Daugėja „Kesko Senukų“ „Proficentrų“

Publikuota: 2018-09-20
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę „Senukai“, daugiau dėmesio skirs profesionaliems meistrams ir kituose miestuose. Kaune ir Klaipėdoje „Senukų“ parduotuvėse atidaromi profesionaliems meistrams ir statybų įmonėms skirti skyriai.

Jurga Petrauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ rinkodaros vadovė, sako, kad investicijos į „Proficentrų“ plėtrą yra padiktuotos verslo klientų poreikių.

„Šiuo metu statybų sektoriuje vyraujanti tendencija: meistrams, statybų profesionalams reikia greitai vienoje vietoje įsigyti daug medžiagų ir prekių. Šioje srityje dirbantiems specialistams svarbi kiekviena minutė. Todėl siūlome sprendimą – atskirą prekybos erdvę, kurioje visa tai galime pasiūlyti“, – pranešime spaudai cituojama p. Petrauskienė.

„Proficentras“ yra speciali prekybos erdvė įmonėms, profesionaliems meistrams ir naujakuriams. Pagrindinis „Proficentro“ tikslas – padėti greičiau įsigyti reikiamų prekių profesionalams, kuriems reikia didelių statybinių medžiagų kiekių ar spręsti kompleksines statybų ir remonto problemas. 

Vilniuje vasarą atidarytas „Proficentras1000“ – tai jau atskira prekybos erdvė-sandėlis, tokio formato parduotuvė šiuo metu yra tik Vilniuje.

Šiuo metu Lietuvoje veikia šeši „Senukų“ „Proficentrai“: trys – Vilniuje, du, įskaitant ketvirtadienį atsidariusį, – Kaune ir vienas – Alytuje. Kitą savaitę tokio tipo prekybos erdvė duris atvers ir Klaipėdoje.

nuotrauka::1left

VŽ rašė apie šią vasarą Vilniuje atidarytą prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje. Vytauto Paškausko, „Kesko Senukai Lithuania“ didmeninės prekybos direktoriaus, teigimu, naujoji prekybos erdvė sukurta taip, kad užtikrintų svarbiausius meistrų, naujakurių ir statybos įmonių poreikius. Vilniuje prekių ekspozicijai skirta 900 kv. m., o sandėlis užima net 10.000 kv. m. plotą, – tam, kad klientams būtų galima pasiūlyti kuo platesnį namo statybai namo statybai reikalingų prekių asortimentą.
„Šioje sandėlio tipo parduotuvėje įdiegėme laiką taupančią prekių užsakymo sistemą. Ji, meistrui užsakius prekes elektroniniu paštu ar telefonu ir gavus patvirtinimą, leis jas atsiimti per 1 valandą. Taip pat meistrai galės užsisakyti prekių pristatymą į bet kurią Vilniaus vietą. Prekių pristatymas užtruks iki 4 darbo valandų“, – pranešime spaudai sako p. Paškauskas.

Naujojoje prekybos erdvėje Vilniuje sukurta daugiau nei 20 naujų darbo vietų.

VŽ rašė, kad segmente „pasidaryk pats“, kuriame daugelį metų lyderio pozicijas užima „Senukų“ tinklas, papūtė rinkos perdalijimo vėjai. Į šį segmentą braunasi latvių „Depo“, aktyvią plėtrą planuoja „Ermitažas“, „Moki-veži“, savąją dalį bando atsiriekti ir smulkesni rinkos dalyviai. Keičiasi parduotuvių formatai, atrandama naujų kanalų, didėja investicijos į elektroninę prekybą.

Didmeninės ir mažmeninės prekybos statybos ir remonto darbams skirtomis medžiagomis, sodininkystės inventoriumi, buitine įranga ir prietaisais prekiaujantis tinklas „Kesko Senukai Lithuania“ 2017 m. uždirbo 16,83 mln. Eur grynojo pelno, 3% mažiau nei 2016 m., kai grynasis pelnas sudarė 17,37 mln. Eur. 

FOTOGALERIJA „Kesko Senukai“ Vilniuje atidarė statybų prekybos erdvę-sandėlį (15 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau