„Maxima grupės“ 2019 m. planuose – per 120 naujų parduotuvių

Maxima grupė, valdanti prekybos tinklus Maxima Baltijos šalyse, Stokrotka Lenkijoje ir T-Market Bulgarijoje, šiose rinkose 2019 m. planuoja atidaryti 120-140 naujų parduotuvių. Didžioji jų dalis duris atvers Lenkijoje.
VŽ rašė, kad į parduotuvių tinklo plėtrą ir atnaujinimą iš viso kitąmet grupė planuoja investuoti ne mažiau kaip 100 mln. Eur.
Kitais metais planuojame intensyvią plėtrą, pagrindinė jos kryptis bus Lenkija. Ši 38 mln. gyventojų turinti rinka patraukli dėl savo dydžio, augimo ir konsolidacijos potencialo. Pavasarį įsigyto prekybos tinklo Stokrotka ir jau anksčiau valdyto Aldik sujungimas padėjo tvirtus pagrindus tolimesniam augimui kaimyninėje šalyje. Ateinančiais metais čia ir toliau planuojame išlaikyti spartų plėtros tempą, per Nasdaq biržą paskelbtame pranešime cituojamas Dalius Misiūnas, Maxima grupės valdybos pirmininkas ir vadovas.
Anot jo, investicijos bus nukreiptos į visų formatų prekybos vietų plėtrą, tarp jų ir populiarėjančias mažo formato parduotuves (angl. convenience stores).
Kartu su gyvenimo būdo pokyčiais keičiasi ir žmonių apsipirkimo įpročiai. Vis daugiau pirkėjų tampa aktualus greitas apsipirkimas greta namų ar darbo vietos. Tokiose parduotuvėse klientai nori rasti ne tik būtiniausius bazinius produktus, bet ir šviežiai pagamintą bei išsinešti skirtą maistą, komentuoja p. Misiūnas.
Šių metų spalį Maxima grupė valdė 1.059 parduotuvių tinklą, didžioji jų dalis Lenkijoje, kur veikia 507 prekybos vietos. Iki metų pabaigos visose rinkose planuojama atidaryti dar apie 50 naujų parduotuvių.
2017 metų pabaigoje Maxima grupės įmonėms priklausė 568 parduotuvės. 2017 m. Maxima grupės apyvarta pernai, lyginant su 2016 m., augo 4,2%, iki 2,806 mlrd. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti