„Carrefour“ bando parduotuves be žinomų prekių ženklų prekių

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas Carrefour keturiose savo parduotuvėse išrikiavo tik privačios etiketės prekes. Šiuo eksperimentu siekiama įvertinti, kiek vartotojams yra svarbūs prekių ženklai, ir kiek jie nusiteikę rinktis tik iš privačios etiketės pasiūlos.
Alexandre'as Bompardas, Carrefour vadovas, siekia, kad privačios etiketės prekių pardavimai sudarytų 33% apyvartos. Apie šį planą pranešta dar šių metų pradžioje, tačiau niekas nenumanė, kad tikslui pasiekti bus pasitelktos įvairios pačios netikėčiausios priemonės.
Prekybos ekspertas Olivier Dauvers buvo pirmasis pastebėjęs šį prekybininko sumanymą. Aprašęs tai, ką pastebėjo, savo bloge, jis Carrefour parduotuvę be žinomų prekių ženklų prekių pavadino netikėtu eksperimentu, rašo Retail Detail.
Iš tiesų, Carrefour atsisakė ne visiškai visų prekių ženklų, bet dabar keturiose parduotuvėse privačios etiketės prekė sudaro apie 80% asortimento.
Carrefour nėra pirmas prekybininkas, pabandęs atsisakyti visuomenės mėgiamų prekių ženklų. Belgų prekybos tinklas Delhaize irgi panašiai eksperimentavo, tačiau vėliau minčių žinomų prekių ženklų prekės grįžo į lentynas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti