Lašišos atplukdo penktadalį apyvartos ir padeda išvengti verslo sezoniškumo

Per pastaruosius metus Lietuvoje nepaprastai išpopuliarėjusi mėgėjiška lašišų žūklė meškeriojimo įrangos pardavėjams ne tik duoda papildomų pajamų, bet ir leidžia sušvelninti sezoniškumo įtaką verslui.
Gediminas Šiaučiuvėnas, žūklės reikmenimis prekiaujančios UAB Triturus vadovas, pasakoja, kad lašišų žvejybai skirtos įrangos pardavimai sudaro apie 20% įmonės apyvartos. Triturus valdo dvi parduotuves Vilniuje, vieną Klaipėdoje, taip pat didme ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti