Tyrimas: klientai ieško paprastų sprendimų ir geresnio aptarnavimo 

Publikuota: 2018-11-25
„Macys“ parduotuvė Niujorke 2018 m. lapkričio 22 d. Stephanie Keitho („Reuters“) nuotr.
„Macys“ parduotuvė Niujorke 2018 m. lapkričio 22 d. Stephanie Keitho („Reuters“) nuotr.

75% vartotojų nesirinktų paslaugų tiekėjų, kurie prastai aptarnavo, o 50% apie neigiamą patirtį papasakotų savo šeimai ir artimiesiems, rodo „The Economist Intelligence Unit“ tyrimas.

Apsipirkdami vartotojai dažniausiai tikisi paprastumo, greičio bei tikslumo. Dažniausiai aptarnavimas juos tenkina elektroninėse parduotuvėse. 82% apklaustųjų mano, jog naujos technologijos ir elektroninės galimybės daro didelį poveikį gerinant klientų aptarnavimą fizinėse ir elektroninėse parduotuvėse, rodo „The Economist Intelligence Unit“ atliktas tyrimas.

Daugelio įmonių prioritetų viršūnėje yra klientų patirties gerinimas.

Beveik 50% vartotojų vienu svarbiausiu idealios klientų aptarnavimo patirties elementų įvardija paprastą prekių ar paslaugų įsigijimo procesą. Tuo metu įprasta, kad į turgų ar mugę klientai nešasi grynuosius, tačiau pinigų išgryninimas reikalauja papildomų veiksmų – surasti artimiausią bankomatą, nuvykti iki jo, kartais pastovėti eilėje, o išsiėmus tam tikrą sumą pinigų, nuvažiuoti į prekybos vietą.

„Šiuolaikiniai vartotojai reiklesni – tikisi paprasto prekių įsigijimo proceso. Supratę, kad neturės galimybės atsiskaityti kortele, paprasčiausiai apsisuks ir nueis kitur. Tarptautinės įmonės ieško įvairių sprendimų, kaip atsisakyti mokėjimo grynaisiais. Šiandien tai gali daryti smulkaus ir vidutinio verslo atstovai, prekiaujantys turgavietėse, mugėse“, – pranešime spaudai cituojamas Donatas Jankauskas, išmanių atsiskaitymų bendrovės „myPOS“ vadovas Lietuvoje.

Pagrindinė smulkiųjų verslininkų baimė ir abejonė, stabdanti pažangesnių ir klientams priimtinesnių mokėjimo sprendimų diegimą – papildomos išlaidos už tokią galimybę.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
18:42
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 9

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
13:29
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
12:37
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
11:52
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
11:46
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
08:04
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 1

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 12

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau