Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų tokią situaciją apibūdino įprasta, o labiausiai erzina tai, kad prekybininkai nepateikia jokios informacijos apie ketinimus užpildyti lentynas, rodo Prancūzijos komercijos instituto atliktas tyrimas.
Prekių nebuvimo lentynoje (angl. out of stock) reikšmė prekybininko apyvartai ir pelningumui priklauso nuo to, kurioje kategorijoje susiduriama su problema, kuriame kanale fizinėje parduotuvėje ar internete perka klientas, po metus trukusio tyrim ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti