„Kesko Senukų“ grynieji pardavimai išaugo 13,7%

Publikuota: 2018-10-31
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklo „Kesko Senukai“ pardavimo pajamos per šių metų devynis mėnesius sudarė 424 mln. Eur ir buvo 13,7% didesnės nei 2017 m. tuo pačiu metu, kai apyvarta siekė 373 mln. Eur, teigiama Suomijos prekybos milžinės „Kesko“ ataskaitoje investuotojams.

Trečiąjį ketvirtį „Kesko Senukų“ grynieji pardavimai išaugo 9,9%: nuo 143 mln. Eur 2017 m. iki 158 mln. Eur 2018 m.


Rugsėjo 30 d. duomenimis, „Kesko Senukai“ Lietuvoje turėjo 23 parduotuves, viena daugiau nei prieš metus.

Latvijoje tinklui priklausančių parduotuvių per metus padaugėjo viena, iki devynių.

Visos „Kesko“ grupės palyginamasis veiklos pelnas trečiąjį ketvirtį pasiekė visų laikų aukštumas ir sudarė 113 mln. Eur.
Geresnius rezultatus lėmė sėkmingesni pardavimai bakalėjos, statybų, technikos prekių segmentuose.

Grynieji grupės pardavimai trečiąjį ketvirtį sudarė 2,64 mlrd. Eur ir buvo 1,8% didesni nei 2017 m. tuo pačiu metu (2,59 mlrd. Eur).

Mikko Helanderis, „Kesko“ prezidentas ir generalinis direktorius, ataskaitoje investuotojams teigia, kad geresni rezultatai yra augimo strategijos, kurią grupė įgyvendina, padarinys.


„Mūsų finansinė padėtis išlieka stipri, kapitalo grąžos rodiklis beveik pasiekė iškeltą tikslą“, – teigia p. Helanderis.
 

FOTOGALERIJA „Kesko Senukai“ Vilniuje atidarė statybų prekybos erdvę-sandėlį (15 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
Žongliravo Šiaulių banku, išpardavė „Baltiką“ Premium 1

Baltijos akcijų biržose penktadienį išskyrė prekyba Šiaulių banko akcijomis, kuriomis, kaip sako makleriai,...

Rinkos
2019.03.15
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Vilniaus prekyboje“ – naujas vadovas ir valdybos pirmininkė 11

Nuo penktadienio „Vilniaus prekybos“ valdybos pirmininke tapo Meri Navickė, o bendrovės vadovu Mantas...

Vadyba
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Šiemet Vilniuje bus atidaryta pirmoji parduotuvė be kasų Premium 2

Jauna Lietuvos technologijų bendrovė „Magma Solutions“, veikianti su „Pixevios“ prekės ženklu, šiemet žada...

Paslaugos
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14
EP patvirtino taisykles, turinčias pažaboti nesąžiningą prekybininkų elgesį 2

Europos Parlamentas (EP) didele balsų dauguma patvirtino teisės aktą, kuris padės apsaugoti ūkininkus ir...

Pramonė
2019.03.14
Rygos „Akropole“ duris atvers balandį 2

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers...

Prekyba
2019.03.14
Didžiausi atlyginimai tarp prekybos tinklų: „Lidl Lietuva“ ir „Iki“ 26

Tarp didžiųjų prekybos tinklų didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo „Lidl Lietuva“, rodo...

Prekyba
2019.03.14
Pakartoti 2018 metų rezultatus šiemet – misija įmanoma Premium

Įmonių pasiektus 2018 m. pajamų ir pelno augimo rezultatus finansų analitikai vadina tvariais ir laukia...

Finansai
2019.03.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau