Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja

Publikuota: 2018-07-01

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai prisistatyti klientui per daug nerizikuojant ir neinvestuojant į fizinę prekybos vietą.

Kad apie lino gaminius – drabužius ir namų tekstilę – sužinotų ir klientai Lietuvoje, ne tik Japonijoje ar Vokietijoje, kur yra e. parduotuvės, laikinąją parduotuvę įkūrė ir UAB „Jūratė.eu“.

Supažindinti Lietuvos klientą

„Jūratės“ gaminių galima įsigyti 25-iose šalyse, o pagrindinės 18 m. veikiančios įmonės eksporto rinkos – Japonija, Pietų Korėja, Vokietija, Prancūzija.

Manufaktūra-parduotuvė yra ir Lietuvoje, ji įsikūrusi Vilniaus Didžiojoje gatvėje, tačiau pusrūsyje esančios patalpos prekybai vargiai tinka.

Indrė Dargytė, „Jūratė.eu“ rinkodaros vadovė, sako, kad prekybai tinkamesnių patalpų, kurių vitrinos, įėjimas būtų potencialių klientų akių lygyje, dairytasi, tačiau neradus norimo varianto pirmiausia nuspręsta pabandyti laikinąją parduotuvę Vokiečių g.

Dvi savaites, iki liepos 10 d., veiksiančioje laikinojoje parduotuvėje bus galima įsigyti lino gaminių išbandyti audimą.

Ištiria rinką

UAB „Butikas“, prekiaujanti Lietuvos dizainerių ir užsienio prekių ženklų drabužiais, avalyne, aksesuarais, turi parduotuvių Vilniaus ir Kauno prekybos centruose, tačiau vasaromis „Butiką“ įkuria ir Klaipėdos „Akropolyje“.

 „Toks būdas mums leidžia tapti labiau žinomiems pajūryje. Be to, laikinoji parduotuvė yra tarsi rinkos tyrimas, kokie pirkėjų srautai, kokia perkamoji jų galia, kas juos domina. Laikinoji parduotuvė leidžia išvengti ilgalaikių įsipareigojimų dėl patalpų nuomos“, – yra sakiusi Agnė Drazdauskaitė, „Butiko“ direktorė ir bendraturtė.

Dar 6 parduotuvės kasmet atidaromos, kai pardavimai būna didžiausi, Kalėdinės prekybos laikotarpiu, gruodžio mėnesį.

„Tai ne tik didina apyvartą ir mūsų žinomumą, tačiau yra galimybė rasti gerų darbuotojų. Ieškodami sezoninių pardavėjų, darbo skelbimų į karjeros portalus nededame – apie tai paskelbiame socialiniuose tinkluose. Ne vienas laikinasis darbuotojas vėliau tampa nuolatinis ir dirba arba kurioje mūsų parduotuvėje, arba yra atsakingas už e. prekybą“, – yra sakiusi Agnė Drazdauskaitė, „Butiko“ direktorė.

„Butiko“ laikinosios parduotuvės buvo kuriamos dar veiklos pradžioje, kai nebuvo nuolatinių butikų, nes pirminė idėja buvo tik e. prekyba.

Tačiau supratus, kad daliai klientų drabužius patinka pirkti tradiciškai, „Butiko“ įkūrėjos sumanė kurti laikinas parduotuves, apie jas pranešus internete. Tokia strategija pasitvirtino sunkmečiu, kai senamiestyje padaugėjo laisvų patalpų, o nuomotojai sutikdavo jas nuomoti laikinai – savaitei ar mėnesiui.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Daugiausiai uždirbęs Lietuvos advokatas pernai gavo 2,2 mln. Eur pajamų 6

2,214 mln. Eur – tokios buvo didžiausios vieno Lietuvos advokato 2017 m. apmokestinamosios pajamos, rodo...

„Tesco“ pristato naują žemų kainų parduotuvių formatą 1

Pagrindinis Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ žengia koja kojon su sparčiai...

Religinis turizmas – vien popiežiaus vizito gali nepakakti

Rengiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui, susigriebta, kad religinio ir piligriminio turizmo niša mūsų...

Pasirašyta sutartis dėl „Lidl“ logistikos centro Rygoje statybos 4

Dvi Latvijos įmonės – statybų bendrovė SIA „Merks“, AS „Merko Ehitus group“ antrinė įmonė, ir SIA „Lidl...

Transportas
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Kur daugiausia užsienyje keliavo Lietuvos gyventojai II ketv.

Į užsienį 2018 m. antrąjį ketvirtį keliavo 507.400 šalies gyventojų, arba 9,4% daugiau nei per tą patį 2017...

Po Lietuvą gyventojai šiemet keliavo daugiau, vienai kelionei išleido vidutiniškai 56 Eur

Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2018 m. pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo...

Keserauskas: kai kurie ribojimai gali atšaldyti norą imtis verslo Premium 5

Lietuvoje, kaip įprasta rinkos ekonomikos šalyse, natūralus verslo, įskaitant ir prekybos tinklus, augimas...

Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Mituzas: kainos gali kristi tik joms kylant miesto centre 11

Konkurencija kainas tik didina, nes kainos priklauso nuo kvadratinio metro efektyvumo. Jeigu stovėdamas...

Verslas ragina dar kartą pratęsti GPAIS pereinamąjį laikotarpį 4

Spalio 1 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS),...

Daugėja „Kesko Senukų“ „Proficentrų“

Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę...

„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
2018.09.20
„Lidl Lietuvos“ fenomenas: ką rodo finansų ataskaitos Premium 39

Atitraukus žvilgsnį nuo nuosavo kapitalo pelningumo rodiklio, kuris greičiausiai dar gerokai keisis į gerąją...

Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Prie greitkelio Kaune atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1 Premium 3

Kauno UAB „EPRO Group“ atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1, įsikūrusį šalia Vilniaus-Klaipėdos greitkelio.

Statyba ir NT
2018.09.19
„Kaufland“: plėtros planų Lietuvoje neturime 31

Vokietijos prekybos centrų grupei „Schwarz“ priklausantis prekybos tinklas „Kaufland“ VŽ teigia, kad šiame...

Valdžia žada visą puokštę priemonių dėl prekybos tinklų darbo 34

Didinti prekybos tinklų konkurenciją, kviesti užsienio investuotojus, stiprinti smulkųjį ir vidutinį verslą,...

Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 6

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau