Vilniaus IKEA tapo pavyzdine – tokios yra tik JAE ir Olandijoje

Publikuota: 2018-10-06
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

IKEA parduotuvė Vilniuje tapo pavyzdine IKEA tinklo parduotuve pasaulyje. Tai trečioji tokia Švedijos mažmeninės prekybos baldais ir namų apyvokos reikmenimis tinklo parduotuvė pasaulyje. Iki šiol pavyzdinėmis pripažintos tik parduotuvė Jungtiniuose Arabų Emyratuose bei Olandijoje.

„Šis įvertinimas reiškia, jog IKEA parduotuvė Vilniuje pavyzdingai įgyvendindama IKEA prekės ženklo reikalavimus, geriausiai patenkina vietos vartotojų poreikius. IKEA Vilniuje jau buvo apdovanota kaip geriausia IKEA parduotuvė pasaulyje 2017 m. Nuoseklus ir nuolatinis noras tobulėti užtikrino šiai parduotuvei bei jos komandai dar vieną pasiekimą. Būdama pavyzdine parduotuve IKEA Vilniuje įkvėps ir padės tobulėti kitoms IKEA parduotuvėms pasaulyje“, - pranešime spaudai cituojamas Alberto Fossati, „Inter IKEA Systems B.V.“, valdančios IKEA frančizės teises pasaulyje, atstovas.

Šis įvertinimas skiriamas tik toms parduotuvėms, kurios nuosekliai ir sėkmingai įgyvendina visuspasaulinio prekybos tinklo reikalavimus: užtikrina siūlomų baldų ir namų sprendimų patrauklią kainą, geriausią patirtį vartotojams, į vertės kūrimą įtraukia darbuotojus, efektyviai įgyvendina prekės ženklo reikalavimus. Toks pripažinimas reiškia, jog kitų šalių tinklo atstovai galės lankytis Lietuvoje mokytis gerosios patirties.

Pasaulyje šiuo metu veikia 423 IKEA parduotuvės.

„Vilniaus parduotuvė yra trečia pavyzdinė parduotuvė. Tai reiškia, kad pirmaujame ne tik regione, bet ir pasaulyje. Šis pripažinimas – tai IKEA Lietuva parduotuvės komandos pastangų įvertinimas, įrodantis, kad imamės tinkamų priemonių mūsų pirkėjų lūkesčiams patenkinti“, - sako Martinas Clarke, IKEA parduotuvės Vilniuje vadovas.

Vienas iš svarbių vertinimo kriterijų, kurį privalo atitikti didžiausio pasaulyje baldų gamintojo pavyzdinės parduotuvės yra šalies rinkos lūkesčių išpildymas, įvertinant vietines tradicijas, pirkėjų įpročius bei gyvenimo sąlygas.Tarp visų pavyzdinėms parduotuvėms keliamų reikalavimų vertinami tokie kriterijai, kaip prieinama kaina, tinkamas IKEA prekės ženklo pozicionavimas, platus prekių ir paslaugų asortimentas. Pavyzdinį įvertinimą gavusi parduotuvė privalo siūlyti žemiausias kainas rinkoje, komunikuoti švediškąjį kompanijos identitetą, pirkėjams siūlyti mažiausiai 7.200 prekių asortimentą, teikti nustatytą paslaugų spektrą, pradedant baldų projektavimu ir baigiant jų surinkimu.

IKEA siekia, kad iki 2020 m. 12-14 IKEA parduotuvių visame pasaulyje įgytų pavyzdinių parduotuvių įvertinimą. Pirmoji tokį pripažinimą 2018 m. sausį gavo „IKEA YasIsland“ parduotuvė Jungtiniuose Arabų Emyratuose, antrąja pavyzdine parduotuve gegužės mėnesį išrinkta „IKEA Delft“ Olandjoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau