Jūros šventės prekybininkų didžiausia konkurentė – pati jūra

Publikuota: 2018-07-28

Penktadienį prasidėjusi Jūros šventė smulkiesiems prekiautojams žada ne tik gerus orus, bet ir nemažą uždarbį, nes tikimasi, kad nuotaikinga vasaros šiluma pirkėjus paskatins plačiau atverti pinigines.

 Jūros šventė, vykstanti jau 59-ą kartą, vėl sutraukė tūkstantinį būrį smulkiųjų prekybininkų iš visos Lietuvos ir kaimyninių šalių.

Smulkieji gamintojai neslepia, kad tai – vienas svarbiausių renginių, per kurį gaunamos nemažos pajamos. Jūros šventė nusileidžia tik Kaziuko mugei, nors kai kurie prekiautojai sako, kad ji pagal pelningumą atsiduria netgi pirmoje vietoje.

 Lūkesčiai dideli

Šiemet tikimasi, kad prekyba bus kur kas geresnė nei pernai, nes visą savautgalį, kuomet vyks šventė, prognozuojami šilti, saulėti orai.

„Bijome tik vieno – kad šventės svečių nenukonkuruotų pati jūra, nes kai tokie karščiai, taip ir norisi būti prie vandens. Bet kuriuo atveju, pirkėjų tikrai nepritrūksime“, – sako Dainius Šerkšnas, bičių ūkio „Šerkšno medus“ bendraturtis.

Jis su savo kolegomis Jūros šventėje prekiauja iš trijų palapinių. Pono Šerkšno teigimu, įsigyti leidimus prekiauti Jūros šventėje nėra sudėtinga – ta pati tvarka galioja jau kelerius metus, tad visi išmoko, kaip užpildyti formalumus.

 Brangiausia mugė

Vis dėlto mugės prekiautojai neslepia, kad tai – pats brangiausia renginys Lietuvoje, nesvarbu, kad generuojantis nemažas pajamas.

„Tiek Jūros šventėje, tiek Kaziuko mugėje užsidirbame panašiai. Tik Kaziuke už leidimą mokame gal 5 kartus mažiau nei Klaipėdoje“, – sako p. Šerkšnas.

Už vietą prekiauti iš vienos palapinės ūkininkas mokėjo apie 350 Eur – beveik tiek pat, kaip ir pernai.

Aivaras ir Sigita Norbutai, Kelmės rajone gaminantys prekės ženklo „Kelmas“ medžio dirbinius, – irgi nuolatiniai mugių dalyviai.

Jie Jūros šventėje, kaip ir pernai, prekiauja iš dviejų palapinių.

„Pernai už dvi palapines Jūros šventėje mokėjome 337 ir 345 Eur. Tačiau pastebime daugelio mugių tendenciją brangti. Prekybos vietų kaina didėja, o pajamos iš prekybos neryškiai, bet mažėja, jų kilimo kaip anksčiau nėra“, – dar prieš prasidedant mugei VŽ yra sakęs p. Norbutas.

Tiesa, kai kurie šventės dalyviai neslepia nepasitenkinimo, kad už tokią kainą gaunama per mažai paslaugų. Pavyzdžiui, kitose mugėse į leidimo kainą įeina ir nemokama automobilio parkavimo vieta, o čia apie 1.000 prekiautojų patys turi rasti, kur pasistatyti automobilį, o centre parkavimas daug kur mokamas.

Ne tik prekyba

 Jūros šventėje, be mugės, vyksta gausybė renginių: koncertų, varžytuvių, žaidimų.

Penktadienį vakare Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pristato eiseną, kuri pritrauks tūkstančius klaipėdiškių ir miesto svečių.

Šventei ruošiasi ir uostamiesčio įmonės.

„Vien iš mūsų bendrovės eisenoje dalyvaus per 100 darbuotojų kartu su šeimomis. Paskutinėmis dienomis vien tik šventės nuotaika ir pasiruošimu jai ir gyvename. Tai – vienas svarbiausių įvykių tiek Klaipėdai, tiek visai Lietuvai“, – VŽ sakė Jolanta Toliušytė, AB Vakarų laivų gamyklos komunikacijos vadovė.

Vis dėlto kai kurie klaipėdiečiai neslepia, kad per Jūros šventę stengiasi kur nors išvažiuoti, nes jiems per daug triukšmo ir žmonių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 9

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau