„Pigu“ ir „Morele“ užsitikrino 13 mln. Eur finansavimą

Publikuota: 2018-11-14
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Didžiausia elektroninės prekybos bendrovė Baltijos šalyse „Pigu“ ir Lenkijos prekybos elektronikos prekėmis internetu lyderė „Morele“ įkūrė bendrą kontroliuojančią bendrovę. Jos dalininkais tapo visi „Pigu“ ir „Morele“ akcininkai proporcingai pagal turėtas akcijas, didžiąją dalį finansavimo užtikrino pagrindinis akcininkas MCI fondas. 

Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius, VŽ sako, kad „Pigu“ ir „Morele“ sandoris nėra piniginis. 

„Su Lenkijos elektronine parduotuve bendradarbiaujame kaip lygiaverčiai verslo partneriai, kurie kartu įkūrė kontroliuojančiąją įmonę (angl. holding) ir yra pasiruošę dalintis gerąja verslo praktika, prekių asortimentu, investuoti į pažangius verslo vystymo sprendimus. Suvieniję jėgas, tikime, tapsime viena iš didžiausių grupių Centrinėje ir Rytų Europoje“, – sako p. Liulys.

Planuojama, kad bendradarbiaujant su „Morele“ 2018 m. apyvarta pasieks 300 mln. Eur, o per penkerius metus – 1 mlrd. Eur. 

VŽ rašė, kad Lietuvos ir Lenkijos konkurencijos tarybos davė leidimą vykdyti koncentraciją.

Paklaustas apie finansavimo šaltinius, p. Liulys sako, kad kontroliuojančioji bendrovė yra užsitikrinusi 13 mln. Eur finansavimą tolimesniam „Pigu“ ir „Morele“ vystymui. Pirmiausia bus jungiamos IT sistemos, finansuojami kiti bendri projektai.

Po sandorio „Pigu“ akcininkai nesikeičia, sandoris nėra piniginis, sako p. Liulys. Pasak jo, tiek „Pigu“, tiek „Morele“ tapo lygiavertėmis naujai įkurtos kontroliuojančiosios įmonės antrinėmis įmonėmis. Holdingo dalininkais tapo visi „Pigu“ ir „Morele“ akcininkai proporcingai pagal turėtas akcijas.

nuotrauka::1left

Pasak p. Liulio, nauja partnerystė paremta bendradarbiavimu. Įmonės keisis žiniomis ir gerąja praktika rinkodaros, logistikos, operacijų ir verslo automatizacijos srityse.

„Morele.net“ yra Lenkijos prekybos internete lyderė kompiuterinės ir kitos namų technikos prekių kategorijoje, ji savo klientams siūlo beveik 1 mln. prekių.

„Sujungę mūsų ir partnerių tiekimo grandines, pirmiausia galėsime išplėsti asortimentą. Tikėtina, kad taip netrukus klientams pasiūlysime plačiausią asortimentą ir palankiausias kainas Centrinės ir Rytų Europos regione“, – žada p. Liulys.

Jis tikisi, kad bendradarbiaudama su Lenkijos kompanija visa „Pigu“ įmonių grupė augs dar sparčiau.

„Jei pernai lapkritį, įsibėgėjant kalėdinei prekybai, per savaitę mūsų parduotuvėje apsilankydavo pusė milijono žmonių, dabar tiek lankytojų skaičiavome dar neprasidėjus rudeniui, ruošiantis naujiems mokslo metams. Galime sakyti, kad per savaitę mus aplanko visas Vilnius“, – sako p. Liulys.

Abi įmonės ir toliau veiks kaip atskiri verslo subjektai, tačiau taps naujai sukurtos kontroliuojančiosios įmonės akcininkėmis.

VŽ rašė, kad „Pigu“ artimiausią pusmetį pristatys naujų logistikos infrastruktūros sprendimų. Naujosios investicijos susijusios su šiuo metu patentuojamu prekės ženklu „Pigu Box“.

Ponas Liulys VŽ sako, kad įmonė ieško sprendimų, kaip prekes pristatyti klientams visoje Lietuvoje patogiau, kokia nuosava infrastruktūra galėtų geriausiai tikti. Jo teigimu, šiuo metu patentuojamas naujas prekės ženklas galėtų būti panaudotas ne vienam sprendimui. Galbūt paštomatams, gal kitiems logistikos sprendimams, pavyzdžiui, pristatant baldus klientams.

Planai regione

„Pigu“ ir „Morele“ pajamos ir asortimentas auga dinamiškai. Dėl veiksmingos strategijos šios įmonių grupės jau tapo savo rinkų lyderėmis. Jos turi potencialą augti ir toliau, ne tik organiškai, bet ir po konsolidacijos. Siekiame, kad artimiausiu metu kontroliuojančioji bendrovė taptų platforma rinkos konsolidacijai regione“, – sako Maciejus Kowalskis, „Pigu“ ir „Morele“ valdančios Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendrovės „MCI Capital S.A.“ partneris.

 „Pigu“ grupė, kuriai priklauso internetinės parduotuvės „Pigu“ Lietuvoje, „220“ Latvijoje ir „Kaup24“ Estijoje, yra didžiausias elektroninės prekybos rinkos dalyvis Baltijos šalyse. Nuo 2015 m. „Pigu“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI. Tai pirmoji ir kol kas vienintelė Lietuvos įmonė, patekusi tarp sparčiausiai augančių penkių didžiausių Vidurio Europos technologijų įmonių ketverius metus iš eilės.

 „Morele“ yra internetinė parduotuvė, Lenkijos prekybos internete lyderė kompiuterinės ir kitos namų technikos prekių kategorijoje. Nuo 2000 m. įkurta įmonė yra viena didžiausių el. prekybos įmonių Lenkijoje, pirkėjams siūlanti daugiau nei 1 mln. elektronikos prekių žemomis kainomis. Nuo pat pradžių „Morele“ dėl savo tvirtos strategijos užima stiprią poziciją rinkoje. Nuo 2011 m. „Morele“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuvos verslas įžengė į Kinijos socialinį tinklą „WeChat“ 2

Sukurta nacionalinė Lietuvos paskyra Kinijos socialiniame tinkle „WeChat“. Čia prisistato 30 Lietuvos...

Gazelė
2019.08.24
Neparduotas prekes „Amazon“ atiduos labdarai 

JAV technologijų ir prekybos milžinė „Amazon“, iki šiol sulaukusi nemažai kritikos dėl to, kad neparduotas...

Prekyba
2019.08.24
FOMO efektas rinkodaroje atveria naujas galimybes 1

Įprasta matyti renginių reklamas iki jiems beprasidedant. Tuo tarpu JAV sporto kanalas ESPN nusprendė...

Rinkodara
2019.08.24
IKEA paskelbė atidarymo Estijoje datą 2

Švedijos baldų gamintoja IKEA elektroninę parduotuvę bei prekių užsakymo ir atsiėmimo vietą Estijoje atidarys...

Prekyba
2019.08.23
Baltijos kelio 30-mečiui skirta radijo imtuvų instaliacija – Lietuvos rekordas

Šiandien užfiksuotas dar vienas Lietuvos rekordas: Baltijos kelio 30-mečiui skirta instaliacija užregistruota...

Rinkodara
2019.08.23
Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“ 1

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį...

Prekyba
2019.08.23
Turtingųjų gretos Vilniuje ir Kaune auga sparčiau nei Rygoje ir Taline Premium 20

Vilniaus ir kitų Lietuvos didmiesčių turtingųjų gretos auga ir artimiausiais metais gausės sparčiau ne tik...

Finansai
2019.08.23
„Top Sport“ registruoja pretenzingąjį reklamos šūkį Premium 9

Lažybų bendrovė „Top Sport“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti jau ne vienus metus...

Rinkodara
2019.08.23
„Vinted“ savo programinės įrangos valdymui kuria naują įmonę Premium 5

Lietuviška drabužių mainų ir prekybos UAB „Vinted“ informavo Registrų centrą, kad yra parengtos įmonės...

Paslaugos
2019.08.23
„Kesko Senukai Latvia“ gavo 20.000 Eur baudą už pirkėjų klaidinimą 1

Latvijos vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 20.000 Eur baudą statybos, remonto ir buities prekių...

Prekyba
2019.08.22
„Live Square“ komplekse atidaryta naujos koncepcijos „Rimi“ 1

Vilniuje, Gedimino prospekte esančiame daugiafunkciame komplekse „Live Square“, atidaryta prekybos tinklo...

Prekyba
2019.08.22
Tyrimas: pigiausias maisto krepšelis – „Lidl“, brangiausias – „Rimi“ 9

Rugpjūčio pradžioje 5-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose pigiausiai buvo galima apsipirkti „Lidl“ tinkle,...

Prekyba
2019.08.22
ICA vadovas: „Rimi“ pasirengė „Lidl“ atėjimui Latvijoje Premium 8

Pastaraisiais metais „Rimi Baltic“ sunkiai dirbo ir pasiruošė išaugsiančiai konkurencijai Latvijoje, duodamas...

Prekyba
2019.08.22
„Omnisend“ atidarė biurą JAV

Lietuvių integruotos rinkodaros (naujienlaiškių, SMS ir žinučių populiariausiose platformose siuntimo)...

Paslaugos
2019.08.21
„Rimi“ irgi platins sostinės viešojo transporto bilietus 1

Iki šiol tarp prekybininkų sutartį su Vilniaus savivaldybės įmone „Susisiekimo paslaugos“ sutartį dėl bilietų...

Prekyba
2019.08.21
Siuntų pristatymo robotu bendrovė pritraukė 40 mln. USD 4

Estų kompanija „Starship Technologies“, kurios įkūrėjai siejami ir su „Skype“ vardu, pritraukė dar 40 mln.

Prekyba
2019.08.21
„Alibaba“ atidėjo žengimą į Honkongo biržą 2

Kinijos el. prekybos milžinė „Alibaba Group“ atidėjo planus dėl savo akcijų kotiravimo Honkongo biržoje.

Rinkos
2019.08.21
„Lidl“ ir „Maxima“ žengia koja kojon, „Iki“ – šalia Premium

Per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., reklamos apimtis augo beveik 12%.

Rinkodara
2019.08.21
„Lidl“ rengiasi plėtrai į Estiją 1

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ Estijoje įsigijo kelis sklypus, kuriuose statys parduotuves, o šiuo metu...

Prekyba
2019.08.20
Pigiau atsivežėme dujų, bet brango akmenys, smėlis ir molis  3

2019 m. birželį, palyginti su 2018 m. tuo pačiu mėnesiu, eksportuotų prekių kainos sumažėjo 0,2%, importuotų...

Prekyba
2019.08.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau