„Starbucks“ planai Kinijoje: skaitmeniniai sprendimai su „Alibaba“

Publikuota: 2018-08-28
Darley Shen („Reuters“) nuotr.
Darley Shen („Reuters“) nuotr.

Prekybos santykių statusas tarp JAV ir Kinijos išlieka neaiškus, bet tai nestabdo JAV kavinių tinklo „Starbucks“, planuojančio agresyvią plėtrą Kinijoje.

Didžioji dalis „Starbucks“ korporacijos investicijų skirtos naujiems skaitmeniniams sprendimams diegti ir prekių pristatymo galimybėms didinti. Skelbiama, kad Kinijoje amerikiečių milžinei įgyvendinti plėtros planus padės vietos elektroninės komercijos lyderė „Alibaba“.

Danielis Zhangas, „Alibaba“ generalinis direktorius, „Real Money“ teigia, kad „Alibaba“ transformuos „Starbucks China“ į skaitmeninę bendrovę.

Ši partnerystė tik patvirtina, kad nemažai JAV bendrovių žvalgo Kiniją ir regi šį regioną kaip reikšmingą erdvę plėtrai. Verslo bendruomenės neatgraso pastaraisiais mėnesiais vykę aukšto lygio politikų apsižodžiavimai ir skambios antraštės, skelbiančios prekybos karo pradžią.

Kinijoje „Starbucks“ priklauso 58,6% visos kavos rinkos. Jos vertė siekia 1,3 mlrd. USD, teigiama įmonės antrojo ketvirčio finansinėje ataskaitoje.

„Mūsų bendradarbiavimas su „Starbucks“ parodo, kad su amerikiečių prekių ženklais dirbame konstruktyviai, nes siekiame pasiūlyti Kinijos vartotojams geresnį aptarnavimą“, – sako Josephas Tsai, „Alibaba“ bendrasavininkis ir vicepirmininkas.

Naujieji sprendimai apims programėles išmaniesiems telefonams, kavos užsakymus internetu, lojalumo programą.

„Starbucks“ Kinijoje turi 3.400 parduotuvių, planuojama, kad ateityje jų skaičius išaugs iki 6.000.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
09:47
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 15

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Trečią pagal dydį užeigų tinklą JK valdantis „Heineken“ parduoda 150 barų  Premium

Alaus gamintojas „Heineken“ liepą paskelbė parduodantis pusantro šimto barų Jungtinėje Karalystėje (JK),...

Statyba ir NT
2019.09.14
Elektroniniai arbatpinigiai: neaiški apmokestinimo sistema  5

Maitinimo versle arbatpinigiai sudaro mažiausiai pusę darbuotojų gaunamos algos. Maitinimo sektoriaus įmonių...

Prekyba
2019.09.14
„MV Group“ planuoja augti 10% 

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.14
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Lietuviškas startuolis nevaikiškus žaislus pardavinėti pradeda „Lemonos“ parduotuvėse Premium 8

Nors konstruktorių kūrėjai pirmiausia orientuojasi į žaislų rinką, „Totem“ pradėjo nuo detalių rinkinių,...

Gazelė
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Į Lietuvą ateiti planuojantį Rusijos prekybos tinklą konkurentai vertina nuosaikiai Premium 36

Nesugebėjęs pradėti ekspansijos Maskvoje, Krasnojarsko mažų kainų produktų tinklas „Svetofor“ (ru.

Prekyba
2019.09.13
„Vičiūnų“ produkcija pasiekė „Walmart“ lentynas    10

Lietuvos kapitalo „Vičiūnų grupė“ įžengė į pasaulinio prekybos giganto „Walmart“ parduotuves Kanadoje. Po...

Prekyba
2019.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau