E. parduotuvių galimybės: pristatymo kainos Lietuvoje 23,18% mažesnės

Publikuota: 2018-11-28
Lietuvos pašto siuntų terminalas J. Jasinskio g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos pašto siuntų terminalas J. Jasinskio g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skubių siuntų, pristatomų per 1–2 darbo dienas, kaina Lietuvoje sudaro 8,76 Eur – 23% pigiau nei pasaulinis vidurkis, rodo „Sellics“ sudarytas indeksas. Lietuva reitinge pagal kainą užima 19-tą vietą, pirmąją – Rumunija, kur siuntiniai yra pigiausi, o Latvija – 5-ta.

Pigiausia ekspress siuntas siųsti Rumunijoje, standartinio siuntinio – 2 kg svorio, 46 cm x 31,5 cm x 9,5 cm matmenų paketo siuntimo išlaidos šioje šalyje sudaro 3,20 Eur – 71,96% mažiau nei vidutiniškai 40-yje tyrime dalyvavusių šalių.

Brangiausiai – 385,78% daugiau už vidutinę indekso kainą – siuntos pristatymas kainuoja JAV – 55,39 Eur.

Panaši pristatymo kaina – nuo 8 iki 9 Eur – yra apskaičiuota Portugalijoje, Estijoje, Ispanijoje, Lenkijoje, tačiau Latvijoje skubių siuntų pristatymo išlaidos yra 63% mažesnės už 40 šalių vidurkį ir sudaro 4,91 Eur.

Tęsinys po grafiku.

[infogram id=“52d71267-a4ef-4963-bad8-5f35f8b910eb“ prefix=“kWZ“ format=“interactive“ title=“Pristatymo kaina pasaulyje“]

„Sellics“ tyrime, kuriame skaičiuotos skubių siuntų pristatymo kainos 40-yje šalių – G20 valstybėse ir Europoje, aiškintasi, kokias siuntų išlaidas patiria e. komercijos bendrovės, kurių veikla itin susijusi su prekių pristatymo kainomis ir terminais.

Indekse skaičiuota vidutinė skubios, per 1–2 darbo dienas pristatomos siuntos kaina.

„Sellics“ nurodo, kad būtent tokia pristatymo trukmę siūlančios parduotuvės gali būti konkurencingos, nes pirkėjai užsakytas prekes nori gauti greitai, dažniausiai kitą darbo dieną.

Šiandien arba ryt

Pristatymo kainų vidurkiai apskaičiuoti pagal didžiausių ekspress siuntų bendrovių – UPS, DHL, „Fedex“ – kainas, taip pat – vietinių žaidėjų kiekvienoje rinkoje įkainius.

Tyrimo ataskaitoje cituojamas Franzas Jordanas, „Sellics“ vadovas, nurodo, kad prieš dešimtmetį ar daugiau vartotojai galėjo rinktis arba nemokamą, arba greitą pristatymą, tačiau dabar didelės kompanijos turi infrastruktūrą, leidžiančią užtikrinti abu elementus. Todėl, jei e. komercijos verslas nori būti sėkmingas, jis turi įvertinti, kaip vieta, kurioje jis veiks, prisidės prie išlaidų. Juolab kad tyrimo duomenys rodo didelius siuntų pristatymo kainų skirtumus.

Pristatymo kainos ir terminai itin svarbūs mažesniems e. prekybininkams, kurie turi konkuruoti tiek su stambesniais e. komercijos žaidėjais, tiek su fizinėmis parduotuvėmis.

Juolab kad sprendimą pirkti lemia pristatymo terminas.

Poreikį prekes pristatyti kaip įmanoma greičiau, geriausia – tą pačią arba kitą dieną, net jei pirkėjai ne Lietuvoje, – jaučia ir Lietuvos verslas.

„Prekes į JAV pristatome per 1–3 darbo dienas – nei per lėtai, nei per greitai. Toks terminas įprastas. Juk ten dirbančios įmonės ryte užsakytas prekes pristato po valandos, popiet ar iki vakaro, prekių pristatymas JAV trunka tiek, kiek picos“, – „Gazelei“ yra sakęs Artūras Kanapkis, UAB „Baltic Synergy“, valdančios odinių rankinių prekės ženklą „Time Resistance“, vadovas. Jis pristatymo sąnaudas apskaičiavo dar iki veiklos JAV pradžios. Taigi, kaip ir teigiama „Sellics“ tyrime, siuntimo išlaidos turi įtakos verslo sprendimams.

„Šiuos dalykus reikia sutvarkyti taip, kad neatsiliktum, arba nedirbti. Išskirtinumo čia nėra. Dirbame su UPS ir DHL siuntų tarnybomis. Greitas pristatymas kainuoja, todėl reikia gerai sudėlioti verslo planą“, – nurodo p. Kanapkis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  2

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
11:51
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
05:45
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 20

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium 1

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau