Kai kurios „Lidl“, „Maxima“, „Rimi“ parduotuvės vasarą dirba ilgiau

Publikuota: 2018-06-18
Atnaujinta 2018-06-19 21:39
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.

Atsižvelgdami į pirkėjų srautus vasarą, prekybos tinklai ilgina darbo laiką kai kuriose parduotuvėse kurortinėse ir dažniau turistų lankomose vietose. Pajūryje kelios parduotuvės dirbs visą parą.

Nuo birželio 18 d. iki rugsėjo 6-ios „Lidl“ parduotuvės, esančios arti Lietuvos gyventojų pamėgtų kurortinių vietų ir kelionių krypčių, kasdien dirbs valanda ilgiau nei įprastai – nuo 8 iki 23 val.
Pagal vasaros grafiką dirbs „Lidl“ parduotuvės Klaipėdoje (Tilžės g. 56B, Taikos pr. 66B, Smiltelės g. 19), Kretingoje (Žemaitės al. 12), Utenoje (J. Basanavičiaus g. 125A) ir Panevėžyje (Kosmonautų g. 14), skelbiama bendrovės pranešime.
„Atsižvelgdami į mėgstamas vasaros poilsio Lietuvoje kryptis, nutarėme vasaros laikotarpiu pakoreguoti darbo laiką keliose parduotuvėse, kuriose jaučiamas sezoniškumas“, – sako „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostinas Roussev-Peine.

Lanksčiai koreguoja parduotuvių darbo laiką ir „Rimi Lietuva“.

Anot bendrovės atstovės, pirkėjų patogumui vasaros sezono metu kai kurios parduotuvės dirbs ilgiau, nes vasarą, kai daug atostogaujančių, natūraliai keičiasi ir tradicinio pirkėjo apsipirkimo įpročiai.

„Be to, poilsiautojų patogumui turime tik vasaros sezono metu dirbančias „Rimi“ parduotuves – tarkime, birželio 1 d. Palangoje (Vytauto g. 84), atidaryta „Rimi“ parduotuvė poilsiautojų lauks iki pat rugsėjo 2 d. ir dirbs ištisą parą“, - teigiama VŽ atsiųstame atsakyme.

Kita tik sezono metu veikianti „Rimi“ parduotuvė duris pirkėjams atvėrė birželio 8-ąją Šventojoje (Jūros g. 2). Ši parduotuvė dirbs taip pat iki rugsėjo 2 d., kasdien nuo 8.00 iki 23.00 val.

Palangoje - visą parą

„Sušilus orams, keičiasi klientų įpročiai – žmonės daugiau laiko skiria laisvalaikiui gamtoje, tad ir apsipirkti užsuka kiek vėliau“, - teigia Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.

Pasak jos, jau gegužę pailgintas kai kurių parduotuvių darbo laikas – įprastai dirbančių kiek trumpiau – iki 20 ar 21 val. – taip pat įsikūrusių pajūryje: Palangoje, Nidoje, Kretingoje. 

Nuo birželio 20 d. Palangoje (Plytų g. 9A) įsikūrusi „Maximos“ parduotuvė dirbs visą parą 7-ias dienas per savaitę.

„Maxima“ parduotuvių naujas darbo laikas:

nuotrauka:: 1nocrop

nuotrauka:: 2nocrop

Tikimės papildyti „Norfos“ ir „Iki“ prekybos tinklų komentarais

Prekybos tinklų rezultatai

VŽ rašė, kad vieną didžiausių šalyje mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ valdanti bendrovė „Rimi Lietuva“ praėjusiais metais patyrė 2,814 mln. Eur grynųjų nuostolių. Tai pirmas kartas nuo 2012 m., kai įmonės veikla buvo nuostolinga. Užpernai bendrovė buvo uždirbusi 1,328 mln. Eur grynojo pelno. 

Bendrovės apyvarta per metus beveik nepakito ir sudarė 313,218 mln. Eur, nurodoma Registrų centrui pateiktoje „Rimi Lietuvos“ 2017 m. ataskaitoje.
2017 m. pabaigoje įmonė turėjo sukaupusi 6,987 mln. Eur nepaskirstytųjų nuostolių.

„Maxima LT“ 2017 m. uždirbo 54,1 mln. Eur grynojo pelno. Neskaitant vienkartinių veiksnių, tai yra 20% mažiau nei 2016 m., kai šis pelnas siekė 67,99 mln. Eur. Tas veiksnys, 2016 m. aptirpdęs „Maximos“ pelną, buvo Konkurencijos tarybos (KT) paskirta bauda už draudžiamo susitarimo sudarymą su prekių tiekėja „Mantinga“. Ją sumokėjus pelnas sumažėjo iki 53,5 mln. Eur.

2016 m. viduryje Lietuvoje pradėjusi veikti „Lidl Lietuva“ praėjusių metų finansinės ataskaitos Registrų centrui nėra pateikusi, tačiau, ko gero, pelno joje dairytis dar būtų ankstoka: Vokietijos mažmenininkas savo tinklą jau išplėtė iki 37 parduotuvių, iš kurių daugumą pats ir pasistatė. Vos dvi iš jų įkurtos mažiau investicijų reikalaujančiose nuomojamose patalpose. Šiuo metu „Lidl“ toliau aktyviai plečiasi ir yra vienas aktyviausiai besireklamuojančių mažmenininkų. 

„Norfos mažmenos“ rezultatai pasikeitė nesmarkiai: 2017 m. grynasis pelnas sudarė 7,4 mln. Eur ir buvo 7,4% mažesnis nei 2016 m., kai šis skaičius siekė 7,99 mln. Eur.

Vieną didžiausių Lietuvoje prekybos tinklų „Iki“ valdanti bendrovė „Palink“ praėjusiais metais uždirbo 10,12 mln. Eur audituoto konsoliduoto grynojo pelno – 15,9% daugiau nei 2016 m., kai jis buvo 8,72 mln. Eur. Praėjusiais metais įmonės plėtra buvo beveik sustojusi, nes buvo laukiama palankaus KT sprendimo dėl sandorio su „Rimi“. „Palink“ audituotos konsoliduotos pardavimo pajamos per metus padidėjo 1,6% – iki 642,89 mln. Eur. Grupę sudaro bendrovė „Palink“ ir jos antrinės bendrovės „Eglidama“ ir Latvijos „Crec“, tačiau įmonė nurodo pernai jas pardavusi. 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 2

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
07:25
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
06:00
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
05:45
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
05:45
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Ermitažas“ ir „Senukai“ investuoja į greitį: atskirai aptarnauja skubančius, diegia savitarną Premium 2

Apdailos, sodo ir statybinių medžiagų prekybos tinklas „Ermitažas“ sostinės „Akropolyje“ esančioje...

Prekyba
2019.02.18
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 1

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
„Amazon“ išsirinko vietą fizinei parduotuvei Londone

JAV prekybos milžinė „Amazon“ rezervavo plėtrai už JAV ribų tikusią prekybinę erdvę, teigia „The Grocer“...

Prekyba
2019.02.17
Kodėl naujausių technologijų be gyvų pardavimų neparduosi

Tik teoretikai gali galvoti, kad technologijoms parduoti labiausiai tinka elektroninė prekyba. Realybėje...

Pardavimai
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
Į kvitų loteriją įtraukiamos ir kai kurios parduotuvės

Kvitų loterijoje dalyvaujantys gyventojai nuo šiol galės bandyti laimę, registruodami kvitus ne tik už...

Prekyba
2019.02.16
Norvegų „Coop Norge“ išmokėjo 100 mln. Eur dividendų 6

Norvegijos prekybos tinklas „Coop Norge“ akcininkams išmokėjo rekordinio dydžio dividendus už 2018 m.

Prekyba
2019.02.16
Kaune formuojasi naujas turgus 1

Kauno Dainavos rajone, šalia prekybos miestelio „Urmas“, formuojasi naujas ne maisto prekių turgus po atviru...

Prekyba
2019.02.16
Sausio metinė infliacija sudarė 1,7%

Vartojimo prekių kainos per metus padidėjo 0,9%, paslaugų – 4,1%, skelbia Statistikos departamentas.

Prekyba
2019.02.15
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
Gamintojai nusivylę: tikrieji ministerijos siūlymai dėl „Metrail“ skiriasi nuo skelbtų viešai

Gamintojus ir importuotojus atstovaujančios pakuočių atliekų tvarkymo organizacijos teigia, kad Aplinkos...

Paslaugos
2019.02.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau