E. parduotuvių galimybės: pristatymo kainos Lietuvoje 23,18% mažesnės

Publikuota: 2018-11-28
Lietuvos pašto siuntų terminalas J. Jasinskio g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos pašto siuntų terminalas J. Jasinskio g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skubių siuntų, pristatomų per 1–2 darbo dienas, kaina Lietuvoje sudaro 8,76 Eur – 23% pigiau nei pasaulinis vidurkis, rodo „Sellics“ sudarytas indeksas. Lietuva reitinge pagal kainą užima 19-tą vietą, pirmąją – Rumunija, kur siuntiniai yra pigiausi, o Latvija – 5-ta.

Pigiausia ekspress siuntas siųsti Rumunijoje, standartinio siuntinio – 2 kg svorio, 46 cm x 31,5 cm x 9,5 cm matmenų paketo siuntimo išlaidos šioje šalyje sudaro 3,20 Eur – 71,96% mažiau nei vidutiniškai 40-yje tyrime dalyvavusių šalių.

Brangiausiai – 385,78% daugiau už vidutinę indekso kainą – siuntos pristatymas kainuoja JAV – 55,39 Eur.

Panaši pristatymo kaina – nuo 8 iki 9 Eur – yra apskaičiuota Portugalijoje, Estijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, tačiau Latvijoje skubių siuntų pristatymo išlaidos yra 63% mažesnės už 40 šalių vidurkį ir sudaro 4,91 Eur.

Tęsinys po grafiku.

[infogram id=“52d71267-a4ef-4963-bad8-5f35f8b910eb“ prefix=“kWZ“ format=“interactive“ title=“Pristatymo kaina pasaulyje“]

„Sellics“ tyrime, kuriame skaičiuotos skubių siuntų pristatymo kainos 40-yje šalių – G20 valstybėse ir Europoje, aiškintasi, kokias siuntų išlaidas patiria e. komercijos bendrovės, kurių veikla itin susijusi su prekių pristatymo kainomis ir terminais.

Indekse skaičiuota vidutinė skubios, per 1–2 darbo dienas pristatomos siuntos kaina.

„Sellics“ nurodo, kad būtent tokia pristatymo trukmę siūlančios parduotuvės gali būti konkurencingos, nes pirkėjai užsakytas prekes nori gauti greitai, dažniausiai kitą darbo dieną.

Šiandien arba ryt

Pristatymo kainų vidurkiai apskaičiuoti pagal didžiausių ekspress siuntų bendrovių – UPS, DHL, „Fedex“ – kainas, taip pat – vietinių žaidėjų kiekvienoje rinkoje įkainius.

Tyrimo ataskaitoje cituojamas Franzas Jordanas, „Sellics“ vadovas, nurodo, kad prieš dešimtmetį ar daugiau vartotojai galėjo rinktis arba nemokamą, arba greitą pristatymą, tačiau dabar didelės kompanijos turi infrastruktūrą, leidžiančią užtikrinti abu elementus. Todėl, jei e. komercijos verslas nori būti sėkmingas, jis turi įvertinti, kaip vieta, kurioje jis veiks, prisidės prie išlaidų. Juolab kad tyrimo duomenys rodo didelius siuntų pristatymo kainų skirtumus.

Pristatymo kainos ir terminai itin svarbūs mažesniems e. prekybininkams, kurie turi konkuruoti tiek su stambesniais e. komercijos žaidėjais, tiek su fizinėmis parduotuvėmis.

Juolab kad sprendimą pirkti lemia pristatymo terminas.

Poreikį prekes pristatyti kaip įmanoma greičiau, geriausia – tą pačią arba kitą dieną, net jei pirkėjai ne Lietuvoje, – jaučia ir Lietuvos verslas.

„Prekes į JAV pristatome per 1–3 darbo dienas – nei per lėtai, nei per greitai. Toks terminas įprastas. Juk ten dirbančios įmonės ryte užsakytas prekes pristato po valandos, popiet ar iki vakaro, prekių pristatymas JAV trunka tiek, kiek picos“, – „Gazelei“ yra sakęs Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“, valdančios odinių rankinių prekės ženklą „Time Resistance“, vadovas. Jis pristatymo sąnaudas apskaičiavo dar iki veiklos JAV pradžios. Taigi, kaip ir teigiama „Sellics“ tyrime, siuntimo išlaidos turi įtakos verslo sprendimams.

„Šiuos dalykus reikia sutvarkyti taip, kad neatsiliktum, arba nedirbti. Išskirtinumo čia nėra. Dirbame su UPS ir DHL siuntų tarnybomis. Greitas pristatymas kainuoja, todėl reikia gerai sudėlioti verslo planą“, – nurodo p. Kanapkis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
08:13
V. Labeckas: po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje Premium 7

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad „Vilniaus...

Prekyba
05:45
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
05:45
„Walmart“ pardavimai internetu išaugo 43%

JAV mažmeninės prekybos lyderės „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“...

Prekyba
2019.02.19
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 6

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Ermitažas“ ir „Senukai“ investuoja į greitį: atskirai aptarnauja skubančius, diegia savitarną Premium 3

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ sostinės „Akropolyje“ esančioje...

Prekyba
2019.02.18
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
„Amazon“ išsirinko vietą fizinei parduotuvei Londone

JAV prekybos milžinė „Amazon“ rezervavo plėtrai už JAV ribų tikusią prekybinę erdvę, teigia „The Grocer“...

Prekyba
2019.02.17
Kodėl naujausių technologijų be gyvų pardavimų neparduosi

Tik teoretikai gali galvoti, kad technologijoms parduoti labiausiai tinka elektroninė prekyba. Realybėje...

Pardavimai
2019.02.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau