„Maxima“ Lenkijoje sujungia dvi įmones

Maxima grupė į prekybos tinklą Stokrotka, kurį valdo nuo šių metų pavasario, integruos 2012 m. įsigytą Aldik tinklą. Įmonių sujungimo procedūras planuojama užbaigti šį rudenį.
Visos abiejų tinklų parduotuvės dirbs su Stokrotkos prekės ženklu.
Sujungus įmones ir atidarius planuojamas naujas parduotuves, metų pabaigoje Stokrotka prekybos tinklui priklausys 563 parduotuvės.
Kaimyninėje šalyje valdomų prekybos tinklų sujungimas yra strategijos Lenkijoje dalis, kuris padės stiprinti Maxima Grupės pozicijas ir įgyvendinti tolimesnius plėtros planus. Sujungimas leis suvienyti abiejų įmonių sukauptą patirtį ir žinias, siekti sinergijų, išnaudoti masto ekonomiją, pranešime spaudai cituojamas Dalius Misiūnas, Maxima Grupės valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.
Sujungimas vykdomas po Stokrotka vardu, nes tai gerai žinomas, pirkėjų pamėgtas prekės ženklas. Pastarasis tinklas šiuo metu užima daugiau kaip penktadalį šalia namų įsikūrusių parduotuvių rinkos.
2017 m. pabaigoje Stokrotka prekybos tinklui priklausė 437 parduotuvės, įmonėje dirbo daugiau kaip 8.000 darbuotojų. ,Stokrotkos apyvarta siekė 597 mln. Eur. Aldik, valdančio 30 parduotuvių, apyvarta 2017 m. augo 9%, iki 52 mln. Eur. Įmonėje 2017 metų pabaigoje dirbo daugiau kaip 700 darbuotojų.
Bendra EmperiaHolding S.A. įsigijimo sandorio vertė siekė daugiau kaip 284 mln. Eur. Bendrovės duomenimis, jį įgyvendinusi Maxima Grupė tapo didžiausiu lietuviško kapitalo investuotoju Lenkijoje.
Maxima Grupė taip pat valdo prekybos tinklus Maxima (Baltijos šalyse), T-Market (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę Barbora, veikiančią Lietuvoje ir Latvijoje. 2017 m. Maxima Grupės apyvarta, palyginti su 2016 m., augo 4,2%, iki 2,806 mlrd. Eur.
Maxima Grupė priklauso Vilniaus prekybos įmonių grupei.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti