Tyrimas: kriptovaliutų gerbėjo portretas

Publikuota: 2018-08-04
Asociatyvi nuotrauka iš renginio Niujorke. Brendano McDermido („Reuters“) nuotr.
Asociatyvi nuotrauka iš renginio Niujorke. Brendano McDermido („Reuters“) nuotr.

Vyras augina barzdą, domisi krepšiniu ir nevengia pažaisti azartinių lošimų – tokį kriptovaliutomis besidominčių lietuvių portretą nupiešė socialinių tinklų naudotojų tyrimas. 

„Ankstesnis mūsų tyrimas parodė, kad net 82% lietuvių žino apie kriptovaliutas, todėl nusprendėme išsiaiškinti, kas yra tie lietuviai, kuriems įdomūs bitkoinai, eteris ir kitos kriptovaliutos. Paaiškėjo, kad absoliučią daugumą, net 88%, kriptovaliutomis aktyviai besidominčių lietuvių sudaro vyrai, o apie 70% jų yra jaunesni nei 35 metai. Tai rodo, kad ši nauja rinka pritraukia specifinius įgūdžius turinčius vartotojus“, – sako Magdalena Golebiewska, tyrimą užsakiusios kriptovaliutų prekybos platformos „Luno“ vadovė Rytų Europos regione.

Tyrimas atskleidė ne vieną intriguojantį faktą apie lietuvius, kurie domisi kriptovaliutomis. Pavyzdžiui, juos būtų nesunku atpažinti gatvėje, mat didelė dalis tokių vyrų augina barzdą – jie net 12 kartų labiau nei standartinis lietuvis domisi barzdaskučių paslaugas teikiančiomis kirpyklomis. Įdomu ir tai, kad beveik penktadalis šių internautų socialiniuose tinkluose aktyviai seka Lietuvos policijos darbą – skaito ir komentuoja pareigūnų skelbiamus įrašus.  

Be to, informacijos apie kriptovaliutas ieškantys lietuviai yra dideli krepšinio sirgaliai: palyginti su visais vartotojais iš Lietuvos, krepšiniu domisi dukart daugiau šių lietuvių. Ir ne tik krepšiniu – kas antram socialinių tinklų naršytojui, kuriam aktualios skaitmeninės valiutos, įdomi kokia nors sporto šaka.  

Tyrimas patvirtino ir dar vieną teoriją apie kriptovaliutų šalininkus – jie yra išties azartiški žmonės ir itin aktyviai reiškiasi pokerio, kazino bei kitokių azartinių lošimų puslapiuose ar jų gerbėjų grupėse.  

„Kriptovaliutos laikomos pakankamai rizikinga investicija, todėl ir mes savo klientams patariame į jas investuoti tik tokią sumą, kuri nepakenktų jo ar šeimos finansinei situacijai. Iš kitos pusės, didelė rizika reiškia ir galimą didelį laimėjimą. Taigi tam tikra prasme investavimas į kriptovaliutas šiek tiek primena tuos pačius azartinius lošimus“, – pastebi p. Golebiewska. 

Bitkoinais besidominčius lietuvius taip pat vienija pomėgis muzikai, domėjimasis technologijomis ir aktyvus gyvenimo būdas.  

Bendrovės „Metricso“ atliktame tyrime buvo išanalizuota per 1,5 mln. veiksmų socialiniuose tinkluose, kuriuos atliko 24.600 skirtingų vartotojų iš Lietuvos. Jo metu buvo naudojama anonimiška statistinė socialinių tinklų vartotojų informacija. 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
„Aprangos“ grupė pertvarko „premium“ parduotuves Premium 1

Pagrindiniai pokyčiai susiję su „Emporio Armani“ tinklo parduotuvėmis, kurių asortimentas perkeliamas į...

Prekyba
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 1

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
FNTT išaiškino e. parduotuvę, slėpusią realias pajamas

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) Vilniaus apygardos valdybos tyrėjai kartu su Vilniaus apygardos...

Prekyba
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 12

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
Vietoj „Elektromarkt“ Vilniaus „Akropolyje“ kuriasi „Topo centras“ Premium 17

Buitinės technikos ir elektronikos tinklui „Elektromarkt“ uždarius vieną didžiausių parduotuvių, pozicijas...

Prekyba
2019.06.18
„Huawei“: JAV apribojimai mums kainuos 30 mlrd. USD 17

Dėl JAV veiksmų, nukreiptų prieš „Huawei“, kompanija šiemet negaus beveik 30 mlrd. USD planuotų pajamų,...

Paslaugos
2019.06.17
Latvija ketina leisti alkoholiu prekiauti internete 4

Latvijos ekonomikos ministerija parengė alkoholinių gėrimų apyvartos įstatymo pataisų projektą, kuris leistų...

Prekyba
2019.06.17
Už 2 mln. Eur atnaujins prekybos centrą BIG 1

Klaipėdos prekybos centre BIG prasideda atsinaujinimo darbai, kurių metu bus rekonstruojama pastato išorė ir...

Prekyba
2019.06.17
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Gintarinė vaistinė“ dividendams skyrė visą pelną – 4 mln. Eur

Lenkijos farmacijos grupės „Pelion“ valdomas vienas didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų...

Paslaugos
2019.06.17
„Konekesko Lietuva“ pernai gavo 47 mln. Eur pajamų

Bendrovė „Konekesko Lietuva“ praėjusiais metais gavo 46,975 mln. Eur pajamų – 4% daugiau nei 2017 m. (45,136...

Pramonė
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
Kodėl parduotuvė parduotuvėje geriau už krautuvę senamiestyje Premium

Renkantis parduotuvei vietą būtina įvertinti ne tik praeivių srautus, bet ir atsižvelgti į jų apsipirkimo...

Gazelė
2019.06.17
PST gavo kelių mln. Eur užsakymą iš „Lidl Lietuvos“

AB Panevėžio statybos trestas (PST) gavo užsakymą statyti „Lidl“ parduotuvę Panevėžyje.

Statyba ir NT
2019.06.17
A. Rusteikos „Delta Investment“ pajamos siekė beveik 117 mln. Eur 2

Verslininko Aurelijaus Rusteikos valdoma „Delta Investment“ praėjusiais metais gavo 116,957 mln. Eur...

Prekyba
2019.06.17
Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium 5

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau