Apklausa: renkantis prekę kliaujamasi socialiniais tinklais

Publikuota: 2018-08-19
Alberto Gea („Reuters“) nuotr.
Alberto Gea („Reuters“) nuotr.

59% lietuvių reikiamos prekės neieško paieškos sistemose – eina tiesiai į žinomą elektroninę parduotuvę ir perka ten. Tie, kas renkasi prekės ieškoti, tai daro socialiniuose tinkluose, rodo tyrimo „E-shopper barometer Global report“ duomenys.

Internetiniai pirkėjai yra linkę apsipirkinėti jiems jau žinomų prekės ženklų elektroninėse parduotuvėse – ieškodami norimų prekių jie iš karto apsilanko jose. Tuo pačiu pastebimas prekių paieškų per paieškos variklius mažėjimas – Lietuvoje šiandien taip prekių ieško vos 25%, Europoje – 19% vartotojų.

Apklausa parodė, kad per palyginimo portalus prekių Lietuvoje ieško 6% vartotojų, kiek daugiau – 8% – Europoje.

Gabrielius Bilevičius, tyrimą užsakiusios „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims, sako, kad šiandien itin svarbu kurti ir stiprinti savo prekės ženklus, kad vartotojai jiems potencialiai reikalingas prekes asocijuotų būtent su jais. Jeigu prekės ženklo žinomumas nėra stiprus, nepaisant išskirtinių jūsų siūlomų akcijų, vartotojai gali į elektroninę parduotuvę ir neužsukti.

Tai, kad vartotojai randa prekes naudodamiesi socialiniais tinklais ir į krepšelius elektroninėje parduotuvėje yra nukreipiami tiesiogiai iš jų, yra auganti tendencija. Apklausos duomenimis, iš socialinių tinklų į elektronines parduotuves ateina apie 6%, o Europoje – 5% internetinių pirkėjų, rodo tyrimo „E-shopper barometer Global report“ duomenys. Šį tyrimą „DPD group“ užsakymu atliko „Kantar TNS“. 2017 m. birželio-liepos mėnesiais apklausta 24.871 žmonių 22 Europos valstybėse, Lietuvoje apklausti 821 asmenys.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima grupės“ 2019 m. planuose – per 120 naujų parduotuvių 3

„Maxima grupė“, valdanti prekybos tinklus „Maxima“ Baltijos šalyse, „Stokrotka“ Lenkijoje ir „T-Market“...

G. Rogas: „Iki“ tiekėjams „Rewe“ atvers naujų galimybių Premium

Mažmeninės prekybos bendrovės „Palink“ didžiausia akcininkė Vokietijos įmonių grupė „Rewe“, išpirkusi kitų...

Pirmąją „Decathlon“ parduotuvę Vilniuje atidarys dar šį mėnesį 5

Lapkričio 24 d. Vilniuje planuojama atidaryti pirmąją Baltijos šalyse Prancūzijos sporto prekių gamybos ir...

Kainų mažinimo planas: 16 būdų, kaip sumažinti naštą smulkiajam verslui Premium

Ūkio ministerija siūlo atsisakyti smulkiesiems prekybininkams kartais didelę administracinę naštą sukeliančių...

Vartotojų teisių pažeidimai atsieis brangiau

Vartotojų teisių apsaugos įstatymo naujoje redakcijoje numatytos keliskart didesnės baudos prekybininkams,...

Metinė infliacija pagal SVKI – 2,8%

2018 m. spalį pagal su kitomis Europos Sąjungos (ES) valstybėmis narėmis metodologiškai suderintą vartotojų...

Dėl maisto kainų mažinimo ir konkurencijos didinimo spręs kitą savaitę 2

Vyriausybė dėl priemonių plano, skirto mažinti maisto kainas bei skatinti konkurenciją mažmeninėje maisto...

„ADAMA Northern Europe“ skatina agronomijos specialistų rengimą Lietuvoje Rėmėjo turinys 2

Viena didžiausių augalų apsaugos produktus gaminančių ir parduodančių bendrovių UAB „ADAMA Northern Europe“...

Agroverslas
2018.11.12
FNTT prakalbo apie antrą „Metrail“ – kuo tai gresia įmonėms Premium 2

Dar nesibaigė 30 mln. Eur baudų verslui atnešusi „Metrail“ istorijai, o Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba...

Ko iš viešnagės viešbučiuose tikisi verslo turistai 7

Keliaujantieji verslo reikalais viešbučiams suneša svarią pajamų dalį, tačiau į darbo rinką ateinant naujai...

Beveik pusė visų „Zalando“ prekių grąžinamos 6

Vienos didžiausių Europoje elektroninės prekybos drabužiais bendrovės „Zalando“ kartą parduotos ir klientų...

Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Nelegalių cigarečių rinka Lietuvoje sumažėjo 3% 5

Naujausiais bendrovės „Nielsen“ atliekamais „tuščių pakelių“ tyrimo duomenimis, šiuo metu nelegalios...

„Zara“ žengia į internetą dar 106 šalyse, akcijų kaina kyla

Ispanijos tarptautinės mažmeninės prekybos bendrovei „Inditex“ priklausanti „Zara“ pradeda elektroninę...

„Impuls“ grupė 2019 m. plėsis pigių sporto klubų segmente Premium 3

Sporto ir sveikatingumo rinkos banginis – 28 sporto klubus Baltijos šalyse valdanti „Impuls“ grupė – kitąmet...

„Maxima grupė“ Lenkijoje įvertinta už „Stokrotka“ įsigijimą 5

Varšuvoje vykusiame viename didžiausių mažmeninės prekybos renginių „Maisto rinkos ir mažmeninės prekybos...

Pasikeitus apskaitai, prekybininkus užguls naujos skolos Premium

Prekybos, logistikos ir kitų daug turto nuomojančių bendrovių skolos gali gerokai išaugti, nes pagal naujus...

Finansai
2018.11.09
Estų valdoma „Hondos“ atstovybė Vilniuje domina vietinius Premium 2

Prekybos naujais automobiliais rinkoje bręsta naujas sandoris – Estijos kapitalo valdomą „Honda Motor...

Transportas
2018.11.09
„Švaros broliai“ pajamas šiemet didino 45% 3

Automobilių plovimo bei patalpų valymo paslaugas teikianti UAB „Švaros broliai“ šiemet per tris ketvirčius...

EK: augimą palaikys vartojimas, bet reforma apkramtys sunkmečio rezervą

Lietuvos ekonominę plėtrą 2019-2020 m. turėtų palaikyti vartojimas ir investicijos, kurių lygis šių metų...

Verslo aplinka
2018.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau