Plečiasi Estijos prekybos ir pramogų centras „Ulemiste“

Publikuota: 2018-08-29
Atnaujinta 2018-08-29 13:12
Mareko Metslaido nuotr.
Mareko Metslaido nuotr.

Norvegijos bendrovei „Linstow“ priklausantis Estijos prekybos ir pramogų centras „Ulemiste“ kitais metais į plėtrą investuos 35 mln. Eur. Trečiadienį kapsulės įkasimo ceremonijoje pažymėta „Ulemiste“ plėtros darbų pradžią.

Prekybos centro plėtros plane numatyta požeminio automobilių garažo bei trijų papildomų aukštų, kuriuose įsikurs restoranai ir kavinės, modernus kino teatro kompleksas, sporto klubas ir 1.500 kv.m. batutų centras, statyba. Praplėstas prekybos centras bus atidarytas 2019 m. birželį, teigiama bendrovės pranešime.

„Didžiuodamiesi galime pranešti, kad įgyvendinus plėtros projektą „Ulemiste“ plotas išaugs 23.000 kv.m., iki 125.000 kv.m., ir šis prekybos ir pramogų centras pateks tarp didžiausių prekybos centrų Europoje, o Baltijos šalyse užkops į patį sąrašo viršų,“ – pranešime spaudai cituojamas Peras Mortensenas, „Linstow“ vykdantysis direktorius.

Tiesa, kaip VŽ patikslino kompanijos atstovai, į 125.000 kv. m plotą įeina ir automobilių stovėjimo vietos. Grynasis nuomojamas plotas išaugs 14.000 kv. m ir sieks 73.000 kv. m. 

Bendras „Ulemiste“ plotas iki šiol siekė 102.000 kv. m.

Konkurencija šioje Talino dalyje auga. Visai šalia „Ulemiste“ „Pro Kapital Grupp“ šiuo metu plėtoja naują prekybos centrą „T1 Mall of Tallin“, kuriame bus 52.000 kv. m prekybinės erdvės, o viso centro plotas turėtų siekti 130.000 kv. m.

Centras turėtų būti atidarytas šį rudenį.

Nauji nuomininkai

„Žmonės į prekybos centrus pirmiausia eina dėl plataus parduotuvių pasirinkimo, tačiau plėtros tikslas – pasiūlyti klientams ne tik puikias galimybes apsipirkti, bet ir kokybiškų pramogų. Man malonu pranešti, kad išaugusiame prekybos centre lankytojai ras tokius puikiai žinomus prekės ženklus kaip „O’Learys“ ir „Vapiano“, - sakė Frode Gronvoldas, „Linstow“ valdybos pirmininkas.

Po „Ulemiste“ plėtros 2014 m. Tarptautinė prekybos centrų taryba ICSC pripažino jį geriausiu prekybos centro plėtros ir rekonstrukcijos projektu Europoje.

„Atnaujintame  „Ulemiste“ prekybos centre „Apollo“ atidarys kino teatro kompleksą, kuriame bus kino ir teatro salės bei restoranas. Daugelyje mūsų „Apollo“ kino teatrų mes turėjome sėkmingų teatro pasirodymų, tad ir „Apollo Ulemiste“ komplekse bus įrengta speciali erdvė, kurioje žiūrovai galės ne tik žiūrėti filmus, bet ir teatro spektaklius“, -   sakė Mauri Dorbekas, „Apollo Group“ vadovas.

„Linstow“ priklauso Norvegijos koncernui „Awilhelmsen“.

Šiuo metu didžiausias Baltijos šalyse yra 110.000 kv. m bendrojo ploto PC Vilniaus „Akropolis“. Panašaus dydžio ir Rygos prekybos centras „Domina“, tačiau pastarasis turi gerokai mažiau nuomojamo ploto.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Modus Group“ stato tris naujus „Autobrava Motors“ salonus 

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 25

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 17

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
„Norfos“ pelnas pernai smuko 15%

Mažmeninės prekybos tinklą „Norfa“ valdanti bendrovė „Norfos mažmena“ pernai uždirbo 6,4 mln. Eur grynojo...

Prekyba
2019.05.20
Prekybos sektorius: pergalę švęs duomenų analitikos karaliai

Tradiciniai prekybininkai, bijodami prarasti savo klientus, investuoja į elektroninę prekybą, kuri kol kas...

Prekyba
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 3

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 19

Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir...

Verslo aplinka
2019.05.19
„& Other Stories“ ženklo parduotuvei H&M pasirinko „Galleria Riga“

Pirmą Baltijos šalyse „& Other Stories“ 740 kv.m. ploto parduotuvę šį rudenį Švedijos drabužių prekybininkė...

Prekyba
2019.05.19
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Kuo toliau nuo didmiesčių, tuo sunkiau parduoti ekologiškus produktus

Sveikos gyvensenos bumas labiausiai juntamas didmiesčiuose. Tačiau ir atokesniuose miestuose ekologiškų...

Gazelė
2019.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau