Apklausa: kavinių nuolaidos vis mažiau vilioja

Publikuota: 2018-07-22
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Du iš dešimties apklausoje dalyvavusių vyrų ir moterų į kavines užsuka dėl siūlomų akcijų ir specialių pasiūlymų, rodo VCUP užsakymu atlikta „Spinter tyrimų“ apklausa. Tiesa, kaina vis dar išlieka svarbiausiu kriterijumi renkantis maitinimosi vietą.

Apklausa parodė, kad vyrai kavines ir restoranus dažniau renkasi pagal aptarnavimo greitį, o moterys prioritetą teikia kavinės siūlomam meniu. 47,5% vyrų nurodė, jog spartus aptarnavimas jiems yra svarbesnis už platų kavinės siūlomo maisto pasirinkimą (32,6%).

Šeši iš dešimties apklaustųjų maitinimosi vietą dažniausiai renkasi pagal kainą. Moterims taip pat itin svarbi patiekalų įvairovė ir siūlomas meniu (50,2%), aptarnavimo greitis (36%), galimybė mėgautis maistu lauko terasoje (30,2%). Vyrų prioritetai rikiuojasi kiek kitaip: aptarnavimo greitis (47,5%), meniu įvairovė (32,6%). Mažiausiai vyrus motyvuoja vaizdas pro langą, šį pasirinkimo prioritetą nurodė tik 9,7% apklaustųjų.

Bendrovės „Spinter tyrimai“ darbingo amžiaus Lietuvos gyventojų apklausa VCUP užsakymu šiemet buvo atlikta apklausiant daugiau nei 500 Vilniaus mieste ir regione gyvenančių žmonių.

Ona Nevinskienė, VCUP generalinė direktorė, skaičiuoja, kad šių metų pirmą pusmetį prekybos centre esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau žmonių nei tuo pačiu metu praėjusiais metais. Kavinių apyvarta išaugo 30,09% ir pasiekė 2,89 mln. Eur.  

„Kaip ir daugelyje pasaulio šalių, valgymas kavinėse ir restoranuose lietuviams tampa rutinos dalimi. Tyrimas tik patvirtino tendenciją, kad vilniečiai nori pavalgyti greitai ir skaniai. Todėl aptarnavimo spartumas, maisto kokybė bei meniu įvairovė tampa svarbiausiais kriterijas renkantis pietų ar vakarienės vietą“, - teigia p. Nevinskienė.

Per mėnesį VCUP esančiose terasose vidutiniškai apsilanko 70.000 žmonių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
16:46
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
15:41
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
15:10
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 2

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
14:45
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 2

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
12:08
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
07:10
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 5

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau