„Procter & Gamble“: žinome, kaip atsilaikyti prieš privačią etiketę

Publikuota: 2018-11-04
Andrew Kelly („Reuters“) nuotr.
Andrew Kelly („Reuters“) nuotr.

Jonas Moelleris, greito apyvartumo prekių milžinės „Procter & Gamble“ finansų direktorius, sako, kad bendrovė žino, kaip atremti privačios etiketės konkurenciją tose kategorijose, kuriose gamintoja turi stiprias pozicijas, rašo ESM.

Kalbėdamas „Deutsche Bank“ vartojimo temoms skirtoje konferencijoje, p. Moelleris akcentavo, kad „privačios etiketės prekės ženklai visuomet aktyviai žaidė P&G teritorijoje, ir nėra jokios priežasties, kodėl jie turėtų liautis tai darę, tačiau P&G dėmesį telkia į inovacijas, kurių vartotojams reikia, ypač vaikams ir šeimai skirtų prekių kategorijose“.
Vaikams skirtų prekių lentynose žinomi prekės ženklai patiria nemenkų iššūkių, nes PPŽ prekės neretai yra 20% ir daugiau pigesnės.
„Europoje PPŽ yra labiausiai išsivystę, todėl didelio augimo čia nematome. Mes žinome, kaip įveikti iššūkius. Aštuoniose kategorijose iš dešimties išlaikome lyderio pozicijas arba didiname rinkos dalį“, – sako p. Moelleris.

„Nielsen“ duomenimis, šiemet sausį–rugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse privačių prekės ženklų (PPŽ) prekių pardavimai Lietuvoje sudarė apie 15%. Ryškiausia metų tendencija – daugėja aukštesnės kokybės privačios etiketės produktų.

Žaneta Simonaitytė, „Nielsen“ paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims, VŽ sako, kad PPŽ pardavimų dalis, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, natūraliai auga, tam įtakos turi besiplečiantis „Lidl“ tinklas, kuriame daugiausia pardavimų sudaro privačiomis etiketėmis pažymėtos prekės.
Plačiau šia tema skaitykite VŽ Premium straipsnį.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nutraukiama įmonės „Lietuvos žinios“ veikla 5

Nuo gegužės 1 d. likviduojama UAB „Lietuvos žinios“, leidžianti dienraštį „Lietuvos žinios“, interneto...

Rinkodara
16:37
Lietuvos „Eugesta“ ketina įsigyti Estijos kavos prekybos įmonę „Kafo Eesti“

Lietuvos didmeninės prekybos grupės „Eugesta“ padalinys Latvijoje planuoja įsigyti Estijos kavos aparatų ir...

Prekyba
16:17
ES: Už skirtingą tų pačių produktų sudėtį grės baudos  1

Už Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamas tas pačias, tačiau skirtingos kokybės prekes bus taikomos...

Prekyba
12:00
„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
13:25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
11:04
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 26

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Antros kartos farmacininko kryptis – dirbti ten, kur neįdomu didiesiems Premium 1

Kad išsitektų šalia didelių vaistinių tinklų, nepriklausomoms vaistinėms svarbu turėti bent kokį pranašumą,...

Gazelė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 2

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vyriausybė svarstys elektronikos PVM pokyčius 1

Elektronikos prekėms – standiesiems diskams, mobiliesiems telefonams, planšetėms ir nešiojamiesiems...

Prekyba
2019.04.24
Nepriklausomų vaistinių Lietuvoje dar yra – kaip jos apsisaugo nuo tinklų „viruso“ Premium 2

Papildomos paslaugos, kitoks aptarnavimas, bendradarbiavimas su kolegomis – veiksniai, leidžiantys...

Gazelė
2019.04.24
„Samsung“ dėl defektų atideda „Galaxy Fold“ prekybos pradžią 2

Pietų Korėjos kompanija „Samsung Electronics“ nusprendė atidėti savo naujojo sulankstomo telefono „Galaxy...

Paslaugos
2019.04.23
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Mylimiausi prekių ženklai JAV 1

Mėgiamiausių prekių ženklų tyrimo, kurio metu buvo apklausta 400.000 amerikiečių, duomenimis, reikšmingiausia...

Prekyba
2019.04.23
„Amazon Go“: ateities parduotuvė ar tik gražus fasadas Premium

JAV elektroninės komercijos milžinės parduotuvės be kasų „Amazon Go“ turi nemažai trūkumų ir sakydami, kad ši...

Prekyba
2019.04.23
Nusivylę augalais, kurie neprigyja, pirkėjai kokybės ieško medelynuose

Nors prekybos centruose ar turguose galima rasti augalų, kokių tik širdis geidžia, tačiau ne vienas pirkėjas...

Gazelė
2019.04.22
„Walmart“ pertvarkys 500 parduotuvių 1

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ paskelbė planus pagal naują koncepciją pertvarkyti 500...

Prekyba
2019.04.22
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
Daliai parduotuvių dirbant per Velykas, Seime vėl inicijuojamas draudimas 13

Kai kuriems prekybos tinklams ketinant dirbti pirmąją Velykų dieną, Seimo nariai žada grįžti prie įstatymo...

Paslaugos
2019.04.20
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Iki“ plečia šviežių produktų zonas, mažėja ne maisto prekių 4

Prekybos tinklas „Iki“ keliose parduotuvėse išplėtė šviežio maisto skyrius ir sumažino ne maisto prekėms...

Prekyba
2019.04.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau