Tyrimas: klientai ieško paprastų sprendimų ir geresnio aptarnavimo 

Publikuota: 2018-11-25
„Macys“ parduotuvė Niujorke 2018 m. lapkričio 22 d. Stephanie Keitho („Reuters“) nuotr.
„Macys“ parduotuvė Niujorke 2018 m. lapkričio 22 d. Stephanie Keitho („Reuters“) nuotr.

75% vartotojų nesirinktų paslaugų tiekėjų, kurie prastai aptarnavo, o 50% apie neigiamą patirtį papasakotų savo šeimai ir artimiesiems, rodo „The Economist Intelligence Unit“ tyrimas.

Apsipirkdami vartotojai dažniausiai tikisi paprastumo, greičio bei tikslumo. Dažniausiai aptarnavimas juos tenkina elektroninėse parduotuvėse. 82% apklaustųjų mano, jog naujos technologijos ir elektroninės galimybės daro didelį poveikį gerinant klientų aptarnavimą fizinėse ir elektroninėse parduotuvėse, rodo „The Economist Intelligence Unit“ atliktas tyrimas.

Daugelio įmonių prioritetų viršūnėje yra klientų patirties gerinimas.

Beveik 50% vartotojų vienu svarbiausiu idealios klientų aptarnavimo patirties elementų įvardija paprastą prekių ar paslaugų įsigijimo procesą. Tuo metu įprasta, kad į turgų ar mugę klientai nešasi grynuosius, tačiau pinigų išgryninimas reikalauja papildomų veiksmų – surasti artimiausią bankomatą, nuvykti iki jo, kartais pastovėti eilėje, o išsiėmus tam tikrą sumą pinigų, nuvažiuoti į prekybos vietą.

„Šiuolaikiniai vartotojai reiklesni – tikisi paprasto prekių įsigijimo proceso. Supratę, kad neturės galimybės atsiskaityti kortele, paprasčiausiai apsisuks ir nueis kitur. Tarptautinės įmonės ieško įvairių sprendimų, kaip atsisakyti mokėjimo grynaisiais. Šiandien tai gali daryti smulkaus ir vidutinio verslo atstovai, prekiaujantys turgavietėse, mugėse“, – pranešime spaudai cituojamas Donatas Jankauskas, išmanių atsiskaitymų bendrovės „myPOS“ vadovas Lietuvoje.

Pagrindinė smulkiųjų verslininkų baimė ir abejonė, stabdanti pažangesnių ir klientams priimtinesnių mokėjimo sprendimų diegimą – papildomos išlaidos už tokią galimybę.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kablelio galia – prievaizdo rankose

Bausti negalima pasigailėti“ – kur dėti kablelį, sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

D. Dundulis: pirkėjo neieškau, bet jei siūlytų tinkamą kainą, parduočiau Premium

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, neslepia sulaukiantis investuotojų dėmesio,...

Prekyba
05:45
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ uždaro parduotuvę Totorių g., Vilniuje  14

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ uždaro savo parduotuvę Totorių g., Vilniuje, kuri šioje vietoje veikia...

Prekyba
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms 37

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 4

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 4

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 21

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau