Portalų „Grupinis.lt“ ir „Beta.lt“ valdytojai – bauda už kelionių pirkėjų klaidinimą

Publikuota: 2018-10-24
Vilijos Jankutės – Kopūstės nuotr.
Vilijos Jankutės – Kopūstės nuotr.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 4.000 Eur baudą interneto tinklapius www.grupinis.lt ir www.beta.lt valdančiai UAB „Beta Media“ už tai, kad ši pažeidė nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatus, nes netinkamai informavo keliones pirkusius vartotojus.

Šis tarnybos nutarimas per vieną mėnesį nuo nutarimo įteikimo dienos dar gali būti skundžiamas teismui.

Tarnyba „Beta Media“ pasiūlymais susidomėjo gavusi vartotojo prašymą, kuriame informuojama, kad „Beta Media“ priklausiančiame interneto tinklalapyje www.grupinis.lt buvo skelbiamas kelionės pasiūlymas į Turkiją ir Rodo salą už 239 Eur. Pasiūlymo sąlygose buvo nurodyta, kad perkant kelionę privaloma papildomai įsigyti penkių ekskursijų paketą, kurio vertė 150 Eur.

Vartotojas teigė, kad nenurodžiusi galutinės kelionės kainos, bendrovė galimai siekė dirbtinai sumažinti pagrindinę kelionės kainą. Tarnyba taip pat gavo vartotojos pranešimą dėl interneto tinklalapyje www.grupinis.lt skleidžiamo kelionės pasiūlymo, kai pirkimo eigoje kelionės kaina padidėjo.

Dar vienas vartotojas prašyme tarnybai nurodė, kad interneto tinklalapyje www.beta.lt, kuris taip pat priklauso „Beta Media“, įsigijo tris kelionių kelialapius. Pasiūlymo sąlygose buvo nurodyta, kad vieno kelialapio kaina yra 189 Eur, ir tik atlikus mokėjimo pavedimą paaiškėjo, kad vienos kelionės kaina ne 189 eurai, o 204 eurai.

Dar vienas vartotojas savo prašyme nurodė, jog www.beta.lt interneto tinklalapyje įsigijo 8 dienų kelionės kelialapį į Graikiją, tačiau kelionė truko tik 6,5 dienos.

nuotrauka::1left

Tuo tarpu bendrovė „Beta Media“ tarnybai aiškino, jog interneto tinklalapiuose www.grupinis.lt ir www.beta.lt skleidžiama informacija apie parduodamas paslaugas buvo detaliai pateikiama pasiūlymų aprašymuose, todėl prieš įsigyjant keliones vartotojams buvo suteikiama pakankamai informacijos.

Tarnybos nuomone, „Beta Media“, suteikdama vartotojams neaiškią ir dviprasmišką esminę informaciją apie bendrovės teikiamas paslaugas, paskatino vartotojus priimti sprendimus dėl sandorių, kurių vartotojai kitomis aplinkybėmis nebūtų priėmę.

Vartotojai, matydami teisingą informaciją apie galutines (tikrąsias) kelionių kainas, t. y. žinodami, jog už reklamoje nurodytą pradinę kainą kelionių vartotojai įsigyti negalės, galimai kelionių iš „Beta Media“ nebūtų pirkę, o pasirinkę kitą kelionę arba kitą pardavėją.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 3

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
Prekybininkams nebereikia pildyti kasos aparatų žurnalų 1

Nuo liepos 2 d. nebeprivaloma kiekvienos kasos aparato naudojimo dienos pradžioje ir pabaigoje žurnalą...

Prekyba
2019.07.16
Vilnių sieks paversti siuntų iš Kinijos logistikos centru Europoje 1

„Lietuvos geležinkeliai“ krovinius iš Kinijos rengiasi gabenti tiesiogiai, be logistikos partnerių, o...

„Vičiūnai“ įsteigė pardavimų įmonę Tbilisyje 2

„Vičiūnų grupė“ toliau plečia savo prekybos ir platinimo tinklą užsienyje – pernai įsteigtos atstovybės...

Prekyba
2019.07.16
Pagal vartotojų teisių apsaugą Lietuva – tarp ES atsilikėlių 3

Valstybės kontrolės atliktas auditas atskleidė, kad trečdalis vartotojų Lietuvoje susiduria su klaidinančia...

Verslo aplinka
2019.07.16
Atidaro pirmą „Apollo“ kino teatrą, lyderė „Forum Cinemas“ – rami Premium 6

Kino teatrų verslas reikalauja didelių, daugiamečių investicijų, o plėtra tiesiogiai priklauso nuo prekybos...

Prekyba
2019.07.15
Prasidėjo didžiausias „Amazon“ išpardavimas 4

Svarbiausias JAV prekybos milžinės „Amazon“ rinkodaros renginys „Prime Day“, kurio metu registruotiems...

Prekyba
2019.07.15
Televizijose dirbusi M. Žvinklytė tapo „Vilandros“ direktore Premium 5

Didmeninės prekybos bendrovė „Vilandra“ atsirinko naują vadovę Moniką Žvinklytę, kuri iki šiol daugiausia...

Prekyba
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 7

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
Apsipirkimas per išmaniuosius garsiakalbius lenkia prognozes

Apsipirkimų per išmaniuosius garsiakalbius kaip „Amazon Echo“ ar „Google Home“ daugėja greičiau nei anksčiau...

Prekyba
2019.07.13
„Maxima grupės“ valdoma „Stokrotka“ pernai didino pajamas 2

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ valdomas Lenkijos tinklas „Stokrotka“...

Prekyba
2019.07.12
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau