Oskaro vertiems marškiniams svarbi kiekviena detalė

Publikuota: 2018-12-05

„Guli kaip nulietas“ – sakoma apie tobulai savininkui tinkantį rūbą, dažniausiai kostiumą. Tačiau kad įvaizdis nepaliktų abejonių, jog priklausote aukščiausiai profesionalų lygai, ne mažiau svarbu ir tai, ką vilkite po juo.

Rūbai, kartu su statusą atspindinčiomis detalėmis – laikrodžiu, batais, sąsagomis – kuria solidų profesionalo įvaizdį. Ypač jeigu jie siūti specialiai jo savininkui. Siūtis drabužius kadaise buvo vienintelis ir natūralus būdas apsirengti, o suklestėjus masinei gamybai vienetiniai gaminiai rinkos vertės kopėčiomis kaipmat pakilo iki prabangių prekių segmento.

Šiandien pagal žmogaus sudėjimą ir norus konstruojami rūbai yra būdas ne tik subtiliai pademonstruoti savo statusą, bet ir mėgautis iš geriausios kokybės audinių siūtu, tarsi antra oda priglundančiu drabužiu. Ir nors tradiciškai angliškas terminas bespoke siejamas su kostiumu, tačiau ne ką rečiau individualiai siuvami ir marškiniai. Ne tik klasikiniai, dėvimi po kostiumu, bet ir skirti laisvalaikiui ar kasdienai – šiuo tik iš pažiūros paprastu drabužiu galima unikaliai atskleisti jo savininko asmenybę, pomėgius ar gyvenimo būdą.

Pasaulinė klasė

Prieš ketverius metus didžiausiai marškinių gamintojai „Vilkma“ įsteigus individualiai siuvamų marškinių liniją „Vilkma Bespoke“, galimybė pasisiūti vienetinius marškinius atsirado ir Lietuvoje. Audinius kompanijai tiekia vieni garsiausių italų gamintojų „Thomas Mason“, gyvuojantys jau keletą šimtmečių.

Už nepriekaištingą Egipto medvilnės audinių kokybę juos vertina ne tik žymiųjų Londono Savile Row ateljė meistrai, bet ir pasaulio mados olimpo viršūnėje karaliaujantys „Gucci“ ir „Prada“.  Savo ruožtu „Vilkma Bespoke“ atstovai iš prestižinės audinių parodos Paryžiuje kasmet parsiveža ir savo atrinktų, naujausias technologines ir mados tendencijas atspindinčių medžiagų.

Audiniai, atitinkantys pasaulinę kartelę – tik viena „Vilkma Bespoke“ bekompromisės kokybės pažado dalis. Ne ką mažiau reiškia per pusę amžiaus sukaupta patirtis, kaip meistriškai pagaminti marškinius. Lietuviška bendrovė šį rūbą siuva nuo 1967 m., kai Ukmergėje atidarytas siuvimo fabrikas.

Po Nepriklausomybės atgavimo atsivėrus Vakarų rinkoms, „Vilkmos“ marškiniai pradėti eksportuoti. Šiandien iš modernaus fabriko Ukmergėje kasmet iškeliauja 800 000 marškinių, skirtų solidžiausiems pasauliniams prekių ženklams. Dažnas jų rengia ir pasaulines įžymybes, tad lietuvių siūtais marškiniais pasipuošusį džentelmeną galima sutikti ir „Oskarų“ teikimo ceremonijoje.

„Vilkma Bespoke“ – tai atskira, ekskliuzyvinė kompanijos produkcijos linija, į kurią sudėta visa pusšimtį metų brandinta „Vilkmos“ marškinių fabriko patirtis. Vienetinius marškinius gamina ir prižiūri geriausi „Vilkmos“ specialistai, o siuvami jie įranga, kurioje gimsta gaminiai „Eton“, „Ted Baker“ ir „Burberry“ mados namams. Iš kitų vyriškos mados šedevrų juos išskiria viena reikšminga detalė: „Vilkma Bespoke“ marškiniai keliauja ne partijomis, bet specialioje linijoje, atskirai – po vieną, o rūbo savininkas yra kartu ir jo dizaineris.

Svarbi kiekviena detalė

„Vilkma Bespoke“ – ne tik vienetinis gaminys, bet kartu ir unikali patirtis pačiam kuriant marškinius – nuo audinio faktūros, spalvos, modelio iki apykaklės formos, rankogalių rūšies ir įvairiausių individualių detalių pasirinkimo. Susitikimo metu klientas ne tik išmatuojamas, kad marškiniai tobulai atitiktų jo sudėjimą, bet ir supažindinamas su marškinių subtilybių pasauliu, kuriame svarbi kiekviena detalė.

„Žinoma, jei tik pageidauja pats – yra žmonių, kurie ateina konkrečiai žinodami, kad nori klasikinių baltų marškinių. Tačiau dažnai ir jie, išgirdę apie galimybes susikurti visiškai individualų rūbą su unikaliomis detalėmis, užsisako dar kelerius marškinius“, – sako AB „Vilkma“ gen. direktorė Giedrė Plačiakytė.

Marškiniai – itin sudėtingos konstrukcijos drabužis, siuvamas net iš 20 - 25 atskirų detalių, tad 4-5 mm paklaida susiuvant audinio dalis gali būti lemiama: rūbas neatrodys idealiai. Preciziškas, net juvelyrinis tikslumas – rankomis siuvamų marškinių atributas. Kaip ir simetriška apykaklė aštriais kampais, vienodo dydžio sagų kilpos, formos po skalbimo nekeičiantys rankogaliai ir apykaklė, tiksliai suderintas raštas, papildomai sutvirtintos sagos bei ypatingai tankūs siūlių dygsniai, garantuojantys marškinių patvarumą. Detalės, kuriančios nepriekaištingą bespoke išvaizdą. Detalės, į kurias, deja, dažnai numojama ranka, klaidingai tikintis, kad po kostiumu jų nesimatys, bet būtent jos labiausiai ir krenta į akis.

nuotrauka::1 right  

Kai preciziškos kokybės reikalavimai patenkinti, ateina eilė kūrybai ir individualizavimui – kad marškiniai ne tik tobulai gultų, bet ir atitiktų jų savininko gyvenimo būdą. Ar tai darbo drabužis, ar rūbas ypatingai šventei? Kasdien dėvimi marškiniai siuvami iš atspariausio audinio, atlaikančio šimtus skalbimų, o daug keliaujantiems pravers nesiglamžantis audinys. Dirbančių kompiuteriu rankogaliai turėtų būti be kampų, kad nuolat ant stalo laikant rankas jie neužsilankstytų, o jei norite marškinių, su kuriais jus pastebėtų, padės įdomi tekstūra, madingiausios spalvos ar kontrastingos detalės. Rankogalius puoškite inicialais ar paslėpkite juose slaptą kišenėlę, kur galėsite patogiai nešiotis kreditinę kortelę – funkcionalumo ir individualios estetikos galimybės čia nepaprastai plačios.

Nepasimesti šiame kūrybiniame procese padeda profesionali salono meistrė konsultantė. Jos darbas – ne tik pasiūlyti tinkamiausią marškinių modelį, bet ir padėti apsispręsti, kuris iš 1500 audinių tiks labiausiai, pagal veido ir dilbio formą parinkti apykaklę ir rankogalius.

Susitikimas su meistre paprastai trunka apie valandą, marškiniai pasiuvami vos per dešimt darbo dienų. O tie, kurie bent kartą jau lankėsi „Vilkma Bespoke“ salone, kitus marškinius galės užsisakyti internetu. Su specialiu kliento kodu prisijungus prie išmanios programėlės beliks tik išsirinkti audinius, norimas detales ir laukti pasirodant kurjerio su pasiūtu drabužiu. Tai itin patogu daug keliaujantiems arba itin užimtiems žmonėms – o tokių klientų „Vilkma Bespoke“ turi daug.

Įtraukianti patirtis

Įmonės vadovė pasakoja, kad poreikis individualiai marškinių kūrimo paslaugai buvo akivaizdus dar iki atsirandant „Vilkma Bespoke.“ Bendrovei dažnai tekdavo vykdyti pavienius užsakymus, o ir pasiūla rinkoje buvo skurdoka: arba pigūs, arba itin prabangūs gaminiai. „Veiklos pradžioje skyrėme itin daug energijos ir laiko vizijai ir idėjai išgryninti. Labai džiugina tai, kad ji iki šiol gyvybinga: mūsų klientai ir yra tie, kuriems kūrėme šią koncepciją“, – sako G. Plačiakytė.

Kokie žmonės praveria salono Vilniuje duris? Asmenybės, vertinančios individualų stilių, žmonės, neatitinkantys masinės gamybos dydžių standartų, profesionalai, visur ieškantys aukščiausios kokybės, džentelmenai, kuriems svarbi kiekviena detalė – visus juos vienija poreikis ne tik dirbti, bet ir atrodyti nepriekaištingai.  Ir tie, kuriems svarbu ne tik gauti vienetinį gaminį, bet ir dalyvauti jo kūrybos procese – galbūt tik pasirenkant spalvą ir audinį, o gal susimodeliuojant marškinius iki smulkiausių detalių.

„Nustebtumėte, kokia įtraukianti yra ši patirtis – kartais rimti vyrai, užimantys solidžias pareigas, tiesiog panyra į audinių pasaulį tarsi į meditaciją“, – šypsosi Giedrė. Turbūt ne veltui vis dažniau galimybę susikurti vienetinius marškinius vyrams dovanoja ir jų moterys ar net bendradarbiai – tai kartu ir praktiška, ir išskirtinė, ir unikalią patirtį suteikianti dovana. Dovana, kalbanti pati už save – būtent tai ir yra tikroji bespoke reikšmė.

FOTOGALERIJA VILKMA BESPOKE (9 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
05:45
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 7

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 4

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Registrų centras pradeda diskusijas su visuomene dėl duomenų atvėrimo 4

150 naujų atvirų duomenų rinkinių, brandesnis aktualios statistikos pateikimas ir prasidedančios nuolatinės...

Bankai: pirkimo bumas prasidėjo, e. prekybininkų įplaukos auga Premium 2

Metų pabaigoje labiausiai išauga įvairius dovanų kuponus ar paslaugas siūlančių e. parduotuvių apyvarta, tam...

„Amazon“ dairosi vietos fizinei parduotuvei Londone

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ turi plėtros planų Europoje. Apie „Amazon“ ketinimus ateities...

Rinkos tendencijos nulėmė veiklos modernizavimą Rėmėjo turinys

UAB „Baltic Refrigeration Group“, mažmeninės ir didmeninės prekybos kondicionavimo sistemomis ir jų priedais...

Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
„Vilniaus prekyba“ ketina įsigyti mokėjimų įmonę „Sollo“

Verslininko Nerijaus Numavičiaus valdoma viena didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ už...

Lietuvos įmonių 2018 m. devynių mėnesių pelno kraitis – 4,6 mlrd. Eur 3

2018 m. trečiąjį ketvirtį šalies nefinansinių įmonių pajamos už parduotas prekes ir suteiktas paslaugas...

Verslo aplinka
2018.12.11
Kiek „Brexit“ gali kainuoti Lietuvai? 2

Migla dėl Jungtinės Karalystės (JK) ateities santykių su Europos Sąjunga kol kas nesisklaido. Panašu, kad...

Verslo aplinka
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
„Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 21

Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

Lapkritį – 0,1% mėnesio defliacija 2

Lietuvoje lapkričio mėnesį buvo 0,1 proc. mėnesio defliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje...

Verslo aplinka
2018.12.10
Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

Įsigaliojo GPAIS planas B: vartotojai gali teikti dokumentus popieriuje

Praėjusią savaitę įsigaliojo taip vadinamas GPAIS planas B – tvarka, aprašanti, kaip atliekų tvarkytojams...

Svarbiausi 2018 m. Lietuvos e. prekybos sandoriai, investicijos ir tendencijos 1

Lietuvoje fiksuojamas iki 30% siekiantis metinis elektroninės prekybos augimas, tačiau bendroji Baltijos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau