„Pigu“ ir „Morele“ susijungimas: nauja įmonė gali būti parduota

Publikuota: 2018-11-15
Pigu.lt parduotuvė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pigu.lt parduotuvė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Didžiausiai Lietuvoje elektroninės prekybos bendrovei „Pigu“ trečiadienį paskelbus apie susijungimą su Lenkijos e. prekybos bendrove „Morele“, jos konkurentės – internetinės prekybos bendrovės „Varle“ vadovas spėja, kad įmonių susijungimo esmė – ruošti naują įmonę pardavimui. Tuo metu interneto rinkodaros ekspertas mano, kad partnerystė bus naudinga abiem įmonėms, o jų keliami tikslai – pasiekiami. 

„Manau, kad sandoris mums neatsilieps, nes „Pigu“ ir „Morele“ kartu dirbo jau seniai ir vieni iš kitų pasiėmė tai, ką galėjo gauti geriausia. Sandoris daromas buvo tam, kad apjungti įmones, turėti didesnes apyvartas ir apjungtą įmonę parduoti“, – BNS sakė „Varle“ generalinis direktorius Marius Butauskas.

nuotrauka:: 1right

Pasak jo, „Pigu“ ir „Morele“ planai per penkerius metus bendrą apyvartą padidinti iki 1 mlrd. eurų prasilenkia su realybe ir susiję su siekiu parduoti įmonę. Ponas Butauskas mano, kad vien dėl susijungimo „Pigu“ ir „Morele“ šio tikslo nepasieks.

„Kai ruoši įmonę pardavimui biržoje arba pardavimui fondui, tai būtinai turi piešti šviesią ir labai gerą ateitį, nes kitaip niekas nepirks. Tai yra komercinis triukas. Natūralu, kad šiandien visi, kurie nori parsiduoti, skleidžia planus, kaip meteorituose metalus išgaus, ar Marse steigs gyvenvietes. Jie piešia, kokie stiprūs bus po 5, 10, 15 metų. Nieko jie naujo neišrado – daro tą, ką visi“, – tvirtino p. Butauskas.

Tuo metu interneto rinkodaros konsultantas Vladas Sapranavičius mano, kad „Pigu“ nuo pat veiklos pradžios nuolat pralenkdavo lūkesčius, todėl naujajai grupei pasiekti 1 mlrd. apyvartą yra įmanoma.

„Tikslus vertinu kaip realius, nes „Pigu“ nuolat juos sugebėdavo pasiekti ir dažnai augdavo sparčiau nei rinka“, – BNS sakė p. Sapranavičius.

Pasak jo, „Pigu“ ir „Morele“, nepaisant ankstesnio bendradarbiavimo, iš partnerystės gali pasipelnyti. Jis mano, kad susijungimas gali padėti įmonėms logistikos srityje bei stiprinant svertus derybose su tiekėjais.

Be to, pasak p. Sapranavičiaus, partnerystė su „Pigu“ gali padėti „Morele“ plėsti veiklą, nes lenkų bendrovė iki šiol veikė gana siaurame prekių segmente.

Konsolidacija – neišvengiama

Tiek „Pigu“ generalinis direktorius Dainius Liulys, tiek naują „Morele“ grupę valdančio fondo MCI valdybos narys Maciejus Kowalskis  neslepia, kad įmonė planuoja plėstis ir per konsolidaciją.

nuotrauka:: 2left

„Įmonės turi potencialą augti ir toliau, ne tik organiškai, bet ir vykdant konsolidaciją. Siekiame, kad artimiausiu metu holdingas taptų platforma rinkos konsolidacijai regione“, – pranešime spaudai sakė p. Kowalskis.

„Varle“ vadovo teigimu, elektroninės prekybos rinka keičiasi iš esmės, o konsolidacija vyksta sparčiai.

„Mažoms įmonėms, kurios bando pradėti verslą internete, sekasi sunkiai ir dažnai jos po tam tikro laiko užsidaro, paskutinis pavyzdys buvo 200.lt. (Pauliaus Aršausko e. prekybos įmonė – BNS) Taip jau yra, kad išlieka tik stambiausi, ir tie stambiausi jungiasi“, – komentavo p. Butauskas.

Jis pridūrė, kad konsolidacija gali paliesti ir „Varle“, bet įmonė apie tai svarsto tik teoriškai ir realių veiksmų nesiėmė.

Ponas Sapranavičius taip pat pritaria, kad e. prekybos rinka žengė į brandžią stadiją, kai į ją ateiti naujiems žaidėjams yra labai sunku, todėl konsolidavimas yra neišvengiamas procesas.

„Regiono rinka ruošiasi „Amazon“ atėjimui, todėl konsolidacija yra natūrali. Dabar į rinką naujiems žaidėjams įžengti yra žymiai sunkiau nei anksčiau, užtenka pažiūrėti į tai, su kokiais pinigais veiklą pradėjo tie patys „Pigu“. Maža įmonė gali būti pelninga, bet ji ir liks maža įmonė“, – teigė jis.

Naujoji „Pigu“ ir „Morele“ grupė neslepia ambicingų tikslų – per penkerius metus padidinti apyvartą nuo 300 mln. iki 1 mlrd. eurų ir tapti internetinės prekybos lydere Centrinėje ir Rytų Europoje, trečiadienį BNS sakė „Pigu“ vadovas Liulys. y

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Ermitažas“ ir „Senukai“ investuoja į greitį: atskirai aptarnauja skubančius, diegia savitarną Premium 2

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ sostinės „Akropolyje“ esančioje...

Prekyba
2019.02.18
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 1

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
„Amazon“ išsirinko vietą fizinei parduotuvei Londone

JAV prekybos milžinė „Amazon“ rezervavo plėtrai už JAV ribų tikusią prekybinę erdvę, teigia „The Grocer“...

Prekyba
2019.02.17
Kodėl naujausių technologijų be gyvų pardavimų neparduosi

Tik teoretikai gali galvoti, kad technologijoms parduoti labiausiai tinka elektroninė prekyba. Realybėje...

Pardavimai
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
Į kvitų loteriją įtraukiamos ir kai kurios parduotuvės

Kvitų loterijoje dalyvaujantys gyventojai nuo šiol galės bandyti laimę, registruodami kvitus ne tik už...

Prekyba
2019.02.16
Norvegų „Coop Norge“ išmokėjo 100 mln. Eur dividendų 6

Norvegijos prekybos tinklas „Coop Norge“ akcininkams išmokėjo rekordinio dydžio dividendus už 2018 m.

Prekyba
2019.02.16
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
Sausio metinė infliacija sudarė 1,7%

Vartojimo prekių kainos per metus padidėjo 0,9%, paslaugų – 4,1%, skelbia Statistikos departamentas.

Prekyba
2019.02.15
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
Gamintojai nusivylę: tikrieji ministerijos siūlymai dėl „Metrail“ skiriasi nuo skelbtų viešai

Gamintojus ir importuotojus atstovaujančios pakuočių atliekų tvarkymo organizacijos teigia, kad Aplinkos...

Paslaugos
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kvitų loterija plečiasi į IKEA, bet ne į „Maximą“ 12

Vasario 18 d. įsigalioja kvitų loterijos taisyklių pakeitimai. Žaidime galės dalyvauti ir kvitai už prekes...

Finansai
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Veterinarijos vaistinės perrikiuoja asortimentą: šunų ir kačių šeimininkai čia labiausiai laukiami Premium

Net mažiausiuose miestuose veterinarijos vaistinių asortimentas keičiasi: anksčiau čia pagrindinis pirkėjas...

Gazelė
2019.02.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau