Atsiskaitymas bitkoinais: už skrydžius „AirBaltic“ kriptovaliuta mokėjo 800 keleivių

Publikuota: 2018-08-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Latvijos oro bendrovė „AirBaltic“, dar 2014 m. pasiūliusi savo klientams mokėti už skrydžius bitkoinais, skaičiuoja, kad atsiskaitančių šia valiuta skaičius tapo stabilus.

2017 m., palyginti su 2016 m., rezervacijų skaičius su galimybė mokėti bitkoinais išaugo dviem trečdaliais, o bendra parduotų bilietų vertė padidėjo 2,5 karto, teigia „AirBaltic“ spaudos tarnyba.

Per pastaruosius ketverius metus bitkoinais savo keliones į Europos, Skandinavijos, Azijos ir kitų regionų šalis apmokėjo daugiau nei 800 keleivių.

„Pernai stebėjome žymų šio mokėjimo būdo populiarumo didėjimą, o 2018 m. mokančių bitkoinais skaičius išlieka stabilus. Kiekvienas iš tų 800 klientų už bitkoinus skrido bent kartą ar kelis kartus“, – VŽ atsiųstame komentare teigia „AirBaltic“ spaudos tarnyba.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Atsiskaityti bitkoinais už skrydžius galima rezervuojant bilietą „AirBaltic“ interneto svetainėje. Bilietų kainos rodomos eurais.

Keleiviui pasirinkus mokėjimų būdą bitkoinais, „AirBaltic“ kriptovaliutų keitykloje automatiškai juos konvertuoja į eurus.

„Galimybė atsiskaityti bitkoinais yra vienas iš inovatyvių mūsų sprendimų. Esame viena iš daugiausiai pažangių naujovių siūlančių skrydžių kompanijų“, – teigia „AirBaltic“ atstovai.

VŽ rašė, kad per pirmąjį pusmetį „AirBaltic“ pajamas padidino 19% – iki 180,8 mln. Eur.

„Pastaraisiais metais „airBaltic“ plėtė savo veiklą, tai leido mums pasiekti įspūdingų rezultatų. Vis dėlto negalima pamiršti tam tikrų makroekonomikos faktorių, turėjusių tam įtakos. Tai – naftos kaina, dolerio valiutos kursas”, – pranešime cituojamas Martinas Gausas, „airBaltic“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.

Pasak p. Gauso, iki 2025 m. įmonė turėtų paaugti dvigubai, tačiau pranešime nedetalizuojama, kokiomis priemonėmis tai ketinama pasiekti.

Skirtingos strategijos

VŽ rašė, kad kai kurie viešbučiai, kirpyklos, oro linijos, technikos ir elektronikos pardavėjai Lietuvoje priima atsiskaitymus kriptovaliutomis. Ilgiausiai rinkoje šią paslaugą siūlantis „Topo centras“ planuoja, kad kitąmet atsiskaitymai bitkoinais jau sieks apie 1 mln. Eur pajamų. 

Remigijus Štaras, „Topo centro“ direktorius, VŽ sakė, kad rugpjūtį sukanka dveji metai, kai „Topo centras“ siūlo savo klientams atsiskaityti už prekes bitkoinais. „Dabar galima įvertinti situaciją realiai, palyginti ją su strategijoje numatytais lūkesčiais. Iš tikrųjų formuojasi nauja elgsena, kasamos kriptovaliutos, ir gal į tai reikėtų žiūrėti atsargiai, bet, eliminavus tam tikrą riziką, galima suteikti savo klientams galimybę atsiskaityti ir šiuo būdu“, – sako p. Štaras.

„Tie, kurie sako, kad poreikio atsiskaityti kriptovaliutomis nėra, kalba netiesą. Greičiausiai jie tiesiog nenori rizikuoti. Argi nėra poreikio, jei šiemet bitkoinais suprekiausime už 0,5 mln. Eur, o kitiems metams planuojame 1 mln. Eur apyvartą?“ – svarsto p. Štaras.

Ernestos Dapkienės, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorės, teigimu, nuolat svarstomi ir diegiami įvairūs šiuolaikiški sprendimai, kurie gerina klientų apsipirkimą. Tikėtina, kad netolimoje ateityje kriptovaliutos taps viena galimų kasdienio atsiskaitymo priemonių, tačiau šiandien kalbėti apie tokios galimybės atsiradimą prekybos centruose kol kas dar per anksti, ypač žinant, kad kriptovaliutos nėra centrinio banko sistemos dalis, o jų rinka nėra reguliuojama.

Andrius Bičeika, „Revolut“ verslo plėtros vadovas, VŽ sakė, kad atsiskaitymų kriptovaliutomis ateitis tiesiogiai priklausys nuo to, kokią kryptį kriptovaliutų klausimu nutars priimti reguliuotojai, – tai lems ir „fintech“ įmonių, kurios kuria atsiskaitymo kriptovaliutomis priemones, veiklą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Degalinių ašis – inovacijos parduotuvėse ir kavinėse

Degalinių komunikacijos ir rinkodaros biudžetai pastaraisiais metais traukiasi, o didžiausias dėmesys jau...

Rinkodara
2023.02.05
Trio prie „Iki“ vairo: nusigludinome aštrius kampus Premium

Prekybos tinklų vadovų darbo stažo analizė rodo, kad UAB „Iki Lietuva“, anksčiau turėjusi „Palink“...

Prekyba
2023.02.05
Ryškėja „Netflix“ kovos su slaptažodžių dalijimusi kontūrai 3

Srautinių filmų ir serialų transliacijų platforma „Netflix“ netyčia atskleidė planus, kaip žada kovoti su...

Inovacijos
2023.02.05
Odontologai, kai danties reikia čia ir dabar, jį tiesiog atspausdina Premium

Konkurencija tarp odontologijos klinikų ar kabinetų Lietuvoje ypač aštri, todėl naujausios technologijos...

Gazelė
2023.02.05
Nukėlė terminą sutartims dėl išmaniųjų kasos aparatų sudaryti Premium

VMI patikslino datą, iki kada įmonės, pagal įstatymą turinčios prievolę nuo sausio 1 d. ir nuo lapkričio 1 d.

Finansai
2023.02.05
TOP 50 NT įmonių, 2022 m. pervedusių daugiausia mokesčių Premium

2022 m. 50 įmonių, nurodžiusių vykdančios nekilnojamojo turto (NT) operacijų veiklą, į Valstybinės mokesčių...

Statyba ir NT
2023.02.04
A. Avulis apie aikštelės prie PC „Europa“ apmokestinimą: visi padarome klaidų Premium 2

Metų pradžioje sostinės prekybos centro (PC) „Europa“ lankytojai sulaukė akibrokšto – buvo apmokestintas...

Statyba ir NT
2023.02.04
„Amazon“ uždarys dalį savitarnos parduotuvių 1

Nepaisant to, kad „Amazon“ pardavimo pajamos buvo didesnės nei prognozuota, bendrovei nepriimtinas pelningumo...

Prekyba
2023.02.04
Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui Premium 30

Penktadienį per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius...

Rinkodara
2023.02.04
Dar daugiau dėmesio „Iki“ darbuotojams: keliami atlyginimai, gerinamos darbo sąlygos Verslo tribūna

2023 metų pradžioje prekybos tinklas „Iki“ 10 proc. padidino įmonės darbuotojų atlyginimus. Monika Milė,...

Prekyba
2023.02.03
Lietuvoje – dar vienas „Škodos“ atstovas Premium 1

UAB „Kia Auto“ taps aštuntuoju „Škodos“ atstovu Lietuvoje ir pradės prekiauti šiais čekiškais automobiliais.

Automobiliai
2023.02.03
Nekonkuravimo sutartis baigėsi: „Livinn“ įkūrėjai prisijungė prie „Assorti“ Premium

2019 m. didžiausiam privataus kapitalo fondo valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondui „BaltCap Growth Fund“...

Prekyba
2023.02.03
„Yukon“ smerkia Rusijos agresiją ir aiškinsis, kaip į šalį patenka jos gaminiai

Vilniaus UAB „Yukon Advanced Optics Worldwide“, dirbančios su prekės ženklu „Pulsar“, optiniams taikikliams...

Pramonė
2023.02.03
„Amazon“ pirmojo 2023 m. ketvirčio prognozės investuotojų nepradžiugino

Internetinės prekybos milžinės „Amazon“ augimas praėjusį ketvirtį pranoko lūkesčius, tačiau investuotojų...

Inovacijos
2023.02.03
„Vitaminų“ lašelinių ir reklamos manipuliacijos: medicinos įstaigos dvigubų standartų girnose Premium

Socialiniuose tinkluose netrūksta nuomonės formuotojų vilionių pasinaudoti stebuklingomis, organizmą...

Rinkodara
2023.02.03
A. Zubriakovas grįžo vadovauti „Penkių kontinentų“ komunikacijai 2

Bankinių technologijų, mažmeninės prekybos įrangos ir interneto tiekėjos „Penki kontinentai“ komunikacijai po...

Vadyba
2023.02.02
„Audimas“: dedame pastangas, kad mūsų prekės ženklu Rusijoje nebūtų naudojamasi

Aktyvaus laisvalaikio ir sporto aprangos gamybos įmonė „Audimas“ neturi parduotuvių Rusijoje ir nei...

Pramonė
2023.02.02
Atsisveikinant su rusišku dyzelinu – yra prielaidos kainų augimui, bet nematoma pagrindo nerimui Premium

Vasario 5 d. įsigalioja Europos Sąjungos sankcijos Rusijoje pagamintiems naftos produktams, įskaitant...

Logistika
2023.02.02
EP nariai siūlo skaidrinti politinę reklamą

Ketvirtadienį Europos Parlamentas pritarė politinės reklamos taisyklių pataisoms, siekdami padidinti rinkimų...

Rinkodara
2023.02.02
Metus „Maxima“ pradeda su dar tvirtesniais įsipareigojimais darbuotojams Verslo tribūna

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, vienijantis daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų, į 2023-iuosius metus...

Tvarus verslas
2023.02.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku