„Amazon“ pradeda aktyvią plėtrą fizinių parduotuvių segmente

JAV elektroninės komercijos milžinė Amazon iki 2021 m. atidarys 3.000 Amazon Go formato parduotuvių. Kol kas tai tik planas, bet jei jį pavyks įgyvendinti, šis interneto žaidėjas taps reikšmingiausiu ir tradicinėje prekyboje, turėdamas didžiausią parduotuvių tinklą Amerikoje.
Pirmąją parduotuvę be kasininkų ir be savitarnos kasų šį sausį Sietle, Vašingtono valstijoje pristačiusi didžiausia JAV interneto prekybininkė liko patenkinta savo bandymais fizinių parduotuvių segmente ir planuoja plėtrą. Ši naujovė jau pristatyta Čikagos vartotojams - čia taip pat atidaryta Amazon Go parduotuvė, Sietle atidarytos dar dvi parduotuvės. Taigi, jų jau iš viso yra keturios.
Bloomberg šaltinių teigimu, iki 2021 m. bus atidaryta 3.000 Amazon Go parduotuvių JAV. Kaip jau įprasta, Amazon šios informacijos nekomentuoja, rašo Planet Retail. Tačiau nuo pat Amazon sprendimo įsigyti Whole Foods parduotuvių tinklą galima nedvejoti, kad Jeffas Bezosas mato potencialo fizinės prekybos segmente.
Moderniomis parduotuvėmis be kasų domisi ir kiti JAV prekybininkai. JAV prekybininkė Zippin atidarė tokio paties formato prekybos centrą San Fransiske, o antra didžiausia Kinijos elektroninės prekybos žaidėja JD.com turi dvi parduotuves be kasų Kinijoje ir Indonezijoje. Microsoft taip pat kuria sprendimus, kuriuos pritaikius grynieji pinigai ir mokėjimo kortelės parduotuvėse būtų nereikalingi.
Kaip veikia Amazon Go
Pasitelkusi šimtus lubose įmontuotų kamerų ir elektroninių jutiklių Amazon tiksliai nustato, kuriuos produktus klientai pasirinko. Klientui išėjus iš parduotuvės, pinigai automatiškai nuskaitomi nuo jo kreditinės kortelės.
Parduotuvės prieigose klientus pasitinka vartai, panašūs į tuos, kurie įrengti, pavyzdžiui, Londono metro. Tik ten prie skenerio glaudžiame keleivio bilietą, o čia Amazon Go programėlę, esančią išmaniojo telefono ekrane.
Jau įžengęs pro vartus kiekvienas gali susidėti salotas, sumuštinius, gėrimus, sausainius ir visas kitas prekes, esančias ant lentynų, tiesiai į savo pirkinių krepšius ir kuprines.
Nėra jokio reikalo krauti prekių į parduotuvės pirkinių krepšelį, kaip įprasta tradicinėse parduotuvėse. Kasininko dėmesys reikalingas tik tuomet, kai pirkėjas nori įsigyti alkoholinių gėrimų - kad nustatytų perkančiojo amžių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti