„Maxima grupė“ Lenkijoje įvertinta už „Stokrotka“ įsigijimą

Publikuota: 2018-11-09
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Varšuvoje vykusiame viename didžiausių mažmeninės prekybos renginių „Maisto rinkos ir mažmeninės prekybos forumas“ (lenk. Forum Rynku Spożywczego i Handlu) „Maxima Grupė“ apdovanota už sėkmingai įgyvendintą prekybos tinklo „Stokrotka“ įsigijimą ir tolimesnį įmonės augimą.

„Šis apdovanojimas mums yra svarbus pripažinimas turint mintyje, kad investuojame ir vykdome plėtrą daug didesnėje rinkoje nei Lietuva. Pozityvus Lenkijos kolegų įvertinimas motyvuoja ir toliau auginti verslą šioje šalyje. Lenkija mums patraukli dėl savo dydžio, augimo ir konsolidacijos potencialo. Todėl čia ir toliau planuojame ambicingą plėtrą“, – pranešime spaudai cituojamas Dalius Misiūnas, „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir vadovas.

Įgyvendinusi įsigijimo sandorį „Maxima grupė“ tapo stambiausiu lietuviško kapitalo investuotoju Lenkijoje.

Apdovanojimuose, skirtuose pažymėti svarbiausius įvykius Lenkijos mažmeninės prekybos sektoriuje, „Maxima Grupė“ buvo nominuota „Metų Lenkijos maisto rinkos įvykio“ kategorijoje. Kasmet vykstantį renginį organizuoja „PTWP SA Group“, kuriai priklauso Lenkijos mažmeninės prekybos žurnalas „Maisto rinka“ (lenk. Rynek Spożywczy) ir šiam sektoriui skirti naujienų portalai (portalspozywczy.pl ir dlahandlu.pl).

Šį rudenį „Maxima grupė“ užbaigė „Stokrotkos“ ir nuo 2012 metų Lenkijoje valdyto prekybos tinklo „Aldik“ integraciją. Šiuo metu „Stokrotka“ prekybos tinklui priklauso per 500 parduotuvių. Įmonėje dirba virš 8.000 darbuotojų.

„Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.

Šių metų liepą „Maxima grupei“ tarptautinė kredito reitingo agentūra „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą su stabilia perspektyva. „Maxima grupė“ tapo pirmąja privataus vietinio kapitalo įmone Baltijos šalyse ir viena iš nedaugelio mažmeninės prekybos įmonių Rytų ir Centrinės Europos regione, gavusia ir viešai paskelbusia tarptautinį kredito reitingą. Rugsėjį įmonė sėkmingai išplatino 300 mln. Eur penkerių metų trukmės obligacijų emisiją.

„Maxima grupė“ priklauso „Vilniaus prekybos“ įmonių grupei – vienai didžiausių prekybos bendrovių Baltijos šalyse ir Centrinės bei Rytų Europos regione.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 9

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau