„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Publikuota: 2018-07-14
Toby Melville („Reuters“) nuotr.
Toby Melville („Reuters“) nuotr.

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė 520 mln. Eur. Ekspertai tai sieja su įmonės naująja strategija.

Didžiausi „Burberry“ konkurentai „Louis Vuitton“, „Givenchy“ ir „Gucci“ yra geriau įsitvirtinę užsienio rinkose, ypač Kinijoje, ir tai „Burberry“ laiko iššūkiu, kurį reikia įveikti.

Pasirinkusi dar stipresnį prabangaus prekės ženklo įvaizdį, „Burberry“ bando sudaryti didesnę konkurenciją savo pagrindiniams varžovams, pastebi „Retail Detail“.

Marco Gobbetti, „Burberry“ generalinis direktorius, prie įmonės vairo stojęs praėjusiais metais, nusprendė nebeprekiauti pigesniais marškinėliais. Naujoje įmonės strategijoje numatyta orientuotis į prabangesnius segmentus.

Šių metų pradžioje „Burberry“ komandą sustiprino Riccardo Tisci – jį įmonė perviliojo iš vieno pagrindinių savo varžovų „Givenchy“, čia jis daugelį metų buvo pagrindinis dizaineris.

VŽ rašė, kad „Burberry“ šių metų vasarį pasirašė bendradarbiavimo sutartį su elektroninės komercijos bendrove „Farfetch“. „Burberry“ asortimentas bus prieinamas daugiau nei 150 šalių.

Tai yra pirmas kartas, kai visos „Burberry“ prekės tampa prieinamos skirtingose šalyse veikiančių elektroninių parduotuvių klientams. Iki šiol internetu buvo galima nusipirkti tik kai kurias prekes. Kol kas neaišku, kurias šalis apims „Farfetch“ tinklas. 

Klientų lojalumą dėl savo kokybiškų kašmyrinių šalikų ir lietpalčių pelniusi kompanija šiuo žingsniu tikisi pasiekti jai dar nelabai pažįstamą auditoriją.

Danielis Heafas, „Burberry“ viceprezidentas, atsakingas už skaitmeninę komerciją ir rinkodarą, FT sako, kad naujoji partnerystė suteiks prekės ženklui galimybę pasiekti „jaunus, mada besidominčius vartotojus“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Svarbiausi 2018 m. Lietuvos e. prekybos sandoriai, investicijos ir tendencijos

Lietuvoje fiksuojamas iki 30% siekiantis metinis elektroninės prekybos augimas, tačiau bendroji Baltijos...

Vartotojų apklausos: 37% lietuvių ir latvių dovanas perka be plano

Kalėdinių įpročių tyrimas, kurį užsakė Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA, parodė, kad Lietuvoje ir...

Turkijoje šiemet atostogavo 190.000 Lietuvos gyventojų 6

Turkijos kultūros ir turizmo ministerijos paskelbta naujausia turizmo statistika rodo, kad Lietuvos turistų...

Algos didžiausiose odontologijos įmonėse – skirtumai matuojami kartais 11

“Sodros“ duomenys leidžia palyginti, kuriose iš dvidešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas Lietuvos...

„Tele2“ už 0,25 mln. Eur atnaujino saloną „Akropolyje“ 7

Šeštadienį mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ atidarė atnaujintą 120 kv. m ploto prekybos saloną Vilniaus...

„Amazon“ plėtros strategijoje – oro uostai 7

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ savo ateities parduotuvių koncepciją gali pritaikyti...

Rygos teisme – prašymas „K Senukai“ tinklo operatorę pripažinti nemokia 8

Rygos miesto Pardaugavos rajono teismui pareikštas ieškinys, kuriame prašoma statybos, remonto ir buities...

Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
„Wurth“ atidarė naują klientų aptarnavimo centrą, nebepriims grynųjų 12

Vilniuje atidarytas aštuntas vokiečių koncerno „Wurth Group“ klientų aptarnavimo centras. Jame galima...

Ne visi braukia ašarą – imasi alternatyvių pakuočių gamybos Premium

Griežtėjanti ES pozicija dėl plastiko naudojimo džiugina pakuočių iš popieriaus ir kitų medžiagų, kurios gali...

Pramonė
2018.12.07
„Stateta“ investuoja į naujas degalines, plečia partnerių tinklą Premium 2

Alytaus UAB „Stateta“ stato degalinę Kaune, prie Vilniaus–Klaipėdos greitkelio, dar vieną planuoja statyti...

Birštonas rengia naują strategiją – kvies verslo įmones atvykti „darbostogų“ Premium 3

Itin spartų turistų srautų augimą fiksuojantis Birštonas rengia naują kurorto koncepciją, kurios tikslas –...

„Eugestai“ leista įgyti vienvaldę „Armavistos“ kontrolę

Logistikos ir prekybos bendrovei „Eugesta“ leista įsigyti 63,89% transporto bendrovės „Armavista“ akcijų...

Transportas
2018.12.06
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„VitaRest“: lietuviška inovacija, pripažinta pasaulyje Rėmėjo turinys 1

Didžiausia Lietuvos porolono gamintoja „Vita Baltic International“ šįmet Lietuvos vartotojams pristato savo...

Įmonės pelną augina ir užkandžiai darbuotojams Rėmėjo turinys 6

Vis dažniau darbuotojus bendrovės vilioja ne vien konkurencingu atlygiu, bet ir papildomomis naudomis – vieni...

Vadyba
2018.12.05
„Amazon“ bando didesnio formato parduotuves be kasų

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, šį sausį Siatle, Vašingtono valstijoje, atidariusi pirmą...

Įsigalioja antkainius ribojanti įstatymo pataisa, konkurencijos sargai kritikuoja Premium 5

Ministrų kabinetas pritarė Sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) siūlymui reguliuoti prekybininkų taikomus...

Šilalės autobusų stoties pastate įsikūrė „Norfa“ 2

Mažmeninės prekybos tinklas „Norfa“ kartu su Šilalės rajono savivaldybe įgyvendino 2 mln. Eur vertės projektą...

Lietuvos banko apklausa: geresniam gyvenimui trūksta 400 Eur 1

Nors gyventojų finansinė padėtis gerėja, nemažai šeimų būtų patenkintos gyvenimo sąlygomis Lietuvoje, jeigu...

Finansai
2018.12.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau