paprastu drabužiu galima unikaliai atskleisti jo savininko asmenybę, pomėgius ar gyvenimo būdą.

Pasaulinė klasė

Prieš ketverius metus didžiausiai marškinių gamintojai „Vilkma“ įsteigus individualiai siuvamų marškinių liniją „Vilkma Bespoke“, galimybė pasisiūti vienetinius marškinius atsirado ir Lietuvoje. Audinius kompanijai tiekia vieni garsiausių italų gamintojų „Thomas Mason“, gyvuojantys jau keletą šimtmečių.

Už nepriekaištingą Egipto medvilnės audinių kokybę juos vertina ne tik žymiųjų Londono Savile Row ateljė meistrai, bet ir pasaulio mados olimpo viršūnėje karaliaujantys „Gucci“ ir „Prada“.  Savo ruožtu „Vilkma Bespoke“ atstovai iš prestižinės audinių parodos Paryžiuje kasmet parsiveža ir savo atrinktų, naujausias technologines ir mados tendencijas atspindinčių medžiagų.

Audiniai, atitinkantys pasaulinę kartelę – tik viena „Vilkma Bespoke“ bekompromisės kokybės pažado dalis. Ne ką mažiau reiškia per pusę amžiaus sukaupta patirtis, kaip meistriškai pagaminti marškinius. Lietuviška bendrovė šį rūbą siuva nuo 1967 m., kai Ukmergėje atidarytas siuvimo fabrikas.

Po Nepriklausomybės atgavimo atsivėrus Vakarų rinkoms, „Vilkmos“ marškiniai pradėti eksportuoti. Šiandien iš modernaus fabriko Ukmergėje kasmet iškeliauja 800 000 marškinių, skirtų solidžiausiems pasauliniams prekių ženklams. Dažnas jų rengia ir pasaulines įžymybes, tad lietuvių siūtais marškiniais pasipuošusį džentelmeną galima sutikti ir „Oskarų“ teikimo ceremonijoje.

„Vilkma Bespoke“ – tai atskira, ekskliuzyvinė kompanijos produkcijos linija, į kurią sudėta visa pusšimtį metų brandinta „Vilkmos“ marškinių fabriko patirtis. Vienetinius marškinius gamina ir prižiūri geriausi „Vilkmos“ specialistai, o siuvami jie įranga, kurioje gimsta gaminiai „Eton“, „Ted Baker“ ir „Burberry“ mados namams. Iš kitų vyriškos mados šedevrų juos išskiria viena reikšminga detalė: „Vilkma Bespoke“ marškiniai keliauja ne partijomis, bet specialioje linijoje, atskirai – po vieną, o rūbo savininkas yra kartu ir jo dizaineris.

Svarbi kiekviena detalė

„Vilkma Bespoke“ – ne tik vienetinis gaminys, bet kartu ir unikali patirtis pačiam kuriant marškinius – nuo audinio faktūros, spalvos, modelio iki apykaklės formos, rankogalių rūšies ir įvairiausių individualių detalių pasirinkimo. Susitikimo metu klientas ne tik išmatuojamas, kad marškiniai tobulai atitiktų jo sudėjimą, bet ir supažindinamas su marškinių subtilybių pasauliu, kuriame svarbi kiekviena detalė.

„Žinoma, jei tik pageidauja pats – yra žmonių, kurie ateina konkrečiai žinodami, kad nori klasikinių baltų marškinių. Tačiau dažnai ir jie, išgirdę apie galimybes susikurti visiškai individualų rūbą su unikaliomis detalėmis, užsisako dar kelerius marškinius“, – sako AB „Vilkma“ gen. direktorė Giedrė Plačiakytė.

Marškiniai – itin sudėtingos konstrukcijos drabužis, siuvamas net iš 20 - 25 atskirų detalių, tad 4-5 mm paklaida susiuvant audinio dalis gali būti lemiama: rūbas neatrodys idealiai. Preciziškas, net juvelyrinis tikslumas – rankomis siuvamų marškinių atributas. Kaip ir simetriška apykaklė aštriais kampais, vienodo dydžio sagų kilpos, formos po skalbimo nekeičiantys rankogaliai ir apykaklė, tiksliai suderintas raštas, papildomai sutvirtintos sagos bei ypatingai tankūs siūlių dygsniai, garantuojantys marškinių patvarumą. Detalės, kuriančios nepriekaištingą bespoke išvaizdą. Detalės, į kurias, deja, dažnai numojama ranka, klaidingai tikintis, kad po kostiumu jų nesimatys, bet būtent jos labiausiai ir krenta į akis.

nuotrauka::1 right  

Kai preciziškos kokybės reikalavimai patenkinti, ateina eilė kūrybai ir individualizavimui – kad marškiniai ne tik tobulai gultų, bet ir atitiktų jų savininko gyvenimo būdą. Ar tai darbo drabužis, ar rūbas ypatingai šventei? Kasdien dėvimi marškiniai siuvami iš atspariausio audinio, atlaikančio šimtus skalbimų, o daug keliaujantiems pravers nesiglamžantis audinys. Dirbančių kompiuteriu rankogaliai turėtų būti be kampų, kad nuolat ant stalo laikant rankas jie neužsilankstytų, o jei norite marškinių, su kuriais jus pastebėtų, padės įdomi tekstūra, madingiausios spalvos ar kontrastingos detalės. Rankogalius puoškite inicialais ar paslėpkite juose slaptą kišenėlę, kur galėsite patogiai nešiotis kreditinę kortelę – funkcionalumo ir individualios estetikos galimybės čia nepaprastai plačios.

Nepasimesti šiame kūrybiniame procese padeda profesionali salono meistrė konsultantė. Jos darbas – ne tik pasiūlyti tinkamiausią marškinių modelį, bet ir padėti apsispręsti, kuris iš 1500 audinių tiks labiausiai, pagal veido ir dilbio formą parinkti apykaklę ir rankogalius.

Susitikimas su meistre paprastai trunka apie valandą, marškiniai pasiuvami vos per dešimt darbo dienų. O tie, kurie bent kartą jau lankėsi „Vilkma Bespoke“ salone, kitus marškinius galės užsisakyti internetu. Su specialiu kliento kodu prisijungus prie išmanios programėlės beliks tik išsirinkti audinius, norimas detales ir laukti pasirodant kurjerio su pasiūtu drabužiu. Tai itin patogu daug keliaujantiems arba itin užimtiems žmonėms – o tokių klientų „Vilkma Bespoke“ turi daug.

Įtraukianti patirtis

Įmonės vadovė pasakoja, kad poreikis individualiai marškinių kūrimo paslaugai buvo akivaizdus dar iki atsirandant „Vilkma Bespoke.“ Bendrovei dažnai tekdavo vykdyti pavienius užsakymus, o ir pasiūla rinkoje buvo skurdoka: arba pigūs, arba itin prabangūs gaminiai. „Veiklos pradžioje skyrėme itin daug energijos ir laiko vizijai ir idėjai išgryninti. Labai džiugina tai, kad ji iki šiol gyvybinga: mūsų klientai ir yra tie, kuriems kūrėme šią koncepciją“, – sako G. Plačiakytė.

Kokie žmonės praveria salono Vilniuje duris? Asmenybės, vertinančios individualų stilių, žmonės, neatitinkantys masinės gamybos dydžių standartų, profesionalai, visur ieškantys aukščiausios kokybės, džentelmenai, kuriems svarbi kiekviena detalė – visus juos vienija poreikis ne tik dirbti, bet ir atrodyti nepriekaištingai.  Ir tie, kuriems svarbu ne tik gauti vienetinį gaminį, bet ir dalyvauti jo kūrybos procese – galbūt tik pasirenkant spalvą ir audinį, o gal susimodeliuojant marškinius iki smulkiausių detalių.

„Nustebtumėte, kokia įtraukianti yra ši patirtis – kartais rimti vyrai, užimantys solidžias pareigas, tiesiog panyra į audinių pasaulį tarsi į meditaciją“, – šypsosi Giedrė. Turbūt ne veltui vis dažniau galimybę susikurti vienetinius marškinius vyrams dovanoja ir jų moterys ar net bendradarbiai – tai kartu ir praktiška, ir išskirtinė, ir unikalią patirtį suteikianti dovana. Dovana, kalbanti pati už save – būtent tai ir yra tikroji bespoke reikšmė.

FOTOGALERIJA VILKMA BESPOKE (9 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybininkai susidomėjo „Lietuvos geležinkelių“ erdvių konkursu Premium

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pakvietė verslo bendroves pasitarti, kaip galėtų būti...

Prekyba
13:49
R. Perveneckas: „Aprangos“ pardavimų augimą lėmė tinklo pertvarka 2

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos grupės...

Prekyba
13:35
Bankrutuojanti „Forever 21“ uždarys iki 350 parduotuvių visame pasaulyje

Greitosios mados mažmenininkė „Forever 21“ Jungtinėse Valstijose pateikė prašymą dėl bankroto pagal Bankroto...

Prekyba
13:32
„Prekybos sektoriaus lyderiai 2019“: pajamos stabilios, pelno eilutėje būta ir įspūdingų šuolių Premium

Jau ketvirtus metus „Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias...

Prekyba
10:00
Rygoje imasi prekybos centro ir biurų projekto už 68 mln. Eur

Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „VPH Latvia“, kartu su estų bendrove „Estmak Capital“ Rygoje, šalia...

„Rivona“ didina NT portfelį: įsigijo „Eifelio“ prekybos centrą Ukmergėje  Premium

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio kontroliuojama didmeninės prekybos,...

„Maxima grupę“ augina plėtra Lenkijoje  3

„Maxima grupės“ pajamos 2019 m. pirmąjį pusmetį, išaugusios beveik 24%, pasiekė 1,9 mlrd. Eur. Grupės...

Prekyba
2019.09.30
Žingsnis į e. komerciją leido verslą išauginti 5 kartus Premium

Lenkijos šeimos įmonė „Grupa MND“, valdanti vaistinių tinklą ir e. vaistinę, 2018 m. tapo septinta...

Gazelė
2019.09.30
„Prekybos sektoriaus lyderiai“: stipriausiųjų reitingas

Jau ketvirtus metus „Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias...

Prekyba
2019.09.30
„Rimi Lietuvos“ vadovas G. Bandzevičius: internetu užsakytas prekes nuvešime savo transportu Premium

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, interviu VŽ atskleidžia, kad „Rimi Drive“...

Prekyba
2019.09.30
Kas antras CUP lankytojas ką nors įsigyja  11

Prekybos centro CUP konversijos rodiklis siekia 49,9%, o apyvarta, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu...

Prekyba
2019.09.29
Baltijos šalių vartotojų pirkimo internetu įpročių palyginimas 1

Pirkdami internetu, Baltijos šalių gyventojai elgiasi skirtingai: estai dažniausiai renkasi prekes atsiimti...

Prekyba
2019.09.29
„Good one“ vadovas: krizė išmokė skaičiuoti 8

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Šiemet ji...

Rinkodara
2019.09.29
Kinų atsakas – vertikalaus vaizdo serialai 7

Mobiliuoju telefonu nufilmuoti, t. y. vertikalūs, vaizdo įrašai jau seniai įprasti. Dabar didžiosios...

Laisvalaikis
2019.09.28
Iš stogines Kaune pastatyti vėlavusios „Reklamos arkos“ priteista 653.000 Eur 4

Kaune viešojo transporto stotelių stogines įrengti pavėlavusi bendrovė „Reklamos arka“ savivaldybei turės...

Rinkodara
2019.09.28
Kauno „Akropolis“ vėl renkasi ryškesnį komunikacijos braižą 2

Po atnaujinimo vėl visu pajėgumu veikiantis Kauno „Akropolis“ rudenį pasitinka su ryškia kampanija, kuria...

Rinkodara
2019.09.28
„Modus Group“ trečdaliu didino I-ojo pusmečio pajamas  7

Iki 226,3 mln. Eur didėjusį grupės pajamų augimą palaikė investicijos į plėtrą užsienio rinkose.

„Philip Morris“ pakoregavo kritikos sulaukusią komunikacijos kampaniją 11

„Philip Morris“ atsižvelgė į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento laišką ir pakeitė savo...

Rinkodara
2019.09.27
Metinė infliacija Lietuvoje rugsėjį sumažėjo iki 2% 2

Išankstiniais duomenimis, Lietuvoje infliacija, apskaičiuota pagal suderintą vartotojų kainų indeksą,...

Finansai
2019.09.27
Eksportuotojai nerimo skambučio nespaudžia

Nors analitikų prognozės dėl Lietuvos eksporto rytojaus skiriasi, niūrių spalvų bendrame paveiksle nematyti.

Prekyba
2019.09.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau