Tyrimas: kriptovaliutų gerbėjo portretas

Publikuota: 2018-08-04
Asociatyvi nuotrauka iš renginio Niujorke. Brendano McDermido („Reuters“) nuotr.
Asociatyvi nuotrauka iš renginio Niujorke. Brendano McDermido („Reuters“) nuotr.

Vyras augina barzdą, domisi krepšiniu ir nevengia pažaisti azartinių lošimų – tokį kriptovaliutomis besidominčių lietuvių portretą nupiešė socialinių tinklų naudotojų tyrimas. 

„Ankstesnis mūsų tyrimas parodė, kad net 82% lietuvių žino apie kriptovaliutas, todėl nusprendėme išsiaiškinti, kas yra tie lietuviai, kuriems įdomūs bitkoinai, eteris ir kitos kriptovaliutos. Paaiškėjo, kad absoliučią daugumą, net 88%, kriptovaliutomis aktyviai besidominčių lietuvių sudaro vyrai, o apie 70% jų yra jaunesni nei 35 metai. Tai rodo, kad ši nauja rinka pritraukia specifinius įgūdžius turinčius vartotojus“, – sako Magdalena Golebiewska, tyrimą užsakiusios kriptovaliutų prekybos platformos „Luno“ vadovė Rytų Europos regione.

Tyrimas atskleidė ne vieną intriguojantį faktą apie lietuvius, kurie domisi kriptovaliutomis. Pavyzdžiui, juos būtų nesunku atpažinti gatvėje, mat didelė dalis tokių vyrų augina barzdą – jie net 12 kartų labiau nei standartinis lietuvis domisi barzdaskučių paslaugas teikiančiomis kirpyklomis. Įdomu ir tai, kad beveik penktadalis šių internautų socialiniuose tinkluose aktyviai seka Lietuvos policijos darbą – skaito ir komentuoja pareigūnų skelbiamus įrašus.  

Be to, informacijos apie kriptovaliutas ieškantys lietuviai yra dideli krepšinio sirgaliai: palyginti su visais vartotojais iš Lietuvos, krepšiniu domisi dukart daugiau šių lietuvių. Ir ne tik krepšiniu – kas antram socialinių tinklų naršytojui, kuriam aktualios skaitmeninės valiutos, įdomi kokia nors sporto šaka.  

Tyrimas patvirtino ir dar vieną teoriją apie kriptovaliutų šalininkus – jie yra išties azartiški žmonės ir itin aktyviai reiškiasi pokerio, kazino bei kitokių azartinių lošimų puslapiuose ar jų gerbėjų grupėse.  

„Kriptovaliutos laikomos pakankamai rizikinga investicija, todėl ir mes savo klientams patariame į jas investuoti tik tokią sumą, kuri nepakenktų jo ar šeimos finansinei situacijai. Iš kitos pusės, didelė rizika reiškia ir galimą didelį laimėjimą. Taigi tam tikra prasme investavimas į kriptovaliutas šiek tiek primena tuos pačius azartinius lošimus“, – pastebi p. Golebiewska. 

Bitkoinais besidominčius lietuvius taip pat vienija pomėgis muzikai, domėjimasis technologijomis ir aktyvus gyvenimo būdas.  

Bendrovės „Metricso“ atliktame tyrime buvo išanalizuota per 1,5 mln. veiksmų socialiniuose tinkluose, kuriuos atliko 24.600 skirtingų vartotojų iš Lietuvos. Jo metu buvo naudojama anonimiška statistinė socialinių tinklų vartotojų informacija. 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
07:33
Įmonėms vėl brangsta pakuočių tvarkymas: dalis organizacijų kilstelėjo 2019 m. įkainius Premium 1

Daliai gamintojų ir importuotojų šiais metais už prekių pakuočių atliekų sutvarkymą teks mokėti brangiau, nei...

Paslaugos
05:45
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 7

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai  3

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 8

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau