„Pigu“ ir „Morele“ susijungimas: nauja įmonė gali būti parduota

Publikuota: 2018-11-15
Pigu.lt parduotuvė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pigu.lt parduotuvė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Didžiausiai Lietuvoje elektroninės prekybos bendrovei „Pigu“ trečiadienį paskelbus apie susijungimą su Lenkijos e. prekybos bendrove „Morele“, jos konkurentės – internetinės prekybos bendrovės „Varle“ vadovas spėja, kad įmonių susijungimo esmė – ruošti naują įmonę pardavimui. Tuo metu interneto rinkodaros ekspertas mano, kad partnerystė bus naudinga abiem įmonėms, o jų keliami tikslai – pasiekiami. 

„Manau, kad sandoris mums neatsilieps, nes „Pigu“ ir „Morele“ kartu dirbo jau seniai ir vieni iš kitų pasiėmė tai, ką galėjo gauti geriausia. Sandoris daromas buvo tam, kad apjungti įmones, turėti didesnes apyvartas ir apjungtą įmonę parduoti“, – BNS sakė „Varle“ generalinis direktorius Marius Butauskas.

nuotrauka:: 1right

Pasak jo, „Pigu“ ir „Morele“ planai per penkerius metus bendrą apyvartą padidinti iki 1 mlrd. eurų prasilenkia su realybe ir susiję su siekiu parduoti įmonę. Ponas Butauskas mano, kad vien dėl susijungimo „Pigu“ ir „Morele“ šio tikslo nepasieks.

„Kai ruoši įmonę pardavimui biržoje arba pardavimui fondui, tai būtinai turi piešti šviesią ir labai gerą ateitį, nes kitaip niekas nepirks. Tai yra komercinis triukas. Natūralu, kad šiandien visi, kurie nori parsiduoti, skleidžia planus, kaip meteorituose metalus išgaus, ar Marse steigs gyvenvietes. Jie piešia, kokie stiprūs bus po 5, 10, 15 metų. Nieko jie naujo neišrado – daro tą, ką visi“, – tvirtino p. Butauskas.

Tuo metu interneto rinkodaros konsultantas Vladas Sapranavičius mano, kad „Pigu“ nuo pat veiklos pradžios nuolat pralenkdavo lūkesčius, todėl naujajai grupei pasiekti 1 mlrd. apyvartą yra įmanoma.

„Tikslus vertinu kaip realius, nes „Pigu“ nuolat juos sugebėdavo pasiekti ir dažnai augdavo sparčiau nei rinka“, – BNS sakė p. Sapranavičius.

Pasak jo, „Pigu“ ir „Morele“, nepaisant ankstesnio bendradarbiavimo, iš partnerystės gali pasipelnyti. Jis mano, kad susijungimas gali padėti įmonėms logistikos srityje bei stiprinant svertus derybose su tiekėjais.

Be to, pasak p. Sapranavičiaus, partnerystė su „Pigu“ gali padėti „Morele“ plėsti veiklą, nes lenkų bendrovė iki šiol veikė gana siaurame prekių segmente.

Konsolidacija – neišvengiama

Tiek „Pigu“ generalinis direktorius Dainius Liulys, tiek naują „Morele“ grupę valdančio fondo MCI valdybos narys Maciejus Kowalskis  neslepia, kad įmonė planuoja plėstis ir per konsolidaciją.

nuotrauka:: 2left

„Įmonės turi potencialą augti ir toliau, ne tik organiškai, bet ir vykdant konsolidaciją. Siekiame, kad artimiausiu metu holdingas taptų platforma rinkos konsolidacijai regione“, – pranešime spaudai sakė p. Kowalskis.

„Varle“ vadovo teigimu, elektroninės prekybos rinka keičiasi iš esmės, o konsolidacija vyksta sparčiai.

„Mažoms įmonėms, kurios bando pradėti verslą internete, sekasi sunkiai ir dažnai jos po tam tikro laiko užsidaro, paskutinis pavyzdys buvo 200.lt. (Pauliaus Aršausko e. prekybos įmonė – BNS) Taip jau yra, kad išlieka tik stambiausi, ir tie stambiausi jungiasi“, – komentavo p. Butauskas.

Jis pridūrė, kad konsolidacija gali paliesti ir „Varle“, bet įmonė apie tai svarsto tik teoriškai ir realių veiksmų nesiėmė.

Ponas Sapranavičius taip pat pritaria, kad e. prekybos rinka žengė į brandžią stadiją, kai į ją ateiti naujiems žaidėjams yra labai sunku, todėl konsolidavimas yra neišvengiamas procesas.

„Regiono rinka ruošiasi „Amazon“ atėjimui, todėl konsolidacija yra natūrali. Dabar į rinką naujiems žaidėjams įžengti yra žymiai sunkiau nei anksčiau, užtenka pažiūrėti į tai, su kokiais pinigais veiklą pradėjo tie patys „Pigu“. Maža įmonė gali būti pelninga, bet ji ir liks maža įmonė“, – teigė jis.

Naujoji „Pigu“ ir „Morele“ grupė neslepia ambicingų tikslų – per penkerius metus padidinti apyvartą nuo 300 mln. iki 1 mlrd. eurų ir tapti internetinės prekybos lydere Centrinėje ir Rytų Europoje, trečiadienį BNS sakė „Pigu“ vadovas Liulys. y

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Tyrimas: pigiausias maisto krepšelis – „Lidl“, brangiausias – „Rimi“

Rugpjūčio pradžioje 5-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose pigiausiai buvo galima apsipirkti „Lidl“ tinkle,...

Prekyba
14:32
ICA vadovas: „Rimi“ pasirengė „Lidl“ atėjimui Latvijoje Premium 5

Pastaraisiais metais „Rimi Baltic“ sunkiai dirbo ir pasiruošė išaugsiančiai konkurencijai Latvijoje, duodamas...

Prekyba
05:45
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Rimi“ irgi platins sostinės viešojo transporto bilietus 1

Iki šiol tarp prekybininkų sutartį su Vilniaus savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ sutartį dėl bilietų...

Prekyba
2019.08.21
Siuntų pristatymo robotu bendrovė pritraukė 40 mln. USD 3

Estų kompanija „Starship Technologies“, kurios įkūrėjai siejami ir su „Skype“ vardu, pritraukė dar 40 mln.

Prekyba
2019.08.21
„Alibaba“ atidėjo žengimą į Honkongo biržą 1

Kinijos el. prekybos milžinė „Alibaba Group“ atidėjo planus dėl savo akcijų kotiravimo Honkongo biržoje.

Rinkos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Lidl“ rengiasi plėtrai į Estiją 1

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ Estijoje įsigijo kelis sklypus, kuriuose statys parduotuves, o šiuo metu...

Prekyba
2019.08.20
Pigiau atsivežėme dujų, bet brango akmenys, smėlis ir molis  3

2019 m. birželį, palyginti su 2018 m. tuo pačiu mėnesiu, eksportuotų prekių kainos sumažėjo 0,2%, importuotų...

Prekyba
2019.08.20
Premjeras: draudimas prekiauti alkoholiu lauko kavinėse gali būti peržiūrėtas 1

Premjeras Saulius Skvernelis siūlo iš naujo įvertinti 2017 metų birželį Seimo įteisintus kai kuriuos prekybos...

Prekyba
2019.08.20
„Akropolis group“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 2

Prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis group“ komunikacijos partnere pasirinko...

Rinkodara
2019.08.20
„Iki“ rudens planuose – žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas

Prekybos tinklas „Iki“ šį rudenį planuoja skelbti žiniasklaidos planavimo konkursą.

Rinkodara
2019.08.20
Turint tikslą, net ir Kinija netoli

Smulkieji verslininkai pradėjo minti kelius į eksporto rinkas – vieni žvalgybą pradeda nuo kaimynių Latvijos...

Gazelė
2019.08.20
Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos Premium 6

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės...

Prekyba
2019.08.20
„Ostecai“ skirta 2.000 Eur bauda už klaidinančią reklamą

UAB „Osteca“ skirta 2.000 Eur bauda dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – reklamuodama maisto papildus bendrovė...

Rinkodara
2019.08.19
„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai 3

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2019.08.19
Statistikos departamentas: e. prekybos apimtis auga 1

2019 m. pirmąjį ketvirtį dauguma (83%) asmenų, pirkusių prekes ar paslaugas internetu, atliko iki 5 užsakymų...

Prekyba
2019.08.19
IKEA: palapinių miestelis padėjo pritraukti naujus vartotojus 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vilniaus pašonėje šią vasarą pastatytą palapinių miestelį – „glampingą“ vadina...

Rinkodara
2019.08.19
„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
„Zalando“ statys logistikos centrą prie Roterdamo

Sparčiai auganti elektroninės prekybos bendrovė „Zalando“ Nyderlandų verslo parke Bleisveike pradeda statyti...

Prekyba
2019.08.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau