„KS Holding“ investicijų plane iki 2022 m. – 100 mln. Eur

Publikuota: 2018-10-02
„Galerija Azur“ vizualizacija. Bendrovės nuotr.
„Galerija Azur“ vizualizacija. Bendrovės nuotr.

Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausanti nekilnojamojo turto kompanija „KS Holding“ Rygoje pradėjo įgyvendinti prekybos centro „Galerija Azur“ rekonstrukcijos projektą, kuris atsieis 35 mln. Eur. Viso iki 2022 m. „KS Holding“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje planuoja investuoti per 100 mln. Eur.

Pasak Sauliaus Merkio, „KS Holding“ direktoriaus, investicinės grupės „Žabolis ir partneriai“ partnerio, prekybos centras duris po rekonstrukcijos atvers antrąjį 2019 m. pusmetį ir lankytojus pasitiks visiškai pasikeitęs ir nauju, Baltijos šalims simboliniu pavadinimu – „Ozols“ (liet. – „Ąžuolas“).

Rekonstrukciją finansuoja bankas „Luminor“, ją įgyvendins lietuviško kapitalo statybų bendrovė „Litana“. Projektas atsieis 35 mln. Eur, įskaitant ankstesnio prekybos centro įsigijimo kainą, teigiama bendrovės pranešime spaudai.

Daugiau nei 27.000 kv. m plote išliks ne tik iki šiol veikusi „Rimi Hyper“ parduotuvė ir kiti nuomininkai, bet ir įsikurs didžiausiam Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklui „Kesko Senukai“ priklausantis naujos koncepcijos prekybos centras „K Senukai“.

nuotrauka::1left

Pasak „KS Holding“ direktoriaus, „Ozols“ centre įsikursiantys „K Senukai“ bus naujos koncepcijos visai šeimai skirta prekybos erdvė, kur po vienu stogu bus galima rasti viską, ko reikia namams.

Kaip teigia p. Merkys, Rygoje planuojamos investicijos yra dalis „KS Holding“ strateginio investicijų plano Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kompanija iki 2022 m. šiose šalyse ketina investuoti per 100 mln. Eur.

„Nuolat ieškome sklypų ar objektų su geru privažiavimu, esančių Baltijos šalių sostinių ar didžiųjų miestų centrinėse miesto dalyse“, – teigia p. Merkys.

„KS Holding“ yra investavimo į nekilnojamąjį turtą kompanija, daugiausiai veikianti Baltijos šalių mažmeninės prekybos segmente. Įmonė plėtoja nekilnojamojo turto projektus, kuriuose „K Senukai“ parduotuvės tampa pagrindinėmis nuomininkėmis.

50% „KS Holding“ akcijų priklauso Suomijos koncernui „Kesko“, kitos akcijos -  „Kesko Senukai“ prezidentui Artūrui Rakauskui, tinklo įkūrėjui Augustinui Rakauskui ir investicinei grupei „Žabolis ir partneriai“.

Tie patys akcininkai valdo ir 30% akcijų Lietuvos investicinėje bendrovėje „Baltic Retail Properties” (BRP), kurios 70% akcijų praėjusiais metais už 127 mln. Eur įsigijo JAV korporacija „W. P. Carey”. „BRP” Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje priklausantys mažmeninės prekybos ir logistikos centrai nuomojami tinklui „Kesko Senukai“. Valdymo paslaugas BRP teikia „Žabolis ir partneriai kapitalo valdymas”, pagal Lietuvos banko licenciją veikianti valdymo įmonė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau