E. parduotuvių galimybės: pristatymo kainos Lietuvoje 23,18% mažesnės

Publikuota: 2018-11-28
Lietuvos pašto siuntų terminalas J. Jasinskio g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos pašto siuntų terminalas J. Jasinskio g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skubių siuntų, pristatomų per 1–2 darbo dienas, kaina Lietuvoje sudaro 8,76 Eur – 23% pigiau nei pasaulinis vidurkis, rodo „Sellics“ sudarytas indeksas. Lietuva reitinge pagal kainą užima 19-tą vietą, pirmąją – Rumunija, kur siuntiniai yra pigiausi, o Latvija – 5-ta.

Pigiausia ekspress siuntas siųsti Rumunijoje, standartinio siuntinio – 2 kg svorio, 46 cm x 31,5 cm x 9,5 cm matmenų paketo siuntimo išlaidos šioje šalyje sudaro 3,20 Eur – 71,96% mažiau nei vidutiniškai 40-yje tyrime dalyvavusių šalių.

Brangiausiai – 385,78% daugiau už vidutinę indekso kainą – siuntos pristatymas kainuoja JAV – 55,39 Eur.

Panaši pristatymo kaina – nuo 8 iki 9 Eur – yra apskaičiuota Portugalijoje, Estijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, tačiau Latvijoje skubių siuntų pristatymo išlaidos yra 63% mažesnės už 40 šalių vidurkį ir sudaro 4,91 Eur.

Tęsinys po grafiku.

[infogram id=“52d71267-a4ef-4963-bad8-5f35f8b910eb“ prefix=“kWZ“ format=“interactive“ title=“Pristatymo kaina pasaulyje“]

„Sellics“ tyrime, kuriame skaičiuotos skubių siuntų pristatymo kainos 40-yje šalių – G20 valstybėse ir Europoje, aiškintasi, kokias siuntų išlaidas patiria e. komercijos bendrovės, kurių veikla itin susijusi su prekių pristatymo kainomis ir terminais.

Indekse skaičiuota vidutinė skubios, per 1–2 darbo dienas pristatomos siuntos kaina.

„Sellics“ nurodo, kad būtent tokia pristatymo trukmę siūlančios parduotuvės gali būti konkurencingos, nes pirkėjai užsakytas prekes nori gauti greitai, dažniausiai kitą darbo dieną.

Šiandien arba ryt

Pristatymo kainų vidurkiai apskaičiuoti pagal didžiausių ekspress siuntų bendrovių – UPS, DHL, „Fedex“ – kainas, taip pat – vietinių žaidėjų kiekvienoje rinkoje įkainius.

Tyrimo ataskaitoje cituojamas Franzas Jordanas, „Sellics“ vadovas, nurodo, kad prieš dešimtmetį ar daugiau vartotojai galėjo rinktis arba nemokamą, arba greitą pristatymą, tačiau dabar didelės kompanijos turi infrastruktūrą, leidžiančią užtikrinti abu elementus. Todėl, jei e. komercijos verslas nori būti sėkmingas, jis turi įvertinti, kaip vieta, kurioje jis veiks, prisidės prie išlaidų. Juolab kad tyrimo duomenys rodo didelius siuntų pristatymo kainų skirtumus.

Pristatymo kainos ir terminai itin svarbūs mažesniems e. prekybininkams, kurie turi konkuruoti tiek su stambesniais e. komercijos žaidėjais, tiek su fizinėmis parduotuvėmis.

Juolab kad sprendimą pirkti lemia pristatymo terminas.

Poreikį prekes pristatyti kaip įmanoma greičiau, geriausia – tą pačią arba kitą dieną, net jei pirkėjai ne Lietuvoje, – jaučia ir Lietuvos verslas.

„Prekes į JAV pristatome per 1–3 darbo dienas – nei per lėtai, nei per greitai. Toks terminas įprastas. Juk ten dirbančios įmonės ryte užsakytas prekes pristato po valandos, popiet ar iki vakaro, prekių pristatymas JAV trunka tiek, kiek picos“, – „Gazelei“ yra sakęs Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“, valdančios odinių rankinių prekės ženklą „Time Resistance“, vadovas. Jis pristatymo sąnaudas apskaičiavo dar iki veiklos JAV pradžios. Taigi, kaip ir teigiama „Sellics“ tyrime, siuntimo išlaidos turi įtakos verslo sprendimams.

„Šiuos dalykus reikia sutvarkyti taip, kad neatsiliktum, arba nedirbti. Išskirtinumo čia nėra. Dirbame su UPS ir DHL siuntų tarnybomis. Greitas pristatymas kainuoja, todėl reikia gerai sudėlioti verslo planą“, – nurodo p. Kanapkis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė

Vilniaus Gedmino pr. duris atvėrė naujos koncepcijos „SportsDirect.com“ parduotuvė. Lietuva tapo pirmąja...

Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą 3

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Technologijos
2018.12.15
Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

Verslo klasė
2018.12.15
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 20

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau