Atsiskaitymas bitkoinais: už skrydžius „AirBaltic“ kriptovaliuta mokėjo 800 keleivių

Publikuota: 2018-08-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Latvijos oro bendrovė „AirBaltic“, dar 2014 m. pasiūliusi savo klientams mokėti už skrydžius bitkoinais, skaičiuoja, kad atsiskaitančių šia valiuta skaičius tapo stabilus.

2017 m., palyginti su 2016 m., rezervacijų skaičius su galimybė mokėti bitkoinais išaugo dviem trečdaliais, o bendra parduotų bilietų vertė padidėjo 2,5 karto, teigia „AirBaltic“ spaudos tarnyba.

Per pastaruosius ketverius metus bitkoinais savo keliones į Europos, Skandinavijos, Azijos ir kitų regionų šalis apmokėjo daugiau nei 800 keleivių.

„Pernai stebėjome žymų šio mokėjimo būdo populiarumo didėjimą, o 2018 m. mokančių bitkoinais skaičius išlieka stabilus. Kiekvienas iš tų 800 klientų už bitkoinus skrido bent kartą ar kelis kartus“, – VŽ atsiųstame komentare teigia „AirBaltic“ spaudos tarnyba.

Atsiskaityti bitkoinais už skrydžius galima rezervuojant bilietą „AirBaltic“ interneto svetainėje. Bilietų kainos rodomos eurais.

Keleiviui pasirinkus mokėjimų būdą bitkoinais, „AirBaltic“ kriptovaliutų keitykloje automatiškai juos konvertuoja į eurus.

„Galimybė atsiskaityti bitkoinais yra vienas iš inovatyvių mūsų sprendimų. Esame viena iš daugiausiai pažangių naujovių siūlančių skrydžių kompanijų“, – teigia „AirBaltic“ atstovai.

VŽ rašė, kad per pirmąjį pusmetį „AirBaltic“ pajamas padidino 19% – iki 180,8 mln. Eur.

„Pastaraisiais metais „airBaltic“ plėtė savo veiklą, tai leido mums pasiekti įspūdingų rezultatų. Vis dėlto negalima pamiršti tam tikrų makroekonomikos faktorių, turėjusių tam įtakos. Tai – naftos kaina, dolerio valiutos kursas”, – pranešime cituojamas Martinas Gausas, „airBaltic“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.

Pasak p. Gauso, iki 2025 m. įmonė turėtų paaugti dvigubai, tačiau pranešime nedetalizuojama, kokiomis priemonėmis tai ketinama pasiekti.

Skirtingos strategijos

VŽ rašė, kad kai kurie viešbučiai, kirpyklos, oro linijos, technikos ir elektronikos pardavėjai Lietuvoje priima atsiskaitymus kriptovaliutomis. Ilgiausiai rinkoje šią paslaugą siūlantis „Topo centras“ planuoja, kad kitąmet atsiskaitymai bitkoinais jau sieks apie 1 mln. Eur pajamų. 

Remigijus Štaras, „Topo centro“ direktorius, VŽ sakė, kad rugpjūtį sukanka dveji metai, kai „Topo centras“ siūlo savo klientams atsiskaityti už prekes bitkoinais.
„Dabar galima įvertinti situaciją realiai, palyginti ją su strategijoje numatytais lūkesčiais. Iš tikrųjų formuojasi nauja elgsena, kasamos kriptovaliutos, ir gal į tai reikėtų žiūrėti atsargiai, bet, eliminavus tam tikrą riziką, galima suteikti savo klientams galimybę atsiskaityti ir šiuo būdu“, – sako p. Štaras.

„Tie, kurie sako, kad poreikio atsiskaityti kriptovaliutomis nėra, kalba netiesą. Greičiausiai jie tiesiog nenori rizikuoti. Argi nėra poreikio, jei šiemet bitkoinais suprekiausime už 0,5 mln. Eur, o kitiems metams planuojame 1 mln. Eur apyvartą?“ – svarsto p. Štaras.

Ernestos Dapkienės, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorės, teigimu, nuolat svarstomi ir diegiami įvairūs šiuolaikiški sprendimai, kurie gerina klientų apsipirkimą. Tikėtina, kad netolimoje ateityje kriptovaliutos taps viena galimų kasdienio atsiskaitymo priemonių, tačiau šiandien kalbėti apie tokios galimybės atsiradimą prekybos centruose kol kas dar per anksti, ypač žinant, kad kriptovaliutos nėra centrinio banko sistemos dalis, o jų rinka nėra reguliuojama.

Andrius Bičeika, „Revolut“ verslo plėtros vadovas, VŽ sakė, kad atsiskaitymų kriptovaliutomis ateitis tiesiogiai priklausys nuo to, kokią kryptį kriptovaliutų klausimu nutars priimti reguliuotojai, – tai lems ir „fintech“ įmonių, kurios kuria atsiskaitymo kriptovaliutomis priemones, veiklą.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Amazon“ Siatle atidarė „pop-up“ skiepijimo nuo COVID-19 centrą

„Amazon“ sekmadienį atidarė skiepijimo nuo koronaviruso centrą, kuriame pirmą darbo dieną nuo COVID-19...

Prekyba
2021.01.25
Pirmą kartą per 37 m. „Budweiser“ praleis „Super Bowl“

Keli didieji reklamos užsakovai paskelbė, kad praleis šiemetinį „Super Bowl“, amerikietiškojo futbolo sezoną...

Rinkodara
2021.01.25
Dėl diskriminacijos smulkieji kreipėsi į Konkurencijos tarybą 1

Dėl karantino įvesti įmonių veiklos apribojimai turi būti proporcingi ir nesuteikti nepagrįstų privilegijų...

Gazelė
2021.01.25
Ginčas tarp „DPD Lietuvos“ ir „Omnivos“ baigėsi taikiai Premium 1

Valstybinio patentų biuro Apeliacinis skyrius nutraukė ginčo nagrinėjimą tarp dviejų siuntų bendrovių – „DPD...

Rinkodara
2021.01.24
Mirė JAV televizijos legenda L. Kingas

Jungtinėse Valstijose šeštadienį mirė televizijos legenda Larry Kingas, kuris net pusę šimtmečio savo laidose...

Laisvalaikis
2021.01.23
TV rinka: kanalų rokiruotės ir unikalaus turinio medžioklė Premium

Nors 2020 m. dėl pandemijos augo laikas, praleistas prie TV ekranų, žiūrimiausi kanalai įsivėlė į dar...

Rinkodara
2021.01.22
Darbuotojų motyvacijai reikia ne tik atlygio, bet ir sveikos atmosferos darbe Verslo tribūna 2

Mažmeninės prekybos bendrovės „Norfos mažmena“ darbuotojų atlyginimai, palyginti su kitų didžiųjų parduotuvių...

E. prekyba: kaip nepakliūti į mokesčių vilkduobes Premium

Su COVID-19 susiję ribojimai įmones ir pavienius verslininkus pastūmėjo skubiai kelti prekybą į e. erdvę, o...

Finansai
2021.01.22
Atveria dar vieną kelią į Kinijos rinką  Premium 1

„Versli Lietuva“ lietuviškiems verslams siūlo jungtis į Kinijos e. platformą „Tmall Global“ – pavasarį čia...

Prekyba
2021.01.22
Donaldas Trumpas, „Twitter“ ir nešvari kova dėl žodžio laisvės Premium 12

Sprendimas uždrausti JAV prezidentui naudotis galingiausia šių laikų komunikacijos platforma pasižymi visomis...

Verslo aplinka
2021.01.21
Vaistinės norėtų skiepyti nuo COVID-19  Premium 3

Artimiausiu metu Lietuvos vaistinių asociacija valdžios institucijoms pateiks savo siūlymus dėl galimos...

Prekyba
2021.01.21
STT analizė: kompensacijos už patalpų nuomą atitekdavo ir giminių įmonėms 2

Dalinio nuomos mokesčio kompensavimo priemonės kriterijai nebuvo pakankamai aiškūs, todėl dalis COVID-19...

Finansai
2021.01.21
„Swedbank“: atsiskaitymų internetu Lietuvoje išaugo 80% 

2020 m. šalies gyventojų apsipirkimo internetu apimtys, palyginti su ankstesniais metais, išaugo daugiau kaip...

Prekyba
2021.01.21
„Procter&Gamble“ ketvirčio grynieji pardavimai kilo 8%

„Procter&Gamble“ (P&G) 2020 fiskalinių metų antrojo ketvirčio, kuris baigėsi gruodžio 31 d., grynieji...

Prekyba
2021.01.20
Kova dėl vietos jūsų televizoriaus pultelyje Premium

Turinio transliavimo platformų ir operacinių sistemų gamintojų kova dėl galimybės turėti savo prekės ženklo...

Technologijos
2021.01.20
„Google“ skiria 2 mln. Eur paramą skaitmeniniams projektams

„Google“ paskelbė pradedanti vykdyti savo pirmąją filantropinę iniciatyvą – „Google.org Impact Challenge“,...

Rinkodara
2021.01.20
Prekybininkai siūlo pamažu naikinti suvaržymus

Dėl karantino veiklą sustabdžiusios prekybos įmonės yra itin nepalankioje situacijoje, tačiau viliasi, kad...

Prekyba
2021.01.20
Klasiškas trio, kuris tobulai tebeveikia reklamoje Premium

Palankiausią emocinį įsitraukimą pasiekė didžiausius biudžetus šventinei reklamai skyrusios telekomunikacijų...

Rinkodara
2021.01.20
Vyno prekyba: mažiau, bet kokybiškiau Premium

2020-ieji vyno pasauliui nebuvo lengvi: visuotinė pandemija uždarė restoranus, viešbučius, sustabdė keliones.

Laisvalaikis
2021.01.19
„DPD Lietuva“ vardu prisidengę sukčiai bando išvilioti finansinius duomenis

„DPD Lietuva“ sulaukė pranešimų apie suaktyvėjusį finansinį sukčiavimą, kai internetiniai piktavaliai bando...

Paslaugos
2021.01.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus