„Rimi“ vadovas: tikėtis naujų didelių žaidėjų atėjimo – nelabai realu

Publikuota: 2018-10-11
Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuva” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuva” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, sako, kad šiandien esamas žaidėjų skaičius nedidelėje Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje yra pakankamas ar net optimalus. Tikėtis naujų didelių žaidėjų atėjimo, kai turime tokią didelę rinkos konkurenciją ir taip efektyviai dirbančias įmones, yra nelabai realu.

Kalbėdamas apie 2019 m. lūkesčius p. Bandzevičius sako, kad bendra ekonomikos prognozė rodo, jog tai bus lėtėjančio augimo metai, panašių tendencijų galima tikėtis ir mažmeninės prekybos rinkoje. Tikėtina, kad eksporto augimo pagreitis kitąmet mažės ir ekonomikos augimas bus kiek daugiau generuojamas vidaus vartojimo, kurį lems didėjantys atlyginimai, todėl prekybos sektorius turėtų augti, tačiau augimas bus nuosaikus.

„Kitąmet mūsų rinka susidurs su dar didesniu darbo jėgos trūkumu – jau dabar padėtis yra pakankamai rimta, o kitąmet ji gali tapti kritiška, tad tai mus skatina dirbti dar efektyviau, diegti naujas technologijas, automatizuoti tam tikrus procesus, ką ir darome jau kurį laiką“, – sako p. Bandzevičius.

Kokia bus naujų rinkos reguliavimo priemonių ir didėjančios administracinės naštos įtaka, įvertinti kol kas sunku, bet tai gali didinti sąnaudas, biurokratinius procesus, reikės daugiau rankų tiems darbams atlikti, tad tai gali didinti jau minėtas darbo jėgos trūkumo problemas, pabrėžia pašnekovas.

Paklaustas, ar galima tikėtis pokyčių konkurencinėje aplinkoje, prekybos įmonės vadovas sako, kad visada galima galvoti apie naujų žaidėjų pritraukimą ir sudaryti sąlygas jiems ateiti. Vis dėlto, šiandien esamas žaidėjų skaičius nedidelėje Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje yra pakankamas ar net optimalus, todėl tikėtis naujų didelių žaidėjų atėjimo, kai turime tokią didelę rinkos konkurenciją ir taip efektyviai dirbančias įmones, yra nelabai realu, mano jis.

Žvelgiant į bendras ekonomikos tendencijas, didesniam rinkos augimui prielaidų kitąmet nematyti, tačiau tikimasi „Rimi“ augimą paskatinti per savų parduotuvių plėtrą. Prekybos tinklas mato galimybių eiti į naujus miestus, kuriuose šiuo metu dar nėra „Rimi“ parduotuvių.

Tikimasi, kad toliau augs ekologiškų ir sveikesnių maisto produktų segmentas – visuomenė vis labiau rūpinasi sveikesne mityba, ši tendencija tik augs, todėl atitinkamai plečiamas asortimentas ta kryptimi, įvestas naujas žymėjimas „Rinkis sveikiau“, kuris padeda pirkėjams parduotuvėse lengviau pastebėti sveikesnius, pagal daugybę kriterijų atrinktus produktus.

„Nors kol kas šis verslo modelis yra nuostolingas, tik laiko klausimas, kada turėsime naujų žaidėjų ir didesnę konkurenciją internetinės prekybos maistu segmente“, – sako p. Bandzevičius. Anksčiau jis yra sakęs, kad „Rimi“ svarsto, koks elektroninės komercijos modelis Lietuvos rinkoje būtų veiksmingiausias.

Paklaustas apie planuojamą kitų metų biudžetą, p. Bandzevičius sako, kad vienareikšmiškai keisis darbo užmokesčio eilutė, kuri toliau augs, taip pat pastaruoju metu sulaukiama vis daugiau žinių apie elektros energijos brangimą. Siekiant suvaldyti šias sąnaudas ir kartu mažinti neigiamą poveikį aplinkai, kas yra viena pagrindinių mūsų įmonės socialinės atsakomybės krypčių, nuosekliai investuojama į naujus energinio efektyvumo sprendimus, naujos kartos CO2, LED apšvietimo sistemas. Spalį Kaune, Varnių gatvėje, bus atidaryta pirma „Rimi“ tinkle A klasės energinio efektyvumo parduotuvė.

„Optimistiniu scenarijumi, jei nebus didesnių sukrėtimų, mažmeninės prekybos sektoriuje kitąmet galime tikėtis keletą procentų siekiančio augimo. Mūsų įmonės rodikliai taip pat turėtų būti panašūs, atliepiantys bendras rinkos tendencijas“, – sako p. Bandzevičius.

Kitų prekybos sektoriaus lyderių prognozes galite skaityti ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Vilniaus prekyba“ ketina įsigyti mokėjimų įmonę „Sollo“

Verslininko Nerijaus Numavičiaus valdoma viena didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ už...

Lietuvos įmonių 2018 m. devynių mėnesių pelno kraitis – 4,6 mlrd. Eur 3

2018 m. trečiąjį ketvirtį šalies nefinansinių įmonių pajamos už parduotas prekes ir suteiktas paslaugas...

Verslo aplinka
2018.12.11
Kiek „Brexit“ gali kainuoti Lietuvai?

Migla dėl Jungtinės Karalystės (JK) ateities santykių su Europos Sąjunga kol kas nesisklaido. Panašu, kad...

Verslo aplinka
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
„Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 20

Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

Lapkritį – 0,1% mėnesio defliacija 2

Lietuvoje lapkričio mėnesį buvo 0,1 proc. mėnesio defliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje...

Verslo aplinka
2018.12.10
Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

Įsigaliojo GPAIS planas B: vartotojai gali teikti dokumentus popieriuje

Praėjusią savaitę įsigaliojo taip vadinamas GPAIS planas B – tvarka, aprašanti, kaip atliekų tvarkytojams...

Svarbiausi 2018 m. Lietuvos e. prekybos sandoriai, investicijos ir tendencijos 1

Lietuvoje fiksuojamas iki 30% siekiantis metinis elektroninės prekybos augimas, tačiau bendroji Baltijos...

Vartotojų apklausos: 37% lietuvių ir latvių dovanas perka be plano

Kalėdinių įpročių tyrimas, kurį užsakė Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA, parodė, kad Lietuvoje ir...

Turkijoje šiemet atostogavo 190.000 Lietuvos gyventojų 7

Turkijos kultūros ir turizmo ministerijos paskelbta naujausia turizmo statistika rodo, kad Lietuvos turistų...

Algos didžiausiose odontologijos įmonėse – skirtumai matuojami kartais 12

“Sodros“ duomenys leidžia palyginti, kuriose iš dvidešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas Lietuvos...

„Tele2“ už 0,25 mln. Eur atnaujino saloną „Akropolyje“ 8

Šeštadienį mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ atidarė atnaujintą 120 kv. m ploto prekybos saloną Vilniaus...

„Amazon“ plėtros strategijoje – oro uostai 7

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ savo ateities parduotuvių koncepciją gali pritaikyti...

Rygos teisme – prašymas „K Senukai“ tinklo operatorę pripažinti nemokia 8

Rygos miesto Pardaugavos rajono teismui pareikštas ieškinys, kuriame prašoma statybos, remonto ir buities...

Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
„Wurth“ atidarė naują klientų aptarnavimo centrą, nebepriims grynųjų 12

Vilniuje atidarytas aštuntas vokiečių koncerno „Wurth Group“ klientų aptarnavimo centras. Jame galima...

Ne visi braukia ašarą – imasi alternatyvių pakuočių gamybos Premium

Griežtėjanti ES pozicija dėl plastiko naudojimo džiugina pakuočių iš popieriaus ir kitų medžiagų, kurios gali...

Pramonė
2018.12.07
„Stateta“ investuoja į naujas degalines, plečia partnerių tinklą Premium 2

Alytaus UAB „Stateta“ stato degalinę Kaune, prie Vilniaus–Klaipėdos greitkelio, dar vieną planuoja statyti...

Birštonas rengia naują strategiją – kvies verslo įmones atvykti „darbostogų“ Premium 3

Itin spartų turistų srautų augimą fiksuojantis Birštonas rengia naują kurorto koncepciją, kurios tikslas –...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau