Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias

Publikuota: 2018-06-17
Panevėžio suvenyrų prekybos UAB „Epigone“ 2009 m. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“. Bendrovės nuotr.
Panevėžio suvenyrų prekybos UAB „Epigone“ 2009 m. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“. Bendrovės nuotr.

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria pasidairyti ir atrasti tai, ko neturi konkurentai. Pavyzdžiui, atstovauti populiariam prekės ženklui, kurio gaminių negalės pasiūlyti konkurentai.

Tokia partnerystė atves papildomų pirkėjų, pridės išskirtinumo, pardavimų stabilumo ar kilstelės verslą į kitą lygį.

Remigijus Širmenis, prekybos rankdarbių reikmenimis UAB „Remigijus Ko“, direktorius ir savininkas, pasakoja apie bendradarbiavimo su 1948 m. įkurtu Čekijos prekės ženklu „Preciosa“ svarbą. Nors „Remigijus Ko“ valdomose „Veriame.lt“ parduotuvėse – internete ir fizinėje – yra 20.000–30.000 pavadinimų prekių, būtent „Preciosa“ čekiški karoliukai yra pagrindinė asortimento dalis. Jų pardavimai sudaro 30–40% apyvartos.

„Šios partnerystės pranašumas toks, kad perkame 1 t karoliukų geresne kaina. Bet tokį kiekį kita kaina iš „Preciosos“ gali pirkti ir kitas pirkėjas, nebūtinai jų atstovas, jei tik sugebės tiek nupirkti ir išplatinti“, – sako p. Širmenis.

Kartais partnerio produkcija ne tik gali sudaryti liūto dalį pajamų, bet ir auginti jas ne vienus metus. Taip nutiko Panevėžio lietuviškos atributikos, suvenyrų prekybos UAB „Epigone“. 2009 m. pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“, turinčiu atstovus 50–yje šalių, bendrovė vis dar skaičiuoja apyvartos augimą, kurį lemia Nyderlandų prekės ženklas.

„Bendradarbiavimas su „Robin Ruth“ mūsų pajamas kasmet tebedidina maždaug po 10%. Jų produkcija kokybiška, šiuolaikiška ir patraukli, tokio lygio Lietuvos gamintojų atributikos nelabai yra, todėl ir konkurencijos nejaučiame. Kadaise pamačiau jų gaminius Estijoje ar Vokietijoje, pažiūrėjau, koks tai prekės ženklas, susisiekiau, paprašiau katalogo ir kainoraščių, bet jie atsisakė juos siųsti, pakvietė atvykti susipažinti ir nuspręsti. Taigi nuvykome į Amsterdamą ir pasirašėme bendradarbiavimo sutartį“, – yra pasakojęs Ernestas Paulauskas, „Epigone“ direktorius ir bendraturtis.

Pasitaiko, kad partnerystė perauga ir į kitas formas – prekės ženklo produkcijos pardavimu neapsiribojama ir imamasi bendrų projektų. Tokią istoriją yra pasakojęs Romualdas Mazalas, Gargždų namų apyvokos reikmenų prekybos UAB „Gerduva“ direktorius ir bendraturtis.

„Gerduva“, pradėjusi prekiauti 160 m. veikiančios Vokietijos kompanijos WMF produkcija, 2017 m. kartu su šiuo partneriu atidarė ir bendrą WMF prekės ženklo parduotuvę.

„WMF ženklas virtuvės reikmenų rinkoje žinomas taip pat gerai kaip automobilių pramonėje „Mercedes“. Į jų duris pradėjome belstis prieš kelerius metus, iš pradžių iš jų prekes tik pirkome ir parduodavome „Gerduvos“ parduotuvėse, vėliau tapome oficialiais jų atstovais Lietuvos rinkoje. Taip pamažu pelnėme pasitikėjimą ir kartu ėmėme brandinti idėją Lietuvoje atidaryti atskirą jų prekės ženklo parduotuvę“, – yra pasakojęs p. Mazalas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nuo kovo 1 d. – apmokestinamas cigarečių skystis 1

Nuo kovo 1 d. keičiasi cigaretėms, rūkomajam tabakui taikomi akcizų tarifai, apmokestinamas elektroninių...

Finansai
14:01
„Walmart“ po dviejų metų taps „Amazon“ košmaru, sako ekspertai

Didžiausia JAV prekybininkė „Walmart“ netrukus elektroninės komercijos milžinei „Amazon“ kels dar daugiau...

Prekyba
12:49
Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų apyvarta sumažėjo 2%  3

Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų apyvarta 2018 m. sudarė apie 292 mln. Eur ir buvo 2% mažesnė nei 2017 m., kai...

Prekyba
11:35
„Brexit“: VMI ir muitinė ragina paskubėti iki kovo 30 d. Premium 1

Muitinės procedūros be įprastų internetinių sistemų, negaliojančios prekių licencijos, sunkiau grąžinamas PVM...

Finansai
08:59
„BaltCap“ ruošiasi sujungti „Biosalą“ ir „Livinn“, o verslą išauginti kelis kartus Premium 3

Bendrovės „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“, perėmęs ekologiškų produktų parduotuvių tinklus „Biosala“...

Pramonė
05:45
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Besijungiančių „Sainsbury's“ ir „Asda“ sandoris gali neįvykti  2

Antram pagal dydį Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklui „Sainsbury‘s“ prisijungus...

Prekyba
2019.02.20
„Lidl Lietuva“ už nuolaidą su tiekėjais atsiskaito greičiau  11

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ internetiniame portale, skirtame sąskaitų faktūrų statusui stebėti, nuo šiol...

Prekyba
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
V. Labeckas: po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje Premium 12

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad „Vilniaus...

Prekyba
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
„Walmart“ pardavimai internetu išaugo 43%

JAV mažmeninės prekybos lyderės „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“...

Prekyba
2019.02.19
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 7

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium 3

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau