10 reikšmingiausių Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų 

Publikuota: 2018-09-13
Vilniaus Akropolis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vilniaus Akropolis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Daugelio stambiausių Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų plotai stabiliai auga: prekybos įmonės, valdančios skirtingų prekės ženklų portfelius, atidaro naujų parduotuvių, plečia jau esamas.

Rinkos dalį savo segmente nuosekliai didina „Aprangos grupė“: šiais metais ji atidarė pirmąją Baltijos šalyse „Oysho“ parduotuvę Vilniuje, – beje, išstūmusi „United Colors of Benetton“,  – „Orsay“ parduotuvę, „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein Underwear“ parduotuves. Dar šviesesnės, pirkėjui plika akimi nematomų naujų technologinių sprendimų pridiegtos naujosios parduotuvės keičia populiarumą prarandančių prekės ženklų parduotuves.
Kitais metais „Akropolyje“ bus atidaryta didžiausia Lietuvoje naujausios koncepcijos „Zara“, kuri po atnaujinimo darbų savo prekybinį plotą išplės dvigubai, iki 3.000 kv. m. Beveik dvigubai kitąmet „Akropolyje“ padidės ir ,,Reserved“, priklausanti vienam sparčiausiai Baltijos šalyse augančių mados tinklų, lenkų LPP.
Kalbėdamas apie tendencijas, Dominykas Mertinas, bendrovės „Akropolis Group“ Komunikacijos departamento vadovas, sako, kad pastaruoju metu daugiau dėmesio skiriama laisvalaikio ir pramogų kategorijoms. Po renovacijos Vilniaus „Akropolyje“ atsiras naujų pramogų, restoranų, taip pat bus atnaujintas „Forum Cinemas“ kino centras. VŽ rašė, kad nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai, pramogoms ir viešosioms erdvėms skirto ploto, investicija sieks 14 mln. Eur.
2018 m. pirmąjį pusmetį Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų pardavimai augo nuosaikiai. Stiprėjo paslaugų, knygų ir kanceliarijos prekių, taip pat dovanų ir aksesuarų kategorijos.

10 reikšmingiausių Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų, kurių parduotuvės užima didžiausius plotus

1.     „Maxima“

2.     „Ermitažas“

3.     „Aprangos“ grupė („Zara“, „Zara Home“, „Apranga“, „Aprangos galerija“, „Bershka“, „Pull&Bear“, „Massimo Dutti“, „Aldo“, „City“, „Mango“, „Stradivarius“, „Orsay“, „Oysho“, „Promod“)

4.     „Forum Cinemas“

5.     LPP grupė („Reserved“, „Cropp“, „Mohito“, „House“, „Sinsay“)

6.     „Hennes&Mauritz“

7.     „Apollo boulingas“

8.     „Sportland“ („Sportland“, „SportsDirect“, „Nike“, „Timberland“)

9.     „Delano“ („Delano“, „CanCan Pizza“, „CaifCafe“)

10.  „Armitana“ („Salamander“, „Žygio batai“, „StepTop“, „Tops“, „Geox“, „GinoRossi“)

Paklaustas, kokių privilegijų turi geriausi nuomininkai, p. Mertinas sakė, kad su kiekvienu „Akropoliuose“ veikiančiu nuomininku sutarties sąlygos derinamos individualiai, atsižvelgiant į daugelį aplinkybių, o nuomojamų patalpų plotas yra tik viena jų. Svarbu ne tik tai, kokį plotą užims parduotuvė, bet ir tai, kiek ji aktuali ir reikalinga pirkėjui, kokių prekės ženklų asortimentą gali pasiūlyti, ar jos pasiūlymas bus unikalus.
Didžiosios parduotuvės ar pramogų teikėjai dažnai turi papildomų reikalavimų dėl patalpų – reikalingi didesni sandėliai prekėms, reikalingos prekių iškrovimo, o kai kada ir pakrovimo rampos, gali būti reikalingi atskiri įėjimai arba, jei parduotuvė išsidėsčiusi per 2 aukštus, eskalatoriai.
„Tiek didieji nuomininkai, tiek „Akropolis“ yra labiau orientuoti į ilgalaikį bendradarbiavimą“, – sako p. Mertinas.

Plačiau šia tema skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 20

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Antros kartos farmacininko kryptis – dirbti ten, kur neįdomu didiesiems Premium 1

Kad išsitektų šalia didelių vaistinių tinklų, nepriklausomoms vaistinėms svarbu turėti bent kokį pranašumą,...

Gazelė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vyriausybė svarstys elektronikos PVM pokyčius 1

Elektronikos prekėms – standiesiems diskams, mobiliesiems telefonams, planšetėms ir nešiojamiesiems...

Prekyba
2019.04.24
Nepriklausomų vaistinių Lietuvoje dar yra – kaip jos apsisaugo nuo tinklų „viruso“ Premium 2

Papildomos paslaugos, kitoks aptarnavimas, bendradarbiavimas su kolegomis – veiksniai, leidžiantys...

Gazelė
2019.04.24
„Samsung“ dėl defektų atideda „Galaxy Fold“ prekybos pradžią 2

Pietų Korėjos kompanija „Samsung Electronics“ nusprendė atidėti savo naujojo sulankstomo telefono „Galaxy...

Paslaugos
2019.04.23
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Mylimiausi prekių ženklai JAV 1

Mėgiamiausių prekių ženklų tyrimo, kurio metu buvo apklausta 400.000 amerikiečių, duomenimis, reikšmingiausia...

Prekyba
2019.04.23
„Amazon Go“: ateities parduotuvė ar tik gražus fasadas Premium

JAV elektroninės komercijos milžinės parduotuvės be kasų „Amazon Go“ turi nemažai trūkumų ir sakydami, kad ši...

Prekyba
2019.04.23
Nusivylę augalais, kurie neprigyja, pirkėjai kokybės ieško medelynuose

Nors prekybos centruose ar turguose galima rasti augalų, kokių tik širdis geidžia, tačiau ne vienas pirkėjas...

Gazelė
2019.04.22
„Walmart“ pertvarkys 500 parduotuvių 1

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ paskelbė planus pagal naują koncepciją pertvarkyti 500...

Prekyba
2019.04.22
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
Daliai parduotuvių dirbant per Velykas, Seime vėl inicijuojamas draudimas 13

Kai kuriems prekybos tinklams ketinant dirbti pirmąją Velykų dieną, Seimo nariai žada grįžti prie įstatymo...

Paslaugos
2019.04.20
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Iki“ plečia šviežių produktų zonas, mažėja ne maisto prekių 4

Prekybos tinklas „Iki“ keliose parduotuvėse išplėtė šviežio maisto skyrius ir sumažino ne maisto prekėms...

Prekyba
2019.04.20
Eksportuotų ir importuotų prekių kainų pokyčiai 

Per metus (2019 m. vasarį, palyginti su 2018 m. vasariu) eksportuotų prekių kainos padidėjo 3%, importuotų...

Prekyba
2019.04.19
„Amazon“ uždarys savo internetinę parduotuvę Kinijoje

JAV prekybos milžinė „Amazon“ planuoja uždaryti savo internetinę parduotuvę Kinijoje, o tai reiškia, kad...

Prekyba
2019.04.19
Didžiųjų prekybos tinklų ir centrų darbo laikas per Velykas

Daugelis prekybininkų sekmadienį nedirbs, o pirmadienį grįš prie įprastinio grafiko.

Prekyba
2019.04.19
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Naujos patirtys parduotuvėse JAV nepadeda pritraukti pirkėjų Premium

Dar tik balandis, o jau paskelbta apie planus uždaryti beveik 6.000 parduotuvių JAV, daugiau nei per visus...

Prekyba
2019.04.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau