Kaip pasiekti, kad pirkėjas sugrįžtų

Publikuota: 2018-06-25
Laimonas Navickas, krautuvėlės „Skonio ritmu“ savininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Laimonas Navickas, krautuvėlės „Skonio ritmu“ savininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kuo smulkesnis verslas, tuo jis turi užmegzti artimesnį ryšį su pirkėju. Ir nesvarbu, ar prekiaujama moderniame turguje, ar nuosavoje parduotuvėje – klientas čia ateina dėl dviejų esminių dalykų: kitokių produktų ir jam skiriamo dėmesio.

Apsilankymas turguje vieniems gyventojams yra kasdienybė, nes ten ieško pigesnių prekių, kitiems – ritualas. Šios kategorijos pirkėjai ne tik nori išbandyti naujų produktų, bet ir yra linkę rasti savą pardavėją. Tokį, kuris niekada neapgaus, kuris garantuos, kad produktas yra šviežias, natūralus ir pagamintas būtent ten, kur ir nurodyta. Geriausia – paties ūkininko rankomis. 

Suveda su pardavėjais

Tačiau patys ūkininkai dažnai neturi laiko ir gaminti, ir pardavinėti. Todėl jie ieško patikimų pardavėjų.
„Neretai pas mus ateina produktų gamintojai ir sako, jog nori matyti savo gaminius mūsų turguje, tačiau patys neturi kada pardavinėti. Tuomet iš karto perkratau mintyse krautuvėlių sąrašą, galvodama, kuriai tokie produktai būtų įdomūs, ir suvedu gamintoją su prekiautoju, kad šie jau tartųsi tarpusavy“, – pasakoja Jolita Krickė, Benedikto turgaus direktorė.

Nuotrauka::1
 Ar pirkėjas sugrįš, lemia du svarbiausi veiksniai: pats produktas ir tai, kaip jis yra parduodamas. Tuo įsitikinęs Laimonas Navickas, UAB „Skonio ritmu“ direktorius. Tai patvirtina ir pirkėjai, kurių eilutė nuolat nutįsta prie šios krautuvėlės, veikiančios Benedikto turguje, prekystalių.
Ūkininkus ir gamintojus vyriškis atsirenka pats – ne kartą yra buvę, kad per mėnesį išvažinėdavo kone toną degalų, nes ieškodamas gerų produktų skersai išilgai išmaišė visą Lietuvą. Šiuo metu įmonė turi 15 tiekėjų.
„Žmogui ne mažiau svarbu, kaip jis yra aptarnaujamas. Dirbame kartu su sese Egle, esame šeimos verslas, tad kiekvienas pirkėjas irgi čia pasijaučia lyg šeimos dalis. Esu sulaukęs nemažai pasiūlymų atidaryti parduotuvę kitame miesto rajone, imtis išvažiuojamosios prekybos, bet visada atsisakau. Nes jei nebus prie prekystalio manęs ar sesės, mes nebūsime garantuoti, kad pirkėjai išeis patenkinti. O tai reiškia, nežinia, ar jie sugrįš“, – yra sakęs „Skonio ritmu“ įkūrėjas.
Jis neslepia pastebėjęs, kad kai kurių pardavėjų aptarnavimas yra labiau atbaidantis pirkėjus negu pritraukiantis – ir tai dažniausiai nutinka tuomet, kai už prekystalio dirba samdytas žmogus. Todėl verslininkas teigia geriau apsistosiąs ties viena parduotuve, negu rizikuosiantis susigadinti vardą.

Tik vietiniai produktai

Pirkėjų dėmesį pritraukia ir asortimentas. Ir nors jau kuris laikas kaip išpopuliarėjo specializuotos užsienio šalių – ispaniškų, itališkų, prancūziškų – produktų krautuvėlės, Rokiškio gamintojai žengė netikėtu keliu – įkūrė parduotuvę, kurioje prekiaujama tik vietiniais produktais.

„Tokiam sprendimui įgyvendinti nereikia jokių investuotojų – imi ir darai. Ir jei nors pusė vietos gamintojų prisideda prie iniciatyvos, vadinasi, pirkėjui jau bus galima parodyti dar vieną miesto veido pusę – kulinarinę. Gal pardavimai atidarius parduotuvę gamintojams išaugo tik nežymiai, tačiau mes visi įgavome kur kas didesnį pirkėjų palankumą“, – yra sakiusi Iveta Aukštuolienė, UAB „Lašų duona“ direktorė. Jos iniciatyva prieš pusmetį buvo atidaryta parduotuvė „Rokiškio krašto gaminiai“, ji įsikūrė miesto centre.
Parduotuvė atidaryta gruodį, kai visi ieškojo dovanų.

„Ypač daug pirko tie, kurie jas siuntė užsienyje gyvenantiems giminaičiams ar draugams. Buvo ypač patogu, kai vienoje vietoje galima įsigyti įvairiausių mūsų krašto skonių. Tradicija čia pirkti produktus, vietos gaminius dovanoms išlieka ir toliau, pirkėjai nuolat sugrįžta“, – sako „Lašų duonos“ direktorė.

Kol kas „Rokiškio krašto gaminių“ parduotuvė veikia tik savame mieste, tačiau jau planuojama ir plėtra. Pirmiausia ketinama su šiuo prekės ženklu prisistatyti parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“, žvilgsniai jau krypsta ir į kitus kraštus, ypač – sostinę, kur atvyktų apsipirkti ir Rokiškiui prijaučiantys gyventojai, ir vilniečiai, vertinantys produkciją iš regionų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Neįvykusios „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės konfidencialumo migloje 2

Mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuriam įvykus „Rimi“ už 213 mln. Eur būtų įsigijusi...

Į Lietuvą tiektos listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš rinkos

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš Lietuvos rinkos –...

„Bionorica Lithuania“ sukčiams pervedė beveik pusę milijono eurų 6

Vilniaus vaistų prekybos bendrovė „Bionorica Lithuania“ sukčiams į Honkongo banką pervedė beveik pusę...

TOP 1000 lyderiai ekspertų akimis: per mažai pramonės, o ypač – inovatyvios Premium 1

Lietuvos bendrovių TOP 1000 sąrašo viršūnėse – palyginti nedaug modernių pramonės įmonių, vos viena kita...

Pramonė
2018.07.18
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 4

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 5

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

„Maxima Grupei“ „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą 10

Obligacijų platinimą planuojančiai mažmeninės prekybos „Maxima Grupei“ reitingų agentūra „Standard & Poor's“...

Rinkos
2018.07.17
Streikuoja „Amazon“ darbuotojai Europoje 3

Ši savaitė interneto prekybos bendrovei „Amazon“ prasidėjo nekaip. Pirmadienį sutriko „Amazon Web Services“...

Technologijos
2018.07.17
„Euroapothecos“ kapitalas didinamas dar 66 mln. Eur

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojamos vaistinių tinklo valdytojos „Euroapotheca“...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 9

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Dėl planuojamų JAV tarifų Kinija pateikė skundą PPO 1

Kinijos komercijos ministerija pirmadienį pranešė, kad valstybė pateikė skundą Pasaulio prekybos...

H&M apyvarta Lietuvoje per metus pasiekė 18,5 mln. Eur

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M) Lietuvoje pirmąjį finansinių metų...

Lietuvos eksportas per metus paaugo 6% 6

Lietuvoje eksportas šiemet sausį–gegužę, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 6%,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau