„Kesko Senukai“ sostinėje atidarė statybų profesionalams skirtą prekybos erdvę-sandėlį

Publikuota: 2018-06-26

Vilniuje, Savanorių prospekte, atidaryta naujos koncepcijos statybų didmeninės prekybos erdvė-sandėlis „Proficentras1000“. „Kesko Senukai Lithuania“ į šios statybų profesionalams skirtos erdvės sukūrimą investavo beveik 1,5 mln. Eur.

Anot Vytauto Paškausko, „Kesko Senukai Lithuania“ didmeninės prekybos direktoriaus, naujoji prekybos erdvė sukurta taip, kad užtikrintų svarbiausius meistrų, naujakurių ir statybos įmonių poreikius. Prekių ekspozicijai skirta 900 kv. m., o sandėlis užima net 10.000 kv. m. plotą, – tam, kad klientams būtų galima pasiūlyti kuo platesnį namo statybai namo statybai reikalingų prekių asortimentą.

Sandėlyje „Proficentras1000“ įdiegti klientų aptarnavimo valdymo sprendimai, leisiantys taupyti klientų laiką: prekybos erdvėje pirkėju pasirūpins asmeninis vadybininkas, o pasirinktas prekes sandėlyje surinks bei į automobilį sukraus sandėlio darbuotojai.

nuotrauka::1

„Šioje sandėlio tipo parduotuvėje įdiegėme laiką taupančią prekių užsakymo sistemą. Ji, meistrui užsakius prekes elektroniniu paštu ar telefonu ir gavus patvirtinimą, leis jas atsiimti per 1 valandą. Taip pat meistrai galės užsisakyti prekių pristatymą į bet kurią Vilniaus vietą. Prekių pristatymas užtruks iki 4 darbo valandų“, – pranešime spaudai sako p. Paškauskas.

Naujojoje prekybos erdvėje Vilniuje sukurta daugiau nei 20 naujų darbo vietų.

Rinkoje darosi karšta

VŽ rašė, kad segmente „pasidaryk pats“, kuriame daugelį metų lyderio pozicijas užima „Kesko Senukų“ tinklas, papūtė rinkos perdalijimo vėjai. Į šį segmentą braunasi latvių „Depo“, aktyvią plėtrą planuoja „Ermitažas“, „Moki-veži“, savąją dalį bando atsiriekti ir smulkesni rinkos dalyviai. Keičiasi parduotuvių formatai, atrandama naujų kanalų, didėja investicijos į elektroninę prekybą.

Mindaugas Sinkevičius, AB „Makveža“ valdomo mažmeninės prekybos tinklo „Moki-veži“ bendraturtis, VŽ sako, kad segmente „pasidaryk pats“ (angl. do it yourself) pastaruoju metu vyksta nemažai pokyčių: rinka pereina į kitą, kur kas civilizuotesnį, lygmenį, daugėja dalyvių, siekiančių užsiimti tam tikras pozicijas daugeliui metų.

„Sakyčiau, dabar yra rinkos persidalijimo metas. Be abejonės, lyderis yra „Senukai“, neužleidžiame savo pozicijų ir mes. Per artimiausius dvejus metus tikimės dvigubai didinti tinklą“, – planais dalijasi p. Sinkevičius. Šiuo metu „Moki-veži“ valdo 25 parduotuves.

Didesnio formato parduotuvių plėtra numatyta Kaune, Kėdainiuose, Mažeikiuose, Vilniuje. Visos naujos parduotuvės bus grupės įmonės nuosavybė. Per porą metų turėtų būti pastatyta „Moki-veži“ parduotuvė Vilniuje prie Pilaitės aplinkkelio, objektui sklypas jau numatytas.

Vytautas Siaurusaitis, „Kesko Senukai Lithuania“ mažmeninės prekybos direktorius, VŽ konstatuoja, kad iš Baltijos šalių Lietuvoje mažmeninės prekybos sektoriuje „pasidaryk pats“ konkurencinė aplinka yra intensyviausia ir sudėtingiausia.

Plačiau apie tai, kas vyksta šiame prekybos segmente, skaitykite "VŽ Premium".

Apie „Kesko Senukai Lithuania“

VŽ rašė, kad didmeninės ir mažmeninės prekybos statybos ir remonto darbams skirtomis medžiagomis, sodininkystės inventoriumi, buitine įranga ir prietaisais prekiaujantis tinklas „Kesko Senukai Lithuania“ 2017 m. uždirbo 16,83 mln. Eur grynojo pelno, 3% mažiau nei 2016 m., kai grynasis pelnas sudarė 17,37 mln. Eur. 2017 m. „Kesko Senukai Lithuania“ paskirstė ir išmokėjo 6,3 mln. Eur dividendų. 2016 m. dividendų išmokėta nebuvo. Registrų centro duomenimis, „Kesko Senukai Lithuania“ pernai gavo 396,5 mln. Eur pardavimo pajamų, 13% daugiau nei 2016 m. (351,69 mln. Eur). 2017 m. bendrovė patyrė 84 mln. Eur pardavimo sąnaudų, iš kurių daugiau nei pusę (43,49 mln. Eur) sudarė darbuotojų darbo užmokesčio ir su juo susijusios sąnaudos. Patalpų nuomos ir išlaikymo sąnaudos sudarė 29,85 mln. Eur. Pervežimų ir prekių reklamos sąnaudos siekė 6,9 mln. Eur, teigiama bendrovės finansinėje ataskaitoje.

Praėjusiais metais įmonėje „Kesko Senukai Lithuania“ vidutiniškai dirbo 3.436 darbuotojai (2016 m. – 3.766 darbuotojai), didžioji jų dalis (per 3.000) ėjo specialistų pareigas, vadovų komandą sudarė 14 žmonių. 2017 m. gruodį bendrovei priklausė 12 dukterinių bendrovių ir viena asocijuota bendrovė. Finansinėje ataskaitoje nurodoma, kad 2017 m. gruodį bendrovė valdė 22 parduotuves, tiek pat kiek ir 2016 m. Bendrovė buvo pasirašiusi sutartis su 34 įmonėmis, kurios valdė 49 „Senukų“ prekės ženklo parduotuves. Partnerių parduotuvės turi teisę naudoti „Senukų“ ženklo pavadinimą ir pirkti prekes iš bendrovės specialiomis kainomis. Yra nustatyti kredito limitai. Bendrovė išlaiko nuosavybės teisę į partnerių parduotuvėse esančių prekių atsargas. „Kesko Senukai Lithuania“ akcijos priklauso „Kesko Oyj“, „R Investicija“, Artūrui Rakauskui, Augustinui Rakauskui ir „Litvaldai“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 5

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau