„Amazon“ pradeda aktyvią plėtrą fizinių parduotuvių segmente

Publikuota: 2018-09-26
Jeffas Bezosas, „Amazon“ vadovas.Joshua Roberts („Reuters“) nuotr.
Jeffas Bezosas, „Amazon“ vadovas.Joshua Roberts („Reuters“) nuotr.

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ iki 2021 m. atidarys 3.000 „Amazon Go“ formato parduotuvių. Kol kas tai tik planas, bet jei jį pavyks įgyvendinti, šis interneto žaidėjas taps reikšmingiausiu ir tradicinėje prekyboje, turėdamas didžiausią parduotuvių tinklą Amerikoje.

Pirmąją parduotuvę be kasininkų ir be savitarnos kasų šį sausį Sietle, Vašingtono valstijoje pristačiusi didžiausia JAV interneto prekybininkė liko patenkinta savo bandymais fizinių parduotuvių segmente ir planuoja plėtrą. Ši naujovė jau pristatyta Čikagos vartotojams - čia taip pat atidaryta „Amazon Go“ parduotuvė, Sietle atidarytos dar dvi parduotuvės. Taigi, jų jau iš viso yra keturios.

„Bloomberg“ šaltinių teigimu, iki 2021 m. bus atidaryta 3.000 „Amazon Go“ parduotuvių JAV. Kaip jau įprasta, „Amazon“ šios informacijos nekomentuoja, rašo „Planet Retail“. Tačiau nuo pat „Amazon“ sprendimo įsigyti „Whole Foods“ parduotuvių tinklą galima nedvejoti, kad Jeffas Bezosas mato potencialo fizinės prekybos segmente.

Moderniomis parduotuvėmis be kasų domisi ir kiti JAV prekybininkai. JAV prekybininkė „Zippin“ atidarė tokio paties formato prekybos centrą San Fransiske, o antra didžiausia Kinijos elektroninės prekybos žaidėja „JD.com“ turi dvi parduotuves be kasų Kinijoje ir Indonezijoje. „Microsoft“ taip pat kuria sprendimus, kuriuos pritaikius grynieji pinigai ir mokėjimo kortelės parduotuvėse būtų nereikalingi.

Kaip veikia „Amazon Go“

Pasitelkusi šimtus lubose įmontuotų kamerų ir elektroninių jutiklių „Amazon“ tiksliai nustato, kuriuos produktus klientai pasirinko. Klientui išėjus iš parduotuvės, pinigai automatiškai nuskaitomi nuo jo kreditinės kortelės.

Parduotuvės prieigose klientus pasitinka vartai, panašūs į tuos, kurie įrengti, pavyzdžiui, Londono metro. Tik ten prie skenerio glaudžiame keleivio bilietą, o čia – „Amazon Go“ programėlę, esančią išmaniojo telefono ekrane.


Jau įžengęs pro vartus kiekvienas gali susidėti salotas, sumuštinius, gėrimus, sausainius ir visas kitas prekes, esančias ant lentynų, tiesiai į savo pirkinių krepšius ir kuprines.


Nėra jokio reikalo krauti prekių į parduotuvės pirkinių krepšelį, kaip įprasta tradicinėse parduotuvėse. Kasininko dėmesys reikalingas tik tuomet, kai pirkėjas nori įsigyti alkoholinių gėrimų - kad nustatytų perkančiojo amžių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
05:45
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 18

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 15

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
2019.05.22
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium 1

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau