„Procter & Gamble“: žinome, kaip atsilaikyti prieš privačią etiketę

Jonas Moelleris, greito apyvartumo prekių milžinės Procter & Gamble finansų direktorius, sako, kad bendrovė žino, kaip atremti privačios etiketės konkurenciją tose kategorijose, kuriose gamintoja turi stiprias pozicijas, rašo ESM.
Kalbėdamas Deutsche Bank vartojimo temoms skirtoje konferencijoje, p. Moelleris akcentavo, kad privačios etiketės prekės ženklai visuomet aktyviai žaidė P&G teritorijoje, ir nėra jokios priežasties, kodėl jie turėtų liautis tai darę, tačiau P&G dėmesį telkia į inovacijas, kurių vartotojams reikia, ypač vaikams ir šeimai skirtų prekių kategorijose. Vaikams skirtų prekių lentynose žinomi prekės ženklai patiria nemenkų iššūkių, nes PPŽ prekės neretai yra 20% ir daugiau pigesnės. Europoje PPŽ yra labiausiai išsivystę, todėl didelio augimo čia nematome. Mes žinome, kaip įveikti iššūkius. Aštuoniose kategorijose iš dešimties išlaikome lyderio pozicijas arba didiname rinkos dalį, sako p. Moelleris.
Nielsen duomenimis, šiemet sausįrugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse privačių prekės ženklų (PPŽ) prekių pardavimai Lietuvoje sudarė apie 15%. Ryškiausia metų tendencija daugėja aukštesnės kokybės privačios etiketės produktų.
Žaneta Simonaitytė, Nielsen paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims, VŽ sako, kad PPŽ pardavimų dalis, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, natūraliai auga, tam įtakos turi besiplečiantis Lidl tinklas, kuriame daugiausia pardavimų sudaro privačiomis etiketėmis pažymėtos prekės. Plačiau šia tema skaitykite VŽ Premium straipsnį.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti