Oskaro vertiems marškiniams svarbi kiekviena detalė

Reklama publikuota: 2018-12-05
svg svg

„Guli kaip nulietas“ – sakoma apie tobulai savininkui tinkantį rūbą, dažniausiai kostiumą. Tačiau kad įvaizdis nepaliktų abejonių, jog priklausote aukščiausiai profesionalų lygai, ne mažiau svarbu ir tai, ką vilkite po juo.

Rūbai, kartu su statusą atspindinčiomis detalėmis – laikrodžiu, batais, sąsagomis – kuria solidų profesionalo įvaizdį. Ypač jeigu jie siūti specialiai jo savininkui. Siūtis drabužius kadaise buvo vienintelis ir natūralus būdas apsirengti, o suklestėjus masinei gamybai vienetiniai gaminiai rinkos vertės kopėčiomis kaipmat pakilo iki prabangių prekių segmento.

Šiandien pagal žmogaus sudėjimą ir norus konstruojami rūbai yra būdas ne tik subtiliai pademonstruoti savo statusą, bet ir mėgautis iš geriausios kokybės audinių siūtu, tarsi antra oda priglundančiu drabužiu. Ir nors tradiciškai angliškas terminas bespoke siejamas su kostiumu, tačiau ne ką rečiau individualiai siuvami ir marškiniai. Ne tik klasikiniai, dėvimi po kostiumu, bet ir skirti laisvalaikiui ar kasdienai – šiuo tik iš pažiūros paprastu drabužiu galima unikaliai atskleisti jo savininko asmenybę, pomėgius ar gyvenimo būdą.

Pasaulinė klasė

Prieš ketverius metus didžiausiai marškinių gamintojai „Vilkma“ įsteigus individualiai siuvamų marškinių liniją „Vilkma Bespoke“, galimybė pasisiūti vienetinius marškinius atsirado ir Lietuvoje. Audinius kompanijai tiekia vieni garsiausių italų gamintojų „Thomas Mason“, gyvuojantys jau keletą šimtmečių.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Už nepriekaištingą Egipto medvilnės audinių kokybę juos vertina ne tik žymiųjų Londono Savile Row ateljė meistrai, bet ir pasaulio mados olimpo viršūnėje karaliaujantys „Gucci“ ir „Prada“.  Savo ruožtu „Vilkma Bespoke“ atstovai iš prestižinės audinių parodos Paryžiuje kasmet parsiveža ir savo atrinktų, naujausias technologines ir mados tendencijas atspindinčių medžiagų.

Audiniai, atitinkantys pasaulinę kartelę – tik viena „Vilkma Bespoke“ bekompromisės kokybės pažado dalis. Ne ką mažiau reiškia per pusę amžiaus sukaupta patirtis, kaip meistriškai pagaminti marškinius. Lietuviška bendrovė šį rūbą siuva nuo 1967 m., kai Ukmergėje atidarytas siuvimo fabrikas.

Po Nepriklausomybės atgavimo atsivėrus Vakarų rinkoms, „Vilkmos“ marškiniai pradėti eksportuoti. Šiandien iš modernaus fabriko Ukmergėje kasmet iškeliauja 800 000 marškinių, skirtų solidžiausiems pasauliniams prekių ženklams. Dažnas jų rengia ir pasaulines įžymybes, tad lietuvių siūtais marškiniais pasipuošusį džentelmeną galima sutikti ir „Oskarų“ teikimo ceremonijoje.

„Vilkma Bespoke“ – tai atskira, ekskliuzyvinė kompanijos produkcijos linija, į kurią sudėta visa pusšimtį metų brandinta „Vilkmos“ marškinių fabriko patirtis. Vienetinius marškinius gamina ir prižiūri geriausi „Vilkmos“ specialistai, o siuvami jie įranga, kurioje gimsta gaminiai „Eton“, „Ted Baker“ ir „Burberry“ mados namams. Iš kitų vyriškos mados šedevrų juos išskiria viena reikšminga detalė: „Vilkma Bespoke“ marškiniai keliauja ne partijomis, bet specialioje linijoje, atskirai – po vieną, o rūbo savininkas yra kartu ir jo dizaineris.

Svarbi kiekviena detalė

„Vilkma Bespoke“ – ne tik vienetinis gaminys, bet kartu ir unikali patirtis pačiam kuriant marškinius – nuo audinio faktūros, spalvos, modelio iki apykaklės formos, rankogalių rūšies ir įvairiausių individualių detalių pasirinkimo. Susitikimo metu klientas ne tik išmatuojamas, kad marškiniai tobulai atitiktų jo sudėjimą, bet ir supažindinamas su marškinių subtilybių pasauliu, kuriame svarbi kiekviena detalė.

„Žinoma, jei tik pageidauja pats – yra žmonių, kurie ateina konkrečiai žinodami, kad nori klasikinių baltų marškinių. Tačiau dažnai ir jie, išgirdę apie galimybes susikurti visiškai individualų rūbą su unikaliomis detalėmis, užsisako dar kelerius marškinius“, – sako AB „Vilkma“ gen. direktorė Giedrė Plačiakytė.

Marškiniai – itin sudėtingos konstrukcijos drabužis, siuvamas net iš 20 - 25 atskirų detalių, tad 4-5 mm paklaida susiuvant audinio dalis gali būti lemiama: rūbas neatrodys idealiai. Preciziškas, net juvelyrinis tikslumas – rankomis siuvamų marškinių atributas. Kaip ir simetriška apykaklė aštriais kampais, vienodo dydžio sagų kilpos, formos po skalbimo nekeičiantys rankogaliai ir apykaklė, tiksliai suderintas raštas, papildomai sutvirtintos sagos bei ypatingai tankūs siūlių dygsniai, garantuojantys marškinių patvarumą. Detalės, kuriančios nepriekaištingą bespoke išvaizdą. Detalės, į kurias, deja, dažnai numojama ranka, klaidingai tikintis, kad po kostiumu jų nesimatys, bet būtent jos labiausiai ir krenta į akis.

nuotrauka::1 right  

Kai preciziškos kokybės reikalavimai patenkinti, ateina eilė kūrybai ir individualizavimui – kad marškiniai ne tik tobulai gultų, bet ir atitiktų jų savininko gyvenimo būdą. Ar tai darbo drabužis, ar rūbas ypatingai šventei? Kasdien dėvimi marškiniai siuvami iš atspariausio audinio, atlaikančio šimtus skalbimų, o daug keliaujantiems pravers nesiglamžantis audinys. Dirbančių kompiuteriu rankogaliai turėtų būti be kampų, kad nuolat ant stalo laikant rankas jie neužsilankstytų, o jei norite marškinių, su kuriais jus pastebėtų, padės įdomi tekstūra, madingiausios spalvos ar kontrastingos detalės. Rankogalius puoškite inicialais ar paslėpkite juose slaptą kišenėlę, kur galėsite patogiai nešiotis kreditinę kortelę – funkcionalumo ir individualios estetikos galimybės čia nepaprastai plačios.

Nepasimesti šiame kūrybiniame procese padeda profesionali salono meistrė konsultantė. Jos darbas – ne tik pasiūlyti tinkamiausią marškinių modelį, bet ir padėti apsispręsti, kuris iš 1500 audinių tiks labiausiai, pagal veido ir dilbio formą parinkti apykaklę ir rankogalius.

Susitikimas su meistre paprastai trunka apie valandą, marškiniai pasiuvami vos per dešimt darbo dienų. O tie, kurie bent kartą jau lankėsi „Vilkma Bespoke“ salone, kitus marškinius galės užsisakyti internetu. Su specialiu kliento kodu prisijungus prie išmanios programėlės beliks tik išsirinkti audinius, norimas detales ir laukti pasirodant kurjerio su pasiūtu drabužiu. Tai itin patogu daug keliaujantiems arba itin užimtiems žmonėms – o tokių klientų „Vilkma Bespoke“ turi daug.

Įtraukianti patirtis

Įmonės vadovė pasakoja, kad poreikis individualiai marškinių kūrimo paslaugai buvo akivaizdus dar iki atsirandant „Vilkma Bespoke.“ Bendrovei dažnai tekdavo vykdyti pavienius užsakymus, o ir pasiūla rinkoje buvo skurdoka: arba pigūs, arba itin prabangūs gaminiai. „Veiklos pradžioje skyrėme itin daug energijos ir laiko vizijai ir idėjai išgryninti. Labai džiugina tai, kad ji iki šiol gyvybinga: mūsų klientai ir yra tie, kuriems kūrėme šią koncepciją“, – sako G. Plačiakytė.

Kokie žmonės praveria salono Vilniuje duris? Asmenybės, vertinančios individualų stilių, žmonės, neatitinkantys masinės gamybos dydžių standartų, profesionalai, visur ieškantys aukščiausios kokybės, džentelmenai, kuriems svarbi kiekviena detalė – visus juos vienija poreikis ne tik dirbti, bet ir atrodyti nepriekaištingai.  Ir tie, kuriems svarbu ne tik gauti vienetinį gaminį, bet ir dalyvauti jo kūrybos procese – galbūt tik pasirenkant spalvą ir audinį, o gal susimodeliuojant marškinius iki smulkiausių detalių.

„Nustebtumėte, kokia įtraukianti yra ši patirtis – kartais rimti vyrai, užimantys solidžias pareigas, tiesiog panyra į audinių pasaulį tarsi į meditaciją“, – šypsosi Giedrė. Turbūt ne veltui vis dažniau galimybę susikurti vienetinius marškinius vyrams dovanoja ir jų moterys ar net bendradarbiai – tai kartu ir praktiška, ir išskirtinė, ir unikalią patirtį suteikianti dovana. Dovana, kalbanti pati už save – būtent tai ir yra tikroji bespoke reikšmė.

FOTOGALERIJA VILKMA BESPOKE (9 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
„Aprangos“ grupės apyvarta šiemet augo 2,1 karto iki 52,6 mln. Eur

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ apyvarta...

Prekyba
14:22
Nuo šiol „Telia“ ryšių su visuomene paslaugas teikia „INK agency“

Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ viešųjų ryšių tiekėjo konkursą laimėjo integruotos komunikacijos agentūra...

Rinkodara
13:47
D. Liulys: daugiau nei 20 mln. Eur investicijų ir naujas etapas „Pigu“ grupės veikloje Premium 1

Per pandemijos metus į viršų kilusi e. platforma „Pigu“ užsibrėžė ambicingus augimo planus. Tam jos...

Prekyba
11:29
„BH Europa“ generaline direktore tapo I. Ardava

Prekybos centrą „Europa“ nuosavybės teise valdančios bendrovės „BH Europa“ generalinės direktorės pareigas...

Vadyba
09:31
Dienos pietų kainos – arti psichologinės ribos: kokių sprendimų rado restoranai Premium 10

Kai produktai, energija, kuras brangsta kone kasdien, vis daugiau maitinimo įstaigų griebiasi skaičiuotuvo ir...

Gazelė
05:45
H&M: neįskaitant Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos rinkų, pardavimai išaugo 11%

Švedijos drabužių milžinė H&M ketvirtadienį pranešė, kad jos pajamos pirmąjį ketvirtį išaugo, tačiau...

Finansai
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
Rusijos vyriausybė legalizavo produkcijos importą be prekių ženklų savininkų sutikimo

Rusijos vyriausybė legalizavo vadinamąjį „pilkąjį“ importą – leido į šalį įvežti produkciją be jų prekių...

Verslo aplinka
2022.03.31
Tarp TOP 20 įtakingiausiųjų – nauji vardai

Šių metų potencialios įtakos indekso TOP 20 kone pusė pernai čia nebuvusių vardų. Tarp naujai patekusių yra...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
Didieji konkurencijos pažeidimai, kurių e. prekyvietėse ieškos tyrimą pradėjusi Konkurencijos taryba Premium

E. prekyba yra vienas iš prioritetinių 2022 m. Konkurencijos tarybos (KT) veiklos sektorių, kuriame...

Prekyba
2022.03.31
Konkurencijos taryba apie e. prekyviečių apklausą: tai – rinkos, ne pažeidimo tyrimas Premium 1

Konkurencijos taryba (KT) su kolegomis iš Latvijos pradėjo e. prekybos sektoriaus dalyvių apklausą, kuri...

Prekyba
2022.03.31
„H Drop“ pagaliau galės atidaryti gamyklą Joniškyje, kurios veiklai kelias buvo užkirstas Premium

Kanapių perdirbėjai lengviau atsikvėpė, kai kovo viduryje Vyriausybė patvirtino pluoštinių kanapių perdirbimo...

Gazelė
2022.03.30
„Hesburger“ iš Rusijos ir Baltarusijos žada pasitraukti iki vasaros pabaigos

Suomijos kapitalo greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“ planuoja visas savo užkandines Rusijoje ir...

Prekyba
2022.03.30
Rusiškos prekės – karantine, arba Radioaktyviosios medžiagos sandėliuose Premium 4

Ne vienas šalies prekybininkas, Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, iš savo lentynų pašalino rusiškas ir...

Prekyba
2022.03.30
Atidaryta unikalių, tvarių ir sertifikuotų tautinio paveldo gaminių ir produktų parduotuvė Verslo tribūna

„Lietuvoje to dar nebuvo! Atidaryta unikalių, tvarių ir sertifikuotų tautinio paveldo gaminių ir produktų...

Prekyba
2022.03.30
Prancūzijos prekybos tinklas „Decathlon“ stabdo veiklą Rusijoje 4

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių prekybos tinklas „Decathlon“ antradienį pranešė, kad nutarė...

Prekyba
2022.03.29
„Moki veži“ finansai: po gerų metų bus išmokėti 0,5 mln. Eur dividendų Premium

Statybos, remonto, apdailos ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdančios prekybos bendrovės...

Prekyba
2022.03.29
„Paulig“ sugrįžimas į „Maximą“ pažymėtas nuolaidomis ir identiška kaina „Lidl“ Premium 8

Po kelių mėnesių pertraukos į „Maximos“ parduotuvių lentynas grįžo vieni populiariausių kavos ir arbatos...

Prekyba
2022.03.29
Suprastėjo Estijos pramonės, statybos ir prekybos verslų nuotaikos

Estijos pramonės, statybos, prekybos įmonių nuotaikos šį mėnesį, Rusijos karo Ukrainoje ir jo poveikio...

Pramonė
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku