Kaip „Apple“ programėlių parduotuvė pakeitė mūsų pasaulį

Publikuota: 2018-08-05
Mike Segaro („Reuters“) nuotr.
Mike Segaro („Reuters“) nuotr.

Prieš dešimtmetį „Apple“ atvėrė „iPhone apps“ parduotuvę, paskatinusią programuotojų kūrybiškumą ir sudariusią galimybę klientams susikomplektuoti savo telefoną taip, kaip pačiam patogu. Šiandien vien „iPhone“ turi daugiau nei 2 mln. įvairiausių programėlių, kuriomis naudojasi milijardai žmonių visame pasaulyje.

Telefone įdiegtos programėlės keičia mūsų žaidimų ir darbo įpročius, o kartais tampa ir pagrindine mūsų išsiblaškymo priežastimi – neretai niekaip nesugebame nuo jų atitraukti savo akių.

Mobiliosios programėlės tapo naujos industrijos dalimi, be jų būtų neįsivaizduojamos tokios paslaugos kaip „Uber“. Šios programėlės sukūrė milžinišką programuotojų ir programavimo mokyklų poreikį, rašo „Fox Business“.

Tačiau didėja ir visuomenės susirūpinimas dėl to, kiek laiko praleidžiame naudodamiesi programėlėmis, ir ar tikrai mes norime joms skirti tiek dėmesio, kiek dabar skiriame.

Šiek tiek vėliau po to, kai savo „iPhone apps“ parduotuvę atvėrė „Apple“, jos pėdomis pasekė varžovai „Google“, „Amazon“ ir „Microsoft“. Visos kartu šios bendrovės dabar siūlo apie 7 mln. programėlių.

Programėlių parduotuvė yra greičiausiai auganti „Apple“ verslo dalis. Kartu su „Apple“ paslaugų verslu gautos metinės pajamos siekia 33 mlrd. USD.

Programėlių kūrėjams per pastarąjį dešimtmetį sumokėta daugiau nei 100 mlrd. USD. 

Mobiliosios programėlės yra neatsiejama kai kurių verslų dalis ir pagrindas. Prieš ketverius metus, 2014 m. gegužę kartu su vystymo partneriu „MobilityBee“ savo mobiliąją programėlę pristatė „Barbora“.

Tomas Kibildis „Barboros“ direktorius, sako, kad ji nuolat atnaujinama ir tobulinama.

„Tai nuolatinis procesas ir, be abejo, nuolatiniai kaštai, tad investicijas būtų sunku suskaičiuoti. Bet kokiu atveju, matome, kad šios investicijos atsiperka – tiek dėl augančio klientų skaičiaus, tiek ir dėl jų pasitenkinimo mūsų paslauga“, – sako p. Kibildis.

Apsiperkančių mobiliąja „Barboros“ programėle dalis nuosekliai auga. Šiuo metu šį būdą apsipirkti renkasi apie 40% bendrovės klientų, 2017 m. jų dalis siekė 30%, 2016 m. – 22%.

Tikimasi, kad 2019 m. daugiau nei pusė klientų maistą ir kasdienes prekes „Barboroje“ pirks mobiliaisiais įrenginiais. Tai susiję tiek su pačios programėlės patogumu bei nuolatiniu tobulėjimu, tiek ir su besikeičiančiais miestiečių gyvenimo įpročiais, tempu, mano p. Kibildis.

„Mobiliąją programėle gali apsipirkti praktiškai iš bet kur, nesi pririštas prie laido, gali patogiau išnaudoti laisvą laiką ir „nueiti į parduotuvę“, pavyzdžiui, ilsėdamasis gamtoje ar važiuodamas visuomeniniu transportu“, - sako p. Kibildis.

VŽ rašė, kad apsipirkimų per mobiliuosius telefonus daugėja, bet lyderis – dar vis kompiuteris. Stebėdami augančius mobiliuosius pardavimus, ekspertai prognozuoja, kad 2019 m. Lietuvoje mobiliaisiais įrenginiais pirks daugiau kaip pusė gyventojų. Neseniai atliktas „Swedbank“ tyrimas vis tik parodė, kad šiuo metu 70% internetinių parduotuvių klientų apsiperka per stacionarius arba nešiojamuosius kompiuterius.
 

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Atidaro pirmą „Apollo“ kino teatrą, lyderė „Forum Cinemas“ – rami Premium 4

Kino teatrų verslas reikalauja didelių, daugiamečių investicijų, o plėtra tiesiogiai priklauso nuo prekybos...

Prekyba
2019.07.15
Prasidėjo didžiausias „Amazon“ išpardavimas 3

Svarbiausias JAV prekybos milžinės „Amazon“ rinkodaros renginys „Prime Day“, kurio metu registruotiems...

Prekyba
2019.07.15
Televizijose dirbusi M. Žvinklytė tapo „Vilandros“ direktore Premium 4

Didmeninės prekybos bendrovė „Vilandra“ atsirinko naują vadovę Moniką Žvinklytę, kuri iki šiol daugiausia...

Prekyba
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 31

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 6

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
Apsipirkimas per išmaniuosius garsiakalbius lenkia prognozes

Apsipirkimų per išmaniuosius garsiakalbius kaip „Amazon Echo“ ar „Google Home“ daugėja greičiau nei anksčiau...

Prekyba
2019.07.13
„Maxima grupės“ valdoma „Stokrotka“ pernai didino pajamas 2

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ valdomas Lenkijos tinklas „Stokrotka“...

Prekyba
2019.07.12
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Išmanios verslo valdymo technologijos: laimingesnis verslas, laimingesni klientai 3

Didėjančios verslo plėtros ir ją sekančios konkurencijos sąlygomis verslas susiduria su ypatingu paradoksu.

Paslaugos
2019.07.12
Nesusijungę tinklai „Iki“ ir „Rimi“ auga savarankiškai Premium

Pirmojo pusmečio plėtros rezultatai rodo, kad mažmeninės prekybos tinklai „Rimi“ ir „Iki“ laikosi aktyvios...

Prekyba
2019.07.11
JK prekybininkė „Asda“ mąsto apie akcijų biržą 1

Trečia pagal apyvartą Jungtinės Karalystės prekybininkė „Asda“ svarsto galimybę žengti į akcijų biržą.

Prekyba
2019.07.10
Vilniaus Pašilaičiuose planuojamas 22.000 kv. m prekybos centras 8

Vilniaus Pašilaičių seniūnijoje, šalia Vakarinio aplinkkelio, planuojamas prekybos centras.

Statyba ir NT
2019.07.10
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Skonio tyrimas patvirtino: GO Pilsner - mėgstamiausias  Verslo tribūna 4

Nealkoholinis alus kasmet vis populiaresnis – vis daugiau jo rūšių matome ir parduotuvių lentynose. Tačiau...

Prekyba
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau