„Microsoft“: prekyboje didės dirbtinio intelekto reikšmė

Publikuota: 2018-10-08
Hine Nouvelle (SIPA) nuotr.
Hine Nouvelle (SIPA) nuotr.

Šiandien pirkėjas tikisi jam pritaikytos, asmeninės apsipirkimo patirties, todėl prekybininkai investuoja į sprendimus, kurie galėtų pateisinti šį vartotojų lūkestį.

Masha Melkova, „Microsoft“ modernios darbo vietos padalinio vadovė Rytų ir Centrinėje Europoje, sako, kad vienas lengviausiai suprantamų pavyzdžių, kuria linkme judės prekyba, yra dirbtinis intelektas. Pavyzdžiui, ruošiatės kelionei į kalnus ir prireikia naujų batų. Telefone savo virtualaus asistento paprašote pateikti kelis galimus pasirinkimus. Virtualus asistentas, pasitelkęs dirbtinį intelektą, išanalizuoja kalnų maršrutą, patikrina netoliese esančias parduotuves ir pateikia tris tinkamiausias batų poras. Jūs pasirenkate tinkamiausią porą, o informaciją apie jūsų batų dydį ir užsakymą virtualus asistentas automatiškai perduoda parduotuvei. Šitaip netolimoje ateityje greičiausiai elgsis vis daugiau pirkėjų.

„Šiandienos pardavėjams tenka daugiau stengtis, jeigu jie nori augti. Jau kurį laiką vienas prekybos modelis visiems pirkėjams nebetinka: vieni perka fizinėse parduotuvėse, kiti tik internetinėse, o treti pirkimo kelionę pradeda viename kanale, o užbaigia kitame“, – sako p. Melkova.

Prognozuojama, kad pirkėjui atvykus į parduotuvę pardavėjas jau turės parengęs užsakymą bei tuo pačiu pasiūlys kitų naudingų priedų, kuriuos jam kompiuteryje pagal kliento, tarkime, to, vykstančio į kalnus, planuojamą maršrutą pateiks parduotuvės virtualus asistentas.

Su dirbtinio intelekto panaudojimu susiję sprendimai vis dar yra finansiniškai sunkiai prieinami prekybininkams, be to, dvejojama dėl grąžos, kurią jie suteiktų. Tiesa, prekybos technologijų parodose įvairūs sprendimai sulaukia vis daugiau dėmesio.

VŽ rašė, kad JAV Silicio slėnis ir kiti pasaulio technologjų centrai yra pametę galvas dėl dirbtinio intelekto plėtros. Tačiau plataus masto procesų optimizavimas kelia ir grėsmes, apie kurias reikia kalbėti.

„Naujas dirbtinio intelekto plėtros pavasaris žymi didžiausią kompiuterijos plėtros etapą mano gyvenime. Kai 90-aisiais įkūrėme bendrovę, dirbtiniai neuroniniai tinklai kompiuterių moksle buvo pamiršti. Dabar ši technologija panaudojama visoje paletėje sričių“, – teigia Sergejus Brinas, technologijų gigantės „Google“ įkūrėjas ir ją kontroliuojančios „Alphabet“ prezidentas.

Virginijus Sinkevičius, ūkio ministras, įsitikinęs, kad Europos Sąjungos valstybės turi imtis bendrų pastangų skatindamos dirbtinio intelekto (DI) plėtrą, nes kitu atveju daugelyje sektorių, kuriuose taikoma ši technologija, galėtų atsirasti atskirtis tarp didžiųjų ir mažųjų ES valstybių narių.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

U. Neniškytė: laimę lemia dopamino ir dar trijų elementų balansas Premium 7

Laimė susideda iš skirtingų komponentų: atpildo, atitinkančio mūsų lūkesčius, pasiekiamų tikslų, džiugesio ir...

Rinkodara
2019.07.23
PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16% 2

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas...

Prekyba
2019.07.23
„Sanitex“ turi naują vadovą 3

Penkiolika metų didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“ vadovavęs Andrius Joneikis atsisveikino su darboviete.

Prekyba
2019.07.23
Prekių pristatymo versle apstu nišų Premium 1

Besiplečianti e. prekyba rodo, kad pristatymo ir su juo susijusių paslaugų poreikis auga, o partnerių, kurie...

Prekyba
2019.07.23
4 įmonės negali prekiauti naftos produktais 4

Įsiskolinusios valstybei bendrovės „Singora“, „Energijos kodas“, „Sunergus“ ir „Jumps“ nebegali prekiauti...

Prekyba
2019.07.22
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
„Aibės“ pajamos augo 6,7%, iki 138 mln. Eur  4

Prekybos įmonių aljansas „Aibė“ praėjusiais metais gavo 138,058 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 6,7% daugiau...

Prekyba
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 2

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Po rekonstrukcijos atidaro G9 3

Po 7 mėnesius trukusios rekonstrukcijos liepos 29 d. atidaromas Gedimino pr. 9 esantis prekybos centras G9.

Prekyba
2019.07.22
„Škoda“ prekiaujanti ARX tikisi stabilaus iki 11% augimo

Naujais „Škoda“ automobiliais prekiaujanti bendrovė ARX pernai gavo 66,133 mln. Eur pajamų – 13% daugiau nei...

Prekyba
2019.07.22
Paleičikų „Vaizgos“ pajamos pernai augo 29% 19

Paleičikų šeimos valdoma degalinių, motelių ir žemės nuomos, transporto paslaugų grupė „Vaizga“ praėjusiais...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 6

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
„Carrefour“ atidarė pirmą BIO parduotuvę Belgijoje

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“ atidarė pirmą organiškų produktų parduotuvę Briuselyje.

Prekyba
2019.07.20
Siekdami priartėti prie „nulio atliekų“, bando keisti vartojimo įpročius Premium

Jeigu daržovės užaugintos natūraliu būdu, jų išorė neturi reikšmės nei skoniui, nei maistinei vertei, o...

Prekyba
2019.07.20
Prancūzų „Auchan“ galimai žvalgosi įsigijimo Baltijos šalyse Premium 9

Prancūzų mažmenininkas „Auchan“, turintis parduotuvių Lenkijoje, svarsto galimybę žengti į Baltijos šalis, o...

Prekyba
2019.07.19
Kol atidarė prancūziškų produktų krautuvėlę, nuėjo kryžiaus kelius Premium 4

„Jei būtume žinoję, kiek reikia atlikti visokiausių formalumų, kažin ar ši krautuvėlė egzistuotų. Tačiau...

Gazelė
2019.07.19
„Kesko Senukai Digital“ gavo 4.000 Eur baudą už vartotojų klaidinimą 9

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nubaudė UAB „Kesko Senukai Digital“ dėl vykdytos...

Prekyba
2019.07.18
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau