„Rimi“ vadovas: tikėtis naujų didelių žaidėjų atėjimo – nelabai realu

Publikuota: 2018-10-11
Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuva” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuva” generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, sako, kad šiandien esamas žaidėjų skaičius nedidelėje Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje yra pakankamas ar net optimalus. Tikėtis naujų didelių žaidėjų atėjimo, kai turime tokią didelę rinkos konkurenciją ir taip efektyviai dirbančias įmones, yra nelabai realu.

Kalbėdamas apie 2019 m. lūkesčius p. Bandzevičius sako, kad bendra ekonomikos prognozė rodo, jog tai bus lėtėjančio augimo metai, panašių tendencijų galima tikėtis ir mažmeninės prekybos rinkoje. Tikėtina, kad eksporto augimo pagreitis kitąmet mažės ir ekonomikos augimas bus kiek daugiau generuojamas vidaus vartojimo, kurį lems didėjantys atlyginimai, todėl prekybos sektorius turėtų augti, tačiau augimas bus nuosaikus.

„Kitąmet mūsų rinka susidurs su dar didesniu darbo jėgos trūkumu – jau dabar padėtis yra pakankamai rimta, o kitąmet ji gali tapti kritiška, tad tai mus skatina dirbti dar efektyviau, diegti naujas technologijas, automatizuoti tam tikrus procesus, ką ir darome jau kurį laiką“, – sako p. Bandzevičius.

Kokia bus naujų rinkos reguliavimo priemonių ir didėjančios administracinės naštos įtaka, įvertinti kol kas sunku, bet tai gali didinti sąnaudas, biurokratinius procesus, reikės daugiau rankų tiems darbams atlikti, tad tai gali didinti jau minėtas darbo jėgos trūkumo problemas, pabrėžia pašnekovas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Paklaustas, ar galima tikėtis pokyčių konkurencinėje aplinkoje, prekybos įmonės vadovas sako, kad visada galima galvoti apie naujų žaidėjų pritraukimą ir sudaryti sąlygas jiems ateiti. Vis dėlto, šiandien esamas žaidėjų skaičius nedidelėje Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje yra pakankamas ar net optimalus, todėl tikėtis naujų didelių žaidėjų atėjimo, kai turime tokią didelę rinkos konkurenciją ir taip efektyviai dirbančias įmones, yra nelabai realu, mano jis.

Žvelgiant į bendras ekonomikos tendencijas, didesniam rinkos augimui prielaidų kitąmet nematyti, tačiau tikimasi „Rimi“ augimą paskatinti per savų parduotuvių plėtrą. Prekybos tinklas mato galimybių eiti į naujus miestus, kuriuose šiuo metu dar nėra „Rimi“ parduotuvių.

Tikimasi, kad toliau augs ekologiškų ir sveikesnių maisto produktų segmentas – visuomenė vis labiau rūpinasi sveikesne mityba, ši tendencija tik augs, todėl atitinkamai plečiamas asortimentas ta kryptimi, įvestas naujas žymėjimas „Rinkis sveikiau“, kuris padeda pirkėjams parduotuvėse lengviau pastebėti sveikesnius, pagal daugybę kriterijų atrinktus produktus.

„Nors kol kas šis verslo modelis yra nuostolingas, tik laiko klausimas, kada turėsime naujų žaidėjų ir didesnę konkurenciją internetinės prekybos maistu segmente“, – sako p. Bandzevičius. Anksčiau jis yra sakęs, kad „Rimi“ svarsto, koks elektroninės komercijos modelis Lietuvos rinkoje būtų veiksmingiausias.

Paklaustas apie planuojamą kitų metų biudžetą, p. Bandzevičius sako, kad vienareikšmiškai keisis darbo užmokesčio eilutė, kuri toliau augs, taip pat pastaruoju metu sulaukiama vis daugiau žinių apie elektros energijos brangimą. Siekiant suvaldyti šias sąnaudas ir kartu mažinti neigiamą poveikį aplinkai, kas yra viena pagrindinių mūsų įmonės socialinės atsakomybės krypčių, nuosekliai investuojama į naujus energinio efektyvumo sprendimus, naujos kartos CO2, LED apšvietimo sistemas. Spalį Kaune, Varnių gatvėje, bus atidaryta pirma „Rimi“ tinkle A klasės energinio efektyvumo parduotuvė.

„Optimistiniu scenarijumi, jei nebus didesnių sukrėtimų, mažmeninės prekybos sektoriuje kitąmet galime tikėtis keletą procentų siekiančio augimo. Mūsų įmonės rodikliai taip pat turėtų būti panašūs, atliepiantys bendras rinkos tendencijas“, – sako p. Bandzevičius.

Kitų prekybos sektoriaus lyderių prognozes galite skaityti ČIA.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
19:31
Prekyba naujais automobiliais ES vėl pasiekė dugną

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) konstatuoja, kad pasiektas rezultatas buvo blogesnis tik...

Automobiliai
16:22
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
15:02
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
12:36
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
11:51
„Kristianos“ pelnas pernai augo 50% iki 2,8 mln. Eur

Verslininkui Benui Gudeliui priklausanti parfumerijos parduotuvių tinklą Lietuvoje ir Latvijoje valdanti...

Prekyba
09:39
Pandeminis bumas baigėsi: daliai banginių tenka susidurti su realybe Premium

„Zoom“, „Uber“, „Amazon“ – tai yra tik maža dalis technologijų kompanijų, kurių veiklą iš pagrindų supurtė...

Inovacijos
09:05
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
05:45
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
05:45
Balandį JAV augo mažmeninės prekybos apyvarta

Infliacijai pasiekus aukščiausią per 40 metų lygį, mažmeninės prekybos apyvarta JAV balandį augo ketvirtą...

Prekyba
2022.05.17
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Abipusė meilė „eBay“: kaip 12.500 pardavėjų iš Lietuvos parduoda 147 mln. pirkėjų Premium 5

E. prekybos platformoje „eBay“ yra per 12.500 aktyvių pardavėjų iš Lietuvos, o kas 10 sekundžių iš jų...

Gazelė
2022.05.17
„Iki“ padeda spręsti aktualiausias elektromobilių įkrovimo problemas Verslo tribūna 7

Vien šiemet šalia prekybos tinklo „Iki“ parduotuvių atsiras 40 elektromobilių įkrovimo stotelių, kuriose...

Prekyba
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Mažmeninė prekyba Kinijoje per metus susitraukė 11,1%

Kinijos nacionalinio statistikos biuro (NBS) pirmadienį paskelbti duomenys parodė, kad mažmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku