Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja

Publikuota: 2018-07-01

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai prisistatyti klientui per daug nerizikuojant ir neinvestuojant į fizinę prekybos vietą.

Kad apie lino gaminius – drabužius ir namų tekstilę – sužinotų ir klientai Lietuvoje, ne tik Japonijoje ar Vokietijoje, kur yra e. parduotuvės, laikinąją parduotuvę įkūrė ir UAB „Jūratė.eu“.

Supažindinti Lietuvos klientą

„Jūratės“ gaminių galima įsigyti 25-iose šalyse, o pagrindinės 18 m. veikiančios įmonės eksporto rinkos – Japonija, Pietų Korėja, Vokietija, Prancūzija.

Manufaktūra-parduotuvė yra ir Lietuvoje, ji įsikūrusi Vilniaus Didžiojoje gatvėje, tačiau pusrūsyje esančios patalpos prekybai vargiai tinka.

Indrė Dargytė, „Jūratė.eu“ rinkodaros vadovė, sako, kad prekybai tinkamesnių patalpų, kurių vitrinos, įėjimas būtų potencialių klientų akių lygyje, dairytasi, tačiau neradus norimo varianto pirmiausia nuspręsta pabandyti laikinąją parduotuvę Vokiečių g.

Dvi savaites, iki liepos 10 d., veiksiančioje laikinojoje parduotuvėje bus galima įsigyti lino gaminių išbandyti audimą.

Ištiria rinką

UAB „Butikas“, prekiaujanti Lietuvos dizainerių ir užsienio prekių ženklų drabužiais, avalyne, aksesuarais, turi parduotuvių Vilniaus ir Kauno prekybos centruose, tačiau vasaromis „Butiką“ įkuria ir Klaipėdos „Akropolyje“.

 „Toks būdas mums leidžia tapti labiau žinomiems pajūryje. Be to, laikinoji parduotuvė yra tarsi rinkos tyrimas, kokie pirkėjų srautai, kokia perkamoji jų galia, kas juos domina. Laikinoji parduotuvė leidžia išvengti ilgalaikių įsipareigojimų dėl patalpų nuomos“, – yra sakiusi Agnė Drazdauskaitė, „Butiko“ direktorė ir bendraturtė.

Dar 6 parduotuvės kasmet atidaromos, kai pardavimai būna didžiausi, Kalėdinės prekybos laikotarpiu, gruodžio mėnesį.

„Tai ne tik didina apyvartą ir mūsų žinomumą, tačiau yra galimybė rasti gerų darbuotojų. Ieškodami sezoninių pardavėjų, darbo skelbimų į karjeros portalus nededame – apie tai paskelbiame socialiniuose tinkluose. Ne vienas laikinasis darbuotojas vėliau tampa nuolatinis ir dirba arba kurioje mūsų parduotuvėje, arba yra atsakingas už e. prekybą“, – yra sakiusi Agnė Drazdauskaitė, „Butiko“ direktorė.

„Butiko“ laikinosios parduotuvės buvo kuriamos dar veiklos pradžioje, kai nebuvo nuolatinių butikų, nes pirminė idėja buvo tik e. prekyba.

Tačiau supratus, kad daliai klientų drabužius patinka pirkti tradiciškai, „Butiko“ įkūrėjos sumanė kurti laikinas parduotuves, apie jas pranešus internete. Tokia strategija pasitvirtino sunkmečiu, kai senamiestyje padaugėjo laisvų patalpų, o nuomotojai sutikdavo jas nuomoti laikinai – savaitei ar mėnesiui.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
Stambios prekybos mokesčio nuo 2020 m. nebus: jis grąžintas tobulinti 

Planuojamas įvesti stambios prekybos mokestis, kurį mokėtų kiekviena, didesnę nei 2 mln. Eur per mėnesį...

Prekyba
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
D. Dundulis: „Norfos“ augimas šiemet spartesnis nei tikėtasi 

Vieną didžiausių Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ valdančios bendrovės „Norfos mažmena“ vadovas...

Prekyba
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
„Ikea“ irgi nebeprekiauja per „Amazon“ 

Baldų gamintoja „Ikea“ paskelbė nebeprekiaujanti savo produkcija JAV elektroninės prekybos platformoje...

Prekyba
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
„Decathlon“ įsigijo ledo ritulio prekės ženklą „Dita“

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ įsigijo Nyderlandų ledo...

Prekyba
2019.12.09
„Rimi“ prekių galiojimo monitoringui naudoja išmaniąją programėlę 

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ pradėjo naudoti švedų startuolio „Why Waste“ sukurtą programėlę „Semafor“,...

Prekyba
2019.12.09
Lapkričio metinė infliacija sudarė 1,7% 

2019 lapkritį, palyginti su spaliu, apskaičiuotas artimas nuliui bendras vartojimo prekių ir paslaugų kainų...

Prekyba
2019.12.09
Prekybos mokesčio kirvis – ir virš automobilių pramonės atstovų galvų  Premium 1

Specializuotoje rinkoje veikiantys autorizuoti automobilių gamintojų atstovai tikina, kad naujasis stambios...

Automobiliai
2019.12.09
„La Crepe“ ir „Charlie Pizza“ valdytoja kitąmet į plėtrą investuos 1,8 mln. Eur Premium 1

Apie pusšimtį restoranų Lietuvoje turinti „Amber Food“ įmonių grupė 2020 m. planuoja atidaryti iki 9 naujų...

Paslaugos
2019.12.09
Vyriausybė rengiasi bylinėtis ES teisme dėl kaljanų tabako akcizo

Vyriausybė rengiasi bylinėjimuisi Europos Sąjungos Teisingumo Teisme (ESTT) teisme dėl vandens pypkių...

Prekyba
2019.12.08
Vartotojų teisių gynėjai pataria, kaip perkant internetu nepermokėti 

Vos praūžus „Juodojo penktadienio“ išpardavimams, internetinėse parduotuvėse ir vėl apstu patrauklių...

Prekyba
2019.12.08
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
Stambios prekybos mokestį siūlo keisti progresiniu pelno mokesčiu  1

Apyvartos mokestis padės biudžetui surinkti papildomas pajamas į biudžetą, tačiau tiktai vartotojų, pardavėjų...

Prekyba
2019.12.06
Dovanų rinkoje - naujas žaidėjas Verslo tribūna

Dovanų kortelių ir rinkinių platinimo rinkoje atsirado naujas žaidėjas – „Beta dovana“. Nuo š. m. gruodžio...

Prekyba
2019.12.06
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
Maitinimo sektoriaus prognozė 2020: kaip keisis kainos ir atlyginimai Premium 1

Nors ir kalbama apie galimą ūkio lėtėjimą, restoranai ir kavinės į kitus metus žvelgia optimistiškai.

Paslaugos
2019.12.05
Padidinus akcizą kaitinamojo tabako pakelis brangs 33 centais 

Nuo 2020 m. kovo kaitinamojo tabako akcizas didės 65%. Skaičiuojama, kad jo pakelis brangs 33 centais ir...

Prekyba
2019.12.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau