E. parduotuvių galimybės: pristatymo kainos Lietuvoje 23,18% mažesnės

Publikuota: 2018-11-28
Lietuvos pašto siuntų terminalas J. Jasinskio g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos pašto siuntų terminalas J. Jasinskio g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skubių siuntų, pristatomų per 1–2 darbo dienas, kaina Lietuvoje sudaro 8,76 Eur – 23% pigiau nei pasaulinis vidurkis, rodo „Sellics“ sudarytas indeksas. Lietuva reitinge pagal kainą užima 19-tą vietą, pirmąją – Rumunija, kur siuntiniai yra pigiausi, o Latvija – 5-ta.

Pigiausia ekspress siuntas siųsti Rumunijoje, standartinio siuntinio – 2 kg svorio, 46 cm x 31,5 cm x 9,5 cm matmenų paketo siuntimo išlaidos šioje šalyje sudaro 3,20 Eur – 71,96% mažiau nei vidutiniškai 40-yje tyrime dalyvavusių šalių.

Brangiausiai – 385,78% daugiau už vidutinę indekso kainą – siuntos pristatymas kainuoja JAV – 55,39 Eur.

Panaši pristatymo kaina – nuo 8 iki 9 Eur – yra apskaičiuota Portugalijoje, Estijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, tačiau Latvijoje skubių siuntų pristatymo išlaidos yra 63% mažesnės už 40 šalių vidurkį ir sudaro 4,91 Eur.

Tęsinys po grafiku.

[infogram id=“52d71267-a4ef-4963-bad8-5f35f8b910eb“ prefix=“kWZ“ format=“interactive“ title=“Pristatymo kaina pasaulyje“]

„Sellics“ tyrime, kuriame skaičiuotos skubių siuntų pristatymo kainos 40-yje šalių – G20 valstybėse ir Europoje, aiškintasi, kokias siuntų išlaidas patiria e. komercijos bendrovės, kurių veikla itin susijusi su prekių pristatymo kainomis ir terminais.

Indekse skaičiuota vidutinė skubios, per 1–2 darbo dienas pristatomos siuntos kaina.

„Sellics“ nurodo, kad būtent tokia pristatymo trukmę siūlančios parduotuvės gali būti konkurencingos, nes pirkėjai užsakytas prekes nori gauti greitai, dažniausiai kitą darbo dieną.

Šiandien arba ryt

Pristatymo kainų vidurkiai apskaičiuoti pagal didžiausių ekspress siuntų bendrovių – UPS, DHL, „Fedex“ – kainas, taip pat – vietinių žaidėjų kiekvienoje rinkoje įkainius.

Tyrimo ataskaitoje cituojamas Franzas Jordanas, „Sellics“ vadovas, nurodo, kad prieš dešimtmetį ar daugiau vartotojai galėjo rinktis arba nemokamą, arba greitą pristatymą, tačiau dabar didelės kompanijos turi infrastruktūrą, leidžiančią užtikrinti abu elementus. Todėl, jei e. komercijos verslas nori būti sėkmingas, jis turi įvertinti, kaip vieta, kurioje jis veiks, prisidės prie išlaidų. Juolab kad tyrimo duomenys rodo didelius siuntų pristatymo kainų skirtumus.

Pristatymo kainos ir terminai itin svarbūs mažesniems e. prekybininkams, kurie turi konkuruoti tiek su stambesniais e. komercijos žaidėjais, tiek su fizinėmis parduotuvėmis.

Juolab kad sprendimą pirkti lemia pristatymo terminas.

Poreikį prekes pristatyti kaip įmanoma greičiau, geriausia – tą pačią arba kitą dieną, net jei pirkėjai ne Lietuvoje, – jaučia ir Lietuvos verslas.

„Prekes į JAV pristatome per 1–3 darbo dienas – nei per lėtai, nei per greitai. Toks terminas įprastas. Juk ten dirbančios įmonės ryte užsakytas prekes pristato po valandos, popiet ar iki vakaro, prekių pristatymas JAV trunka tiek, kiek picos“, – „Gazelei“ yra sakęs Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“, valdančios odinių rankinių prekės ženklą „Time Resistance“, vadovas. Jis pristatymo sąnaudas apskaičiavo dar iki veiklos JAV pradžios. Taigi, kaip ir teigiama „Sellics“ tyrime, siuntimo išlaidos turi įtakos verslo sprendimams.

„Šiuos dalykus reikia sutvarkyti taip, kad neatsiliktum, arba nedirbti. Išskirtinumo čia nėra. Dirbame su UPS ir DHL siuntų tarnybomis. Greitas pristatymas kainuoja, todėl reikia gerai sudėlioti verslo planą“, – nurodo p. Kanapkis.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
10:23
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 2

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
05:45
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
05:45
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 3

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 4

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 19

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Trečią pagal dydį užeigų tinklą JK valdantis „Heineken“ parduoda 150 barų  Premium

Alaus gamintojas „Heineken“ liepą paskelbė parduodantis pusantro šimto barų Jungtinėje Karalystėje (JK),...

Statyba ir NT
2019.09.14
Elektroniniai arbatpinigiai: neaiški apmokestinimo sistema  5

Maitinimo versle arbatpinigiai sudaro mažiausiai pusę darbuotojų gaunamos algos. Maitinimo sektoriaus įmonių...

Prekyba
2019.09.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau