Vilniuje atidaryta pirmoji naujo formato „Eurovaistinė“

Publikuota: 2018-11-22
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Vaistinių tinklą valdanti UAB „Eurovaistinė“ ketvirtadienį Vilniuje atidarė pirmą naujo formato vaistinę „Eurovaistinė Express“, skirtą tiems, kurie svarbiausių vaistų ir sveikatos prekių nori įsigyti greičiau.

Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė, sako, kad sprendimą kurti tokio tipo vaistinę nulėmė skirtingi žmonių poreikiai.

„Kadangi mūsų klientai yra nuo jaunimo, šeimų, iki senjorų – jų įpročiai taip pat skiriasi. Vieni į vaistines užsuka ieškoti įvairių sveikatos gerinimo sprendimų, pasitarti, išsirinkti ne tik vaistų, bet ir kitų prekių. Kitiems čia ir dabar reikia konkretaus vaisto ir nesinori daug blaškytis. „Eurovaistinė Express“ skirta tiems, kurie nori greičiau įsigyti norimą vaistą ar kitą sveikatos prekę, skuba, ieško greito ir profesionalaus patarimo sveikatos klausimais“, – pranešime spaudai teigia p. Damulienė.

Pirma „Eurovaistinė Express“ atidaryta prekybos centro CUP pirmame aukšte, jos bendras plotas 50 kv. m. Asortimente – visi būtiniausi vaistai ir atrinktos pačios populiariausios sveikatos bei grožio prekės, asmens higienos priemonės. Pasak p. Damulienės, įvertinus pirmos „Express“ vaistinės poreikį kituose miestuose ir klientų lūkesčius, bus planuojama ir tolimesnė tokio formato plėtra. Vykdant plėtrą, didelį dėmesį bendrovė numato skirti ir esamų vaistinių atnaujinimui bei modernizavimui.

„Eurovaistinė“ šiuo metu jungia daugiau nei 270 vaistinių Lietuvoje, kuriose dirba per 1.500 darbuotojų. Vaistinių tinklas priklauso tarptautinei įmonių grupei „Euroapotheca“, valdančiai vaistines Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Švedijoje.

VŽ rašė, kad Eurovaistinės“ investicijos į tinklo atnaujinimą ir plėtrą pernai siekė beveik 1,3 mln. Eur ir buvo daugiau nei dvigubai didesnės nei 2016 m., kai tam skirta 547.000 Eur.

2017 m. Vilniuje ir Kaune atidarytos penkios naujos koncepcijos grožio vaistinės, iš viso pernai naujų vaistinių buvo devynios. „Eurovaistinės“ asortimente grožio prekių yra 8.000. Įdomi tinklo veiklos kryptis buvo sprendimas bendradarbiauti su klinikomis. 2017 m. Kauno „Akropolyje“ atidaryta vaistinė, veikianti kartu su grožio ir tyrimų klinikomis. Čia atliekami kraujo tyrimai, skiepijama, atliekamos dermatologinės procedūros.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 12

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18
Pakoreguota „Aprangos“ EBITDA atitiko analitikų prognozę

Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį „Aprangos“ pardavimams neigiamą įtaką darė neįprastai šalti orai ir Velykos,...

Prekyba
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  7

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per keturis šių metų mėnesius buvo sparčiausias Europos...

Po ES teismo sprendimo Lenkijoje gali būti įvestas prekybos mokestis didiesiems 12

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas panaikino Europos Komisijos (EK) nepalankų sprendimą dėl mažmeninės...

Prekyba
2019.05.17
Mažų parduotuvių plėtrą Vilniaus centre vis dar riboja kliūtys 1

Per kelerius metus Vilniaus ir Kauno centrinėse dalyse atsidarys iki dešimties naujų nedidelių parduotuvėlių,...

Prekyba
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau