„Lidl“ Lenkijoje pradės elektroninę prekybą

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas Lidl Lenkijos vartotojams pasiūlys apsipirkti internetu, šiuo metu testuojamoje tinklo elektroninėje parduotuvėje.
Lidl Lenkijoje sparčiai didina darbuotojų, turinčių elektroninės prekybos kompetencijų, gretas. Lidl elektroninės parduotuvės Lenkijoje beta versija šiuo metu yra bandoma, rašo Planet Retail.
Tinklas kol kas neskelbia, kada ji pradės veikti.
VŽ rašė, kad Nielsen duomenimis, šiemet sausįrugpjūtį mažmeninės prekybos tinklų parduotuvėse privačių prekės ženklų (PPŽ) prekių pardavimai sudarė apie 15%. Ryškiausia metų tendencija daugėja aukštesnės kokybės privačios etiketės produktų. Žaneta Simonaitytė, Nielsen paslaugų mažmeninės prekybos tinklams vadovė Baltijos šalims, VŽ sako, kad PPŽ pardavimų dalis, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, natūraliai auga, tam įtakos turi besiplečiantis Lidl tinklas, kuriame daugiausia pardavimų sudaro privačiomis etiketėmis pažymėtos prekės.
Tarp Nielsen audituojamų kategorijų lyderis pagal PPŽ pardavimus šiemet išliko gyvūnų maistas, kuriam teko ketvirtadalis pardavimų. Nuo jo kiek atsiliko, tačiau pozicijas pirmajame trejetuke išlaikė popierius ir jo gaminiai, taip pat perdirbta mėsa ir žuvis.
Europos šalių vidutinė PPŽ dalis yra šiek tiek virš 30%, tai lemia keletas veiksnių: žemų kainų tinklų, kuriuose didžiausia pardavimų dalis yra PPŽ, populiarumas, modernios prekybos skvarba, prekybos tinklų koncentracija, pirkėjų preferencijos.
Šiuo metu Lidl Lietuvoje turi 41 parduotuvę.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti