„Procter & Gamble“: žinome, kaip atsilaikyti prieš privačią etiketę

Publikuota: 2018-11-04
Andrew Kelly („Reuters“) nuotr.
Andrew Kelly („Reuters“) nuotr.

Jonas Moelleris, greito apyvartumo prekių milžinės „Procter & Gamble“ finansų direktorius, sako, kad bendrovė žino, kaip atremti privačios etiketės konkurenciją tose kategorijose, kuriose gamintoja turi stiprias pozicijas, rašo ESM.

Kalbėdamas „Deutsche Bank“ vartojimo temoms skirtoje konferencijoje, p. Moelleris akcentavo, kad „privačios etiketės prekės ženklai visuomet aktyviai žaidė P&G teritorijoje, ir nėra jokios priežasties, kodėl jie turėtų liautis tai darę, tačiau P&G dėmesį telkia į inovacijas, kurių vartotojams reikia, ypač vaikams ir šeimai skirtų prekių kategorijose“.
Vaikams skirtų prekių lentynose žinomi prekės ženklai patiria nemenkų iššūkių, nes PPŽ prekės neretai yra 20% ir daugiau pigesnės.
„Europoje PPŽ yra labiausiai išsivystę, todėl didelio augimo čia nematome. Mes žinome, kaip įveikti iššūkius. Aštuoniose kategorijose iš dešimties išlaikome lyderio pozicijas arba didiname rinkos dalį“, – sako p. Moelleris.

„Nielsen“ duomenimis, šiemet sausį–rugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse privačių prekės ženklų (PPŽ) prekių pardavimai Lietuvoje sudarė apie 15%. Ryškiausia metų tendencija – daugėja aukštesnės kokybės privačios etiketės produktų.

Žaneta Simonaitytė, „Nielsen“ paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims, VŽ sako, kad PPŽ pardavimų dalis, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, natūraliai auga, tam įtakos turi besiplečiantis „Lidl“ tinklas, kuriame daugiausia pardavimų sudaro privačiomis etiketėmis pažymėtos prekės.
Plačiau šia tema skaitykite VŽ Premium straipsnį.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dėl maisto kainų mažinimo ir konkurencijos didinimo spręs kitą savaitę 2

Vyriausybė dėl priemonių plano, skirto mažinti maisto kainas bei skatinti konkurenciją mažmeninėje maisto...

„ADAMA Northern Europe“ skatina agronomijos specialistų rengimą Lietuvoje Rėmėjo turinys 2

Viena didžiausių augalų apsaugos produktus gaminančių ir parduodančių bendrovių UAB „ADAMA Northern Europe“...

Agroverslas
06:00
FNTT prakalbo apie antrą „Metrail“ – kuo tai gresia įmonėms Premium 1

Dar nesibaigė 30 mln. Eur baudų verslui atnešusi „Metrail“ istorijai, o Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba...

Ko iš viešnagės viešbučiuose tikisi verslo turistai 7

Keliaujantieji verslo reikalais viešbučiams suneša svarią pajamų dalį, tačiau į darbo rinką ateinant naujai...

Beveik pusė visų „Zalando“ prekių grąžinamos 6

Vienos didžiausių Europoje elektroninės prekybos drabužiais bendrovės „Zalando“ kartą parduotos ir klientų...

Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Nelegalių cigarečių rinka Lietuvoje sumažėjo 3% 5

Naujausiais bendrovės „Nielsen“ atliekamais „tuščių pakelių“ tyrimo duomenimis, šiuo metu nelegalios...

„Zara“ žengia į internetą dar 106 šalyse, akcijų kaina kyla

Ispanijos tarptautinės mažmeninės prekybos bendrovei „Inditex“ priklausanti „Zara“ pradeda elektroninę...

„Impuls“ grupė 2019 m. plėsis pigių sporto klubų segmente Premium 3

Sporto ir sveikatingumo rinkos banginis – 28 sporto klubus Baltijos šalyse valdanti „Impuls“ grupė – kitąmet...

„Maxima grupė“ Lenkijoje įvertinta už „Stokrotka“ įsigijimą 5

Varšuvoje vykusiame viename didžiausių mažmeninės prekybos renginių „Maisto rinkos ir mažmeninės prekybos...

Pasikeitus apskaitai, prekybininkus užguls naujos skolos Premium

Prekybos, logistikos ir kitų daug turto nuomojančių bendrovių skolos gali gerokai išaugti, nes pagal naujus...

Finansai
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
„Švaros broliai“ pajamas šiemet didino 45% 3

Automobilių plovimo bei patalpų valymo paslaugas teikianti UAB „Švaros broliai“ šiemet per tris ketvirčius...

EK: augimą palaikys vartojimas, bet reforma apkramtys sunkmečio rezervą

Lietuvos ekonominę plėtrą 2019-2020 m. turėtų palaikyti vartojimas ir investicijos, kurių lygis šių metų...

Verslo aplinka
2018.11.08
Keičiasi „Vilniaus prekybos“ vadovas 5

Jolanta Bivainytė tapo UAB „Vilniaus prekyba“ vadove. Planuojama, kad ji bendrovei vadovaus kol bus rastas...

Vadyba
2018.11.08
Seimas sudarė sąlygas mažinti antstolių ir notarų įkainius 3

Seimas priėmė Notariato ir Antstolių įstatymų pataisas, kuriomis numatoma atsisakyti privalomo notarų ir...

SBA uždaro baldų parduotuves „Berry“, liks e. prekyba 25

SBA grupės valdoma bendrovė „Klaipėdos baldų prekyba“ uždarys Panevėžyje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Kaune ir...

„Sports Direct“ plečiasi į dar vieną miestą 11

Penktadienį bus atidaryta pirmoji „SportsDirect.com“ parduotuvė Šiauliuose, prekybos ir pramogų centre...

Žadamų čekių prekybininkai geidžia, ūkininkai į juos numoja ranka Premium 11

Vyriausybės siūlomi vis nauji scenarijai, kaip remti smulkius verslininkus ir ūkininkus, vertinami įvairiai:...

Agroverslas
2018.11.08
D. Misiūnas: plėtrai kitąmet skirsime 100 mln. Eur Premium 6

„Maxima grupės“ investicijos į verslo plėtrą 2019 m. sieks ne mažiau kaip 100 mln. Eur. Jos bus skirtos tiek...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau