„Maxima grupės“ 2019 m. planuose – per 120 naujų parduotuvių

Publikuota: 2018-11-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Maxima grupė“, valdanti prekybos tinklus „Maxima“ Baltijos šalyse, „Stokrotka“ Lenkijoje ir „T-Market“ Bulgarijoje, šiose rinkose 2019 m. planuoja atidaryti 120-140 naujų parduotuvių. Didžioji jų dalis duris atvers Lenkijoje.

VŽ rašė, kad į parduotuvių tinklo plėtrą ir atnaujinimą iš viso kitąmet grupė planuoja investuoti ne mažiau kaip 100 mln. Eur.

„Kitais metais planuojame intensyvią plėtrą, pagrindinė jos kryptis bus Lenkija. Ši 38 mln. gyventojų turinti rinka patraukli dėl savo dydžio, augimo ir konsolidacijos potencialo. Pavasarį įsigyto prekybos tinklo „Stokrotka“ ir jau anksčiau valdyto „Aldik“ sujungimas padėjo tvirtus pagrindus tolimesniam augimui kaimyninėje šalyje. Ateinančiais metais čia ir toliau planuojame išlaikyti spartų plėtros tempą“, – per  „Nasdaq“ biržą paskelbtame pranešime cituojamas Dalius Misiūnas, „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir vadovas.

Anot jo, investicijos bus nukreiptos į visų formatų prekybos vietų plėtrą, tarp jų ir populiarėjančias mažo formato parduotuves (angl. convenience stores).

„Kartu su gyvenimo būdo pokyčiais keičiasi ir žmonių apsipirkimo įpročiai. Vis daugiau pirkėjų tampa aktualus greitas apsipirkimas greta namų ar darbo vietos. Tokiose parduotuvėse klientai nori rasti ne tik būtiniausius bazinius produktus, bet ir šviežiai pagamintą bei išsinešti skirtą maistą“, – komentuoja p. Misiūnas.

Šių metų spalį „Maxima grupė“ valdė 1.059 parduotuvių tinklą, didžioji jų dalis – Lenkijoje, kur veikia 507 prekybos vietos. Iki metų pabaigos visose rinkose planuojama atidaryti dar apie 50 naujų parduotuvių.

2017 metų pabaigoje „Maxima grupės“ įmonėms priklausė 568 parduotuvės. 2017 m. „Maxima grupės“ apyvarta pernai, lyginant su 2016 m., augo 4,2%, iki 2,806 mlrd. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
12:36
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 2

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
11:31
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 1

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
05:45
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
05:45
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
05:45
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 28

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau