Atsiskaitymas bitkoinais: už skrydžius „AirBaltic“ kriptovaliuta mokėjo 800 keleivių

Publikuota: 2018-08-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Latvijos oro bendrovė „AirBaltic“, dar 2014 m. pasiūliusi savo klientams mokėti už skrydžius bitkoinais, skaičiuoja, kad atsiskaitančių šia valiuta skaičius tapo stabilus.

2017 m., palyginti su 2016 m., rezervacijų skaičius su galimybė mokėti bitkoinais išaugo dviem trečdaliais, o bendra parduotų bilietų vertė padidėjo 2,5 karto, teigia „AirBaltic“ spaudos tarnyba.

Per pastaruosius ketverius metus bitkoinais savo keliones į Europos, Skandinavijos, Azijos ir kitų regionų šalis apmokėjo daugiau nei 800 keleivių.

„Pernai stebėjome žymų šio mokėjimo būdo populiarumo didėjimą, o 2018 m. mokančių bitkoinais skaičius išlieka stabilus. Kiekvienas iš tų 800 klientų už bitkoinus skrido bent kartą ar kelis kartus“, – VŽ atsiųstame komentare teigia „AirBaltic“ spaudos tarnyba.

Atsiskaityti bitkoinais už skrydžius galima rezervuojant bilietą „AirBaltic“ interneto svetainėje. Bilietų kainos rodomos eurais.

Keleiviui pasirinkus mokėjimų būdą bitkoinais, „AirBaltic“ kriptovaliutų keitykloje automatiškai juos konvertuoja į eurus.

„Galimybė atsiskaityti bitkoinais yra vienas iš inovatyvių mūsų sprendimų. Esame viena iš daugiausiai pažangių naujovių siūlančių skrydžių kompanijų“, – teigia „AirBaltic“ atstovai.

VŽ rašė, kad per pirmąjį pusmetį „AirBaltic“ pajamas padidino 19% – iki 180,8 mln. Eur.

„Pastaraisiais metais „airBaltic“ plėtė savo veiklą, tai leido mums pasiekti įspūdingų rezultatų. Vis dėlto negalima pamiršti tam tikrų makroekonomikos faktorių, turėjusių tam įtakos. Tai – naftos kaina, dolerio valiutos kursas”, – pranešime cituojamas Martinas Gausas, „airBaltic“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.

Pasak p. Gauso, iki 2025 m. įmonė turėtų paaugti dvigubai, tačiau pranešime nedetalizuojama, kokiomis priemonėmis tai ketinama pasiekti.

Skirtingos strategijos

VŽ rašė, kad kai kurie viešbučiai, kirpyklos, oro linijos, technikos ir elektronikos pardavėjai Lietuvoje priima atsiskaitymus kriptovaliutomis. Ilgiausiai rinkoje šią paslaugą siūlantis „Topo centras“ planuoja, kad kitąmet atsiskaitymai bitkoinais jau sieks apie 1 mln. Eur pajamų. 

Remigijus Štaras, „Topo centro“ direktorius, VŽ sakė, kad rugpjūtį sukanka dveji metai, kai „Topo centras“ siūlo savo klientams atsiskaityti už prekes bitkoinais.
„Dabar galima įvertinti situaciją realiai, palyginti ją su strategijoje numatytais lūkesčiais. Iš tikrųjų formuojasi nauja elgsena, kasamos kriptovaliutos, ir gal į tai reikėtų žiūrėti atsargiai, bet, eliminavus tam tikrą riziką, galima suteikti savo klientams galimybę atsiskaityti ir šiuo būdu“, – sako p. Štaras.

„Tie, kurie sako, kad poreikio atsiskaityti kriptovaliutomis nėra, kalba netiesą. Greičiausiai jie tiesiog nenori rizikuoti. Argi nėra poreikio, jei šiemet bitkoinais suprekiausime už 0,5 mln. Eur, o kitiems metams planuojame 1 mln. Eur apyvartą?“ – svarsto p. Štaras.

Ernestos Dapkienės, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorės, teigimu, nuolat svarstomi ir diegiami įvairūs šiuolaikiški sprendimai, kurie gerina klientų apsipirkimą. Tikėtina, kad netolimoje ateityje kriptovaliutos taps viena galimų kasdienio atsiskaitymo priemonių, tačiau šiandien kalbėti apie tokios galimybės atsiradimą prekybos centruose kol kas dar per anksti, ypač žinant, kad kriptovaliutos nėra centrinio banko sistemos dalis, o jų rinka nėra reguliuojama.

Andrius Bičeika, „Revolut“ verslo plėtros vadovas, VŽ sakė, kad atsiskaitymų kriptovaliutomis ateitis tiesiogiai priklausys nuo to, kokią kryptį kriptovaliutų klausimu nutars priimti reguliuotojai, – tai lems ir „fintech“ įmonių, kurios kuria atsiskaitymo kriptovaliutomis priemones, veiklą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Prekyba“

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Milijardus dainininkei Rihannai sukrovė ne dainos Premium

Kai Robyn Fenty, pasauliui žinoma kaip Rihanna, 2017-aisiais įkūrė „Fenty Beauty“, ji siekė sukurti...

Laisvalaikis
20:40
Verslininkų patirtis: jei ne buvusių darbdavių požiūris, kažin ar turėtume savo verslą Premium

Jei esi geras darbuotojas, nereiškia, kad būsi sėkmingas verslininkas. Tačiau patirtis rodo, kad tie...

Gazelė
15:17
Po sėkmingo ketvirčio „Adidas“ pagerino savo prognozę visiems metams 

Vokietijos sportinės aprangos gamintoja „Adidas“ ketvirtadienį pagerino savo metų pajamų prognozę,...

Rinkos
14:05
OMD agentūrai vadovaus buvusi „15min“ rinkodaros vadovė

Žiniasklaidos planavimo agentūrai OMD nuo šiol vadovauja Rima Olberkytė-Stankus. Ji šiose pareigose pakeitė...

Rinkodara
12:28
„Kraft Heinz“ antrojo ketvirčio įplaukos pranoko rinkos ekspertų lūkesčius  1

Vienos didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje „Kraft Heinz“ antrojo metų ketvirčio pardavimų pajamos...

Rinkos
12:12
„Zalando“ demonstruoja spartų augimą

Viena didžiausių Europoje mados ir stiliaus prekybos platformų „Zalando“ antrąjį šių metų ketvirtį fiksavo...

Prekyba
10:04
Vaistinių TOP 20 rezultatai: keturi tinklai užima 80% rinkos Premium

2020 m. dvidešimt didžiausių vaistinių gavo 814 mln. Eur pajamų – 7,8% daugiau negu 2019 m. Lyginamuoju...

Prekyba
05:45
„ICG farma“ ketina išmokėti 2 mln. Eur dividendų

Didmeninės prekybos farmacijos produktais bendrovė „ICG farma“, pernai uždirbusi 3 mln. Eur grynojo pelno,...

Prekyba
08:42
„Jysk Baltic“: grynojo pelno šuolis ir e. prekybos korta Premium

Mažmeninės prekybos tinklui „Jysk“ atstovaujančios UAB „Jysk Baltic“ pardavimo pajamos 2020 finansiniais...

Prekyba
2021.08.04
Reklamos rinka per pirmąjį pusmetį stiebėsi į viršų

Reklamos apimtis Lietuvoje per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su 2020 m. tuo pačiu periodu, augo 15%,...

Rinkodara
2021.08.04
Augantis vartojimas ir Lietuvoje byrantys atostogų pinigai sėja optimizmą Premium

Nors vos kelioms žiniasklaidos planavimo agentūroms pernai pavyko didinti pardavimus, rezultatus bendrovės...

Rinkodara
2021.08.04
„Alibaba“ uždirbo mažiau pelno, tačiau išlaikė pajamų augimą

Kinijos elektroninės prekybos lyderė „Alibaba Group“ antradienį pranešė uždirbusi mažesnį pelną, tačiau...

Prekyba
2021.08.03
Liepą automobilių rinkoje – „Regitros“ krizė ir reeksporto pokyčiai Premium

Reeksportu užsiimančios įmonės plečia per Lietuvą vežamų automobilių markių asortimentą, o gamintojų atstovai...

Automobiliai
2021.08.03
Mados platforma „About You“ išlaiko augimą Premium

Vokietijos e. komercijos milžinei „About You“, į Baltijos šalis įžengusiai praėjusį pavasarį, pavyko...

Prekyba
2021.08.02
K. Zygmantaitė tapo „Maxima grupės“ finansų vadove 5

„Maxima grupės“ finansų vadove tapo Karolina Zygmantaitė, keičianti Vitalijų Rakovskį, kuris atšaukiamas ir...

Vadyba
2021.08.02
„Rait Group“ įsigijo Švedijos rinkos tyrimų bendrovę „Furst“

Baltijos šalyse veikianti rinkos tyrimų bendrovė „Rait Group“ įsigijo Švedijos įmonę „Furst Scandinavian...

Rinkodara
2021.08.02
„Kauen Craft“ investicijų rezultatai: aukščiausi standartai ir draugiška aplinkai gamyba Verslo tribūna 2

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kauen Craft“, investavusi į technologiškai itin pažangią Vokietijoje pagamintą...

Inovacijos
2021.08.02
Iš nuomotojų išgirdę du „ne“, pirmąją tokią kavinę atidarė miegamajame rajone Premium

Ne tik maitinimo versle vienas dažniausių patarimų – vieta, vieta, vieta. Bet ir specializuotą – pirmą...

Gazelė
2021.08.01
Statybinių medžiagų parduotuvės reikšmingai didina pardavimus 

Tiek statistikų šių metų duomenys, tiek specializuotų statybinių medžiagų ir apdailos prekių įmonių apyvartos...

Prekyba
2021.07.31
„Nestle“ vėl praneša kelsianti kainas 1

Didžiausia pasaulyje maisto ir gėrimų kompanija „Nestle“ praneša, kad antrąjį šių metų ketvirtį didins savo...

Pramonė
2021.07.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku