Kaip pasiekti, kad pirkėjas sugrįžtų

Publikuota: 2018-06-25
Laimonas Navickas, krautuvėlės „Skonio ritmu“ savininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Laimonas Navickas, krautuvėlės „Skonio ritmu“ savininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kuo smulkesnis verslas, tuo jis turi užmegzti artimesnį ryšį su pirkėju. Ir nesvarbu, ar prekiaujama moderniame turguje, ar nuosavoje parduotuvėje – klientas čia ateina dėl dviejų esminių dalykų: kitokių produktų ir jam skiriamo dėmesio.

Apsilankymas turguje vieniems gyventojams yra kasdienybė, nes ten ieško pigesnių prekių, kitiems – ritualas. Šios kategorijos pirkėjai ne tik nori išbandyti naujų produktų, bet ir yra linkę rasti savą pardavėją. Tokį, kuris niekada neapgaus, kuris garantuos, kad produktas yra šviežias, natūralus ir pagamintas būtent ten, kur ir nurodyta. Geriausia – paties ūkininko rankomis. 

Suveda su pardavėjais

Tačiau patys ūkininkai dažnai neturi laiko ir gaminti, ir pardavinėti. Todėl jie ieško patikimų pardavėjų.
„Neretai pas mus ateina produktų gamintojai ir sako, jog nori matyti savo gaminius mūsų turguje, tačiau patys neturi kada pardavinėti. Tuomet iš karto perkratau mintyse krautuvėlių sąrašą, galvodama, kuriai tokie produktai būtų įdomūs, ir suvedu gamintoją su prekiautoju, kad šie jau tartųsi tarpusavy“, – pasakoja Jolita Krickė, Benedikto turgaus direktorė.

Nuotrauka::1
 Ar pirkėjas sugrįš, lemia du svarbiausi veiksniai: pats produktas ir tai, kaip jis yra parduodamas. Tuo įsitikinęs Laimonas Navickas, UAB „Skonio ritmu“ direktorius. Tai patvirtina ir pirkėjai, kurių eilutė nuolat nutįsta prie šios krautuvėlės, veikiančios Benedikto turguje, prekystalių.
Ūkininkus ir gamintojus vyriškis atsirenka pats – ne kartą yra buvę, kad per mėnesį išvažinėdavo kone toną degalų, nes ieškodamas gerų produktų skersai išilgai išmaišė visą Lietuvą. Šiuo metu įmonė turi 15 tiekėjų.
„Žmogui ne mažiau svarbu, kaip jis yra aptarnaujamas. Dirbame kartu su sese Egle, esame šeimos verslas, tad kiekvienas pirkėjas irgi čia pasijaučia lyg šeimos dalis. Esu sulaukęs nemažai pasiūlymų atidaryti parduotuvę kitame miesto rajone, imtis išvažiuojamosios prekybos, bet visada atsisakau. Nes jei nebus prie prekystalio manęs ar sesės, mes nebūsime garantuoti, kad pirkėjai išeis patenkinti. O tai reiškia, nežinia, ar jie sugrįš“, – yra sakęs „Skonio ritmu“ įkūrėjas.
Jis neslepia pastebėjęs, kad kai kurių pardavėjų aptarnavimas yra labiau atbaidantis pirkėjus negu pritraukiantis – ir tai dažniausiai nutinka tuomet, kai už prekystalio dirba samdytas žmogus. Todėl verslininkas teigia geriau apsistosiąs ties viena parduotuve, negu rizikuosiantis susigadinti vardą.

Tik vietiniai produktai

Pirkėjų dėmesį pritraukia ir asortimentas. Ir nors jau kuris laikas kaip išpopuliarėjo specializuotos užsienio šalių – ispaniškų, itališkų, prancūziškų – produktų krautuvėlės, Rokiškio gamintojai žengė netikėtu keliu – įkūrė parduotuvę, kurioje prekiaujama tik vietiniais produktais.

„Tokiam sprendimui įgyvendinti nereikia jokių investuotojų – imi ir darai. Ir jei nors pusė vietos gamintojų prisideda prie iniciatyvos, vadinasi, pirkėjui jau bus galima parodyti dar vieną miesto veido pusę – kulinarinę. Gal pardavimai atidarius parduotuvę gamintojams išaugo tik nežymiai, tačiau mes visi įgavome kur kas didesnį pirkėjų palankumą“, – yra sakiusi Iveta Aukštuolienė, UAB „Lašų duona“ direktorė. Jos iniciatyva prieš pusmetį buvo atidaryta parduotuvė „Rokiškio krašto gaminiai“, ji įsikūrė miesto centre.
Parduotuvė atidaryta gruodį, kai visi ieškojo dovanų.

„Ypač daug pirko tie, kurie jas siuntė užsienyje gyvenantiems giminaičiams ar draugams. Buvo ypač patogu, kai vienoje vietoje galima įsigyti įvairiausių mūsų krašto skonių. Tradicija čia pirkti produktus, vietos gaminius dovanoms išlieka ir toliau, pirkėjai nuolat sugrįžta“, – sako „Lašų duonos“ direktorė.

Kol kas „Rokiškio krašto gaminių“ parduotuvė veikia tik savame mieste, tačiau jau planuojama ir plėtra. Pirmiausia ketinama su šiuo prekės ženklu prisistatyti parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“, žvilgsniai jau krypsta ir į kitus kraštus, ypač – sostinę, kur atvyktų apsipirkti ir Rokiškiui prijaučiantys gyventojai, ir vilniečiai, vertinantys produkciją iš regionų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Brexit“: VMI ir muitinė ragina paskubėti iki kovo 30 d. Premium 1

Muitinės procedūros be įprastų internetinių sistemų, negaliojančios prekių licencijos, sunkiau grąžinamas PVM...

Finansai
08:59
„BaltCap“ ruošiasi sujungti „Biosalą“ ir „Livinn“, o verslą išauginti kelis kartus Premium 2

Estijos bendrovės „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“, perėmęs ekologiškų produktų parduotuvių tinklus...

Pramonė
05:45
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Besijungiančių „Sainsbury's“ ir „Asda“ sandoris gali neįvykti  2

Antram pagal dydį Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklui „Sainsbury‘s“ prisijungus...

Prekyba
2019.02.20
„Lidl Lietuva“ už nuolaidą su tiekėjais atsiskaito greičiau  10

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ internetiniame portale, skirtame sąskaitų faktūrų statusui stebėti, nuo šiol...

Prekyba
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
V. Labeckas: po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje Premium 11

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad „Vilniaus...

Prekyba
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
„Walmart“ pardavimai internetu išaugo 43%

JAV mažmeninės prekybos lyderės „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“...

Prekyba
2019.02.19
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 6

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium 1

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Ermitažas“ ir „Senukai“ investuoja į greitį: atskirai aptarnauja skubančius, diegia savitarną Premium 3

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ sostinės „Akropolyje“ esančioje...

Prekyba
2019.02.18
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau