Neišnaudotos galimybės: mažų parduotuvių plėtrai erdvės apstu

Planuodami plėtrą arba analizuodami savo tinklo struktūrą prekybininkai vis daugiau dėmesio skiria duomenų analitikai, parodančiai, kokio formato ir dydžio parduotuvė turėtų atsirasti konkrečioje vietoje ir kokia kainodaros strategija joje būtų efektyviausia, teigia ekspertai.
Ignas Aničas, verslo konsultacijų bendrovės PwC projektų vadovas, VŽ sako, kad konkretiems formatams tinkamų taškų didiesiems rinkos žaidėjams lieka vis mažiau, vadinamąsias baltas dėmes identifikuoti tampa sudėtingiau, todėl duomenų analitikos rei ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti