Perkantiems pirmą kartą „Amazon“ prekes pristatys nemokamai

Publikuota: 2018-11-05
Lindsey Wasson („Reuters“) nuotr.
Lindsey Wasson („Reuters“) nuotr.

Klientų kalėdiniams pirkiniams skirtus biudžetus susirinkti siekianti „Amazon“ kaitina JAV elektroninės prekybos rinką: pirmą kartą nuo 2002 m., kai bendrovė pristatė nemokamą prekių pristatymą, klientams amerikiečiams siuntiniai keliaus nemokamai, nereikalaujant, kad krepšelio suma viršytų 25 USD.

Nemokamą prekių pristatymą „Amazon“ pasiūlė tuo metu, kai naujus rinkodaros sprendimus pasiūlė tokie varžovai kaip „Walmart“ ir „Target“, intensyviau bendradarbiaujantys su siuntų pristatymo startuoliais. Geresnėmis sąlygomis nemokamą prekių pristatymą per dvi dienas siūlantys „Walmart“ ir „Target“ siekia įtikinti pirkėjus, kad jie gali apsipirkti taip pat patogiai, neišleisdami 119 USD „Amazon Prime“ metinei narystei.

Specialus „Amazon“ pasiūlymas skirtas kalėdinės prekybos laikotarpiui, kuris prasideda lapkričio 5 d, skelbia ESM.

„Forbes“ pastebi, kad „Walmart“ pradėjo bendradarbiauti su „Deliverr“, kad galėtų nemokamai pristatyti prekes trečiųjų šalių pardavėjams, kurių gausumas yra nepaprastai svarbus siekiant apyvartos augimo. „Amazon“ pardavimai per trečiąsias šalis sudaro daugiau nei pusę apyvartos.  

„Target“ neseniai pasiūlė nemokamą prekių pristatymą per dvi dienas, jeigu krepšelio vertė siekia 35 USD.

VŽ rašė, kad su dideliu susidomėjimu laukti e. prekybos giganto „Amazon“ trečiojo ketvirčio rezultatai Volstritui gero įspūdžio nepaliko, nes jau negana augančių pelno kreivių. 
 
„Amazon“ pranešė, kad per tris mėnesius – nuo liepos iki rugsėjo pabaigos – gavo 2,9 mlrd. USD pelną. Tai geriausias pasiekimas per keturis ketvirčius iš eilės, per kuriuos nuolat buvo peržengiama milijardo USD riba. Tačiau „Amazon“  pardavimai buvo mažesnių apsukų nei tikėtasi. Apyvarta siekė 56,6 mlrd. USD, nors analitikai svaičiojo apie daugiau. Prognozė ketvirtam ketvirčiui varijuoja tarp  66,5 ir 72,5 mlrd. USD ir taip pat yra mažesnė nei tikėjosi analitikai. Taigi tai lėmė, kad „Amazon' akcijos biržoje pakrito 9%.


„Jau pasibaigus prekybos sesijai investuotojų nuotaiką aptemdė nekokie „Amazon“ ir „Google“ valdančios „Alphabet“ finansiniai rezultatai – abiejų bendrovių pajamos augo lėčiau nei tikėtasi. Nuvylė ir „Amazon“ pateiktos prognozės paskutiniam š. m. ketvirčiui“, - rašoma SEB „Biržos laikmatyje“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 1

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
11:28
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau