„Uniqlo“ Rogeriui Federeriui skirs 300 mln. USD

Publikuota: 2018-07-30
Pool („Reuters“) nuotr.
Pool („Reuters“) nuotr.

Viena reikšmingiausių komercinių partnerysčių sporte nutrūko, nes sportininkas Rogeris Federeris nutraukė sutartį su „Nike“. Šveicarų tenisininkas, antroji pasaulio raketė dabar įsipareigojęs „Uniqlo“, sparčiai augančiam japonų greitosios mados prekės ženklui.

Kalbos apie tai, kad sportininkas nepratęs sutarties su „Nike“ ir priims „Uniqlo“ rėmimą, sklandė dar gerokai iki Vimbldono (angl. Wimbledon) turnyro, tačiau nemažai p. Federerio gerbėjų vis tik buvo nustebę, kai jis šiame turnyre pasirodė vilkėdamas „Uniqlo“ sportiniais marškinėliais. Naujasis tenisininko partneris negamina sportinės avalynės, todėl tenisininkas avėjo „Nike“ sportbačiais.

Du dešimtmečius trukusi sutartis su „Nike“ pasibaigė. Naujosios sutarties su „Uniqlo“ vertė siekia 300 mln. USD, jos trukmė – 10 metų, skelbia žiniasklaida.

Oficialiai apie sutartį pranešė „Uniqlo“ savo „Twitter“ paskyroje: „Uniqlo“ didžiuojasi savo naujuoju prekės ženklo ambasadoriumi Rogeriu Federeriu!“

Iki šiol „Uniqlo“ vardą populiarino tenisininkas Novakas Djokovicius, kurį japonai prarado, kai tenisininkas šią gegužę sukirto rankomis su „Lacoste“. „Uniqlo“ ir p. Djokovičiaus partnerystė truko pastaruosius penkerius metus.

Rugpjūtį p. Federeriui sukaks 37 m. „Uniqlo“ viliasi turėti naudos ir tuomet, kai sportininkas bus užbaigęs savo aktyvią sportinę karjerą.

Anksčiau skelbta, kad „Nike“ sutarties vertė per metus siekė po maždaug 10 mln. USD.

„Forbes“ sudaromame geriausiai mokamų sportininkų sąraše nurodoma, kad p. Federeris per metus uždirba 77,2 mln. USD.

Birželio pradžioje Štutgarto kortuose sportininkas dar žaidė vilkėdamas „Nike“ sportinę aprangą.

VŽ rašė, kad pagal pardavimus trečias pasaulyje japonų drabužių prekės ženklas „Uniqlo“ iki 2020 m. ketina pasivyti prekybos drabužiais lyderę „Inditex“. Visą plėtrą „Uniqlo“ vykdo savarankiškai. Stambūs prekybininkai leidžia suprasti, jog dedamos pastangos, kad „Uniqlo“ atsirastų Lietuvoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas VŽ leidinys: „Prekybos sektoriaus apžvalga 2018“ 4

„Verslo žinios“ pradeda leisti specializuotas sektorių apžvalgas. Pirmoji – „Prekybos sektoriaus apžvalga...

Gyventojams šiukšlių išvežimas nebrangs, Seimas nepadidino sąvartyno mokesčio

Mokestis už nepavojingų atliekų šalinimą sąvartynuose kitais metais nedidės. Tai reiškia, kad gyventojams...

Palygino maisto prekių kainas 12 ES šalių 9

Teisingumo ministerija ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba užsakė maisto prekių kainų palyginimo...

Paaiškėjo konkurso užimti „Keliauk Lietuvoje“ vadovo postą nugalėtojas

Ūkio ministerijos skelbtą konkursą užimti viešosios įstaigos „Keliauk Lietuvoje“ direktoriaus postą, VŽ...

Investicija į naują „Ogmios“ grupės prekybos centrą Pilaitėje – 75 mln. Eur 5

„Ogmios“ grupei priklausanti UAB „Trečioji kregždė“ naujo prekybos centro statybą Vilniaus Pilaitės...

Apsaugotas dizainas atveria kelius investicijoms Rėmėjo turinys

Gediminas Nemanis, UAB „Rubbee“ direktorius, pokalbyje apie naujų produktų kūrimą ir jų dizaino apsaugą...

Birštone – milijoninės investicijos į sanatorijų plėtrą Premium

Birštone sparčiai augantis turistų srautas skatina šio kurorto sveikatingumo centrus plėstis ir atsinaujinti.

6 vietinių turistų tipai  5

Kokie turistai keliauja po Lietuvą? Kaip skiriasi skirtingų keliautojų segmentų poreikiai ir galimybės?...

Tyrimas: 70% lietuvių ilgąsias atostogas leidžia Lietuvoje, 27% nuomojasi būstą iš privačių asmenų 2

Lietuvos gyventojai po savo šalį bent su viena nakvyne keliauja vidutiniškai 4 kartus per metus, vienai...

„Pigu“ finansų analizė: EBITDA žemumose, pinigų srautas iš pagrindinės veiklos lieka teigiamas Premium 7

Elektroninės komercijos lyderės Baltijos šalyse „Pigu“ finansinių metų, kurie baigėsi 2018 m. kovo 31 d.,...

Ekspertai: „Lidl“ šiemet pagal pardavimus aplenks „Norfą“ Premium 16

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ 2018 finansiniais metais pagal pardavimų apimtį aplenks...

Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė 1

Vilniaus Gedmino pr. duris atvėrė naujos koncepcijos „SportsDirect.com“ parduotuvė. Lietuva tapo pirmąja...

Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą 3

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių 1

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Technologijos
2018.12.15
Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

Verslo klasė
2018.12.15
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau