„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Publikuota: 2018-07-14
Toby Melville („Reuters“) nuotr.
Toby Melville („Reuters“) nuotr.

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė 520 mln. Eur. Ekspertai tai sieja su įmonės naująja strategija.

Didžiausi „Burberry“ konkurentai „Louis Vuitton“, „Givenchy“ ir „Gucci“ yra geriau įsitvirtinę užsienio rinkose, ypač Kinijoje, ir tai „Burberry“ laiko iššūkiu, kurį reikia įveikti.

Pasirinkusi dar stipresnį prabangaus prekės ženklo įvaizdį, „Burberry“ bando sudaryti didesnę konkurenciją savo pagrindiniams varžovams, pastebi „Retail Detail“.

Marco Gobbetti, „Burberry“ generalinis direktorius, prie įmonės vairo stojęs praėjusiais metais, nusprendė nebeprekiauti pigesniais marškinėliais. Naujoje įmonės strategijoje numatyta orientuotis į prabangesnius segmentus.

Šių metų pradžioje „Burberry“ komandą sustiprino Riccardo Tisci – jį įmonė perviliojo iš vieno pagrindinių savo varžovų „Givenchy“, čia jis daugelį metų buvo pagrindinis dizaineris.

VŽ rašė, kad „Burberry“ šių metų vasarį pasirašė bendradarbiavimo sutartį su elektroninės komercijos bendrove „Farfetch“. „Burberry“ asortimentas bus prieinamas daugiau nei 150 šalių.

Tai yra pirmas kartas, kai visos „Burberry“ prekės tampa prieinamos skirtingose šalyse veikiančių elektroninių parduotuvių klientams. Iki šiol internetu buvo galima nusipirkti tik kai kurias prekes. Kol kas neaišku, kurias šalis apims „Farfetch“ tinklas. 

Klientų lojalumą dėl savo kokybiškų kašmyrinių šalikų ir lietpalčių pelniusi kompanija šiuo žingsniu tikisi pasiekti jai dar nelabai pažįstamą auditoriją.

Danielis Heafas, „Burberry“ viceprezidentas, atsakingas už skaitmeninę komerciją ir rinkodarą, FT sako, kad naujoji partnerystė suteiks prekės ženklui galimybę pasiekti „jaunus, mada besidominčius vartotojus“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ieško vadovo Lietuvos įvaizdį formuosiančiai „Keliauk Lietuvoje“

Ūkio ministerija paskelbė konkursą į vietoje Valstybinio turizmo departamento kuriamos viešosios įstaigos...

„Pacuose“ patalpas įsigiję verslininkai netrukus atidarys parduotuves Premium

Vilniaus senamiestyje atidaryto viešbučio „Pacai“ prekybinėse patalpose pirmame aukšte įrengiamos...

„Metrail“ istorijoje – nauja bylų lavina ir krizės nuojautos Premium 3

Milijonus taršos mokesčio dėl „Metrail“ istorijos turintys sumokėti gamintojai ir importuotojai vėl...

Pramonė
06:00
G. Balnis: naujausias prekybos centras, į kurį noriu patekti, yra oro uostas Premium 6

Tradiciniams prekybos centrams vis sunkiau pritraukti lankytojų, kurie daugiau laisvalaikio skiria kitokioms...

Seimas uždraudė sporto renginiuose stiprų alkoholį 2

Seimas uždraudė visuose sporto renginiuose ne tik prekiauti stipriu alkoholiu, bet ir jį vartoti. Tačiau...

„Pupa“ pasirašė sutartį su „Pepco“

Gruodį sostinės Pilaitės mikrorajone esančiame 6.300 kv. m prekybos centre „Pupa“ atidarys „Pepco“...

„Lidl“ plečiasi dar dviejuose miestuose 3

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ ketvirtadienį atidarė pirmą parduotuvę Palangoje, o kitą...

Švelninamos prekybos pirotechnika taisyklės

Verslininkams ėmus piktintis, kad galingesniais fejerverkais prekiauti Lietuvoje pastaruoju metu galėjo tik...

Perveneckas: H&M atidarys COS parduotuvę Vilniuje 9

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, dalyvaudamas „Newsec“ NT tendencijų pristatymui skirtoje...

Estijoje iškelta byla keliones į Krymą pardavinėjusioms turizmo agentūroms 5

Estijos turizmo agentūros, ignoruodamos Europos teisę ir keldamos riziką savo klientams, metai iš metų...

Vilniaus „Akropolis“ imasi pokyčių: vizualizacijos – ant stalo Premium 11

Po ilgų svarstymų ir sprendimų paieškų „Akropolis Group“ patvirtino projektą „Akropolis persirengia“, kurio...

„Rimi“ atidarė naują parduotuvę Kaune

Kaune, Vilijampolėje, atidaryta nauja „Rimi” parduotuvė. Tai 57-a „Rimi” prekybos tinklo parduotuvė Lietuvoje...

2019 m. biudžetas: augsiančios pensijos, vaiko pinigai, algos pasieks prekybininkus 2

2019 m. augsiančios biudžeto socialinės ir kitos išlaidos – senatvės pensijos, vaiko pinigai, medikų ir...

„Barbora“ plečiasi Estijoje

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą...

„Urmas“ investavo į automobilių stovėjimo aikštelės išplėtimą

UAB „Prekybos miestelis Urmas“ išplėtė savo automobilių stovėjimo aikštelę Kaune. Ji padidėjo iki 3.600...

„Decathlon“ rezultatai Vilniuje lems plėtrą kitose Baltijos šalyse Premium 14

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ netrukus atidarys pirmą...

Kižienė: Švedija skatina verslą, o Lietuvoje pagrindinis leitmotyvas yra nauji draudimai 17

Jeigu Švedijoje keičiama verslo aplinka – tai daroma atsakingai, tariamasi ir diskutuojama su verslu, duodama...

„Mobilieji mokėjimai“ su MoQ žengia į „Caffeine“ tinklą 3

Prie mobiliųjų mokėjimų platformos „MoQ“ prisijungė 30-ies kavinių tinklas „Caffeine“. Tai antras didžiausias...

Technologijos
2018.10.15
„Sears“ skelbia bankrotą

Viena svarbiausių JAV prekybininkių, prisidėjusi prie amerikiečių pirkimo įpročių pokyčių, nepajėgia...

„Franmax“ vadove skiriama Šimė 30

„Maxima grupės“ antrinės įmonės „Franmax“ vadove skiriama Eglė Šimė – dabartinė bendrovės IT centro vadovė.

Vadyba
2018.10.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau