Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias

Publikuota: 2018-06-17
Panevėžio suvenyrų prekybos UAB „Epigone“ 2009 m. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“. Bendrovės nuotr.
Panevėžio suvenyrų prekybos UAB „Epigone“ 2009 m. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“. Bendrovės nuotr.

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria pasidairyti ir atrasti tai, ko neturi konkurentai. Pavyzdžiui, atstovauti populiariam prekės ženklui, kurio gaminių negalės pasiūlyti konkurentai.

Tokia partnerystė atves papildomų pirkėjų, pridės išskirtinumo, pardavimų stabilumo ar kilstelės verslą į kitą lygį.

Remigijus Širmenis, prekybos rankdarbių reikmenimis UAB „Remigijus Ko“, direktorius ir savininkas, pasakoja apie bendradarbiavimo su 1948 m. įkurtu Čekijos prekės ženklu „Preciosa“ svarbą. Nors „Remigijus Ko“ valdomose „Veriame.lt“ parduotuvėse – internete ir fizinėje – yra 20.000–30.000 pavadinimų prekių, būtent „Preciosa“ čekiški karoliukai yra pagrindinė asortimento dalis. Jų pardavimai sudaro 30–40% apyvartos.

„Šios partnerystės pranašumas toks, kad perkame 1 t karoliukų geresne kaina. Bet tokį kiekį kita kaina iš „Preciosos“ gali pirkti ir kitas pirkėjas, nebūtinai jų atstovas, jei tik sugebės tiek nupirkti ir išplatinti“, – sako p. Širmenis.

Kartais partnerio produkcija ne tik gali sudaryti liūto dalį pajamų, bet ir auginti jas ne vienus metus. Taip nutiko Panevėžio lietuviškos atributikos, suvenyrų prekybos UAB „Epigone“. 2009 m. pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“, turinčiu atstovus 50–yje šalių, bendrovė vis dar skaičiuoja apyvartos augimą, kurį lemia Nyderlandų prekės ženklas.

„Bendradarbiavimas su „Robin Ruth“ mūsų pajamas kasmet tebedidina maždaug po 10%. Jų produkcija kokybiška, šiuolaikiška ir patraukli, tokio lygio Lietuvos gamintojų atributikos nelabai yra, todėl ir konkurencijos nejaučiame. Kadaise pamačiau jų gaminius Estijoje ar Vokietijoje, pažiūrėjau, koks tai prekės ženklas, susisiekiau, paprašiau katalogo ir kainoraščių, bet jie atsisakė juos siųsti, pakvietė atvykti susipažinti ir nuspręsti. Taigi nuvykome į Amsterdamą ir pasirašėme bendradarbiavimo sutartį“, – yra pasakojęs Ernestas Paulauskas, „Epigone“ direktorius ir bendraturtis.

Pasitaiko, kad partnerystė perauga ir į kitas formas – prekės ženklo produkcijos pardavimu neapsiribojama ir imamasi bendrų projektų. Tokią istoriją yra pasakojęs Romualdas Mazalas, Gargždų namų apyvokos reikmenų prekybos UAB „Gerduva“ direktorius ir bendraturtis.

„Gerduva“, pradėjusi prekiauti 160 m. veikiančios Vokietijos kompanijos WMF produkcija, 2017 m. kartu su šiuo partneriu atidarė ir bendrą WMF prekės ženklo parduotuvę.

„WMF ženklas virtuvės reikmenų rinkoje žinomas taip pat gerai kaip automobilių pramonėje „Mercedes“. Į jų duris pradėjome belstis prieš kelerius metus, iš pradžių iš jų prekes tik pirkome ir parduodavome „Gerduvos“ parduotuvėse, vėliau tapome oficialiais jų atstovais Lietuvos rinkoje. Taip pamažu pelnėme pasitikėjimą ir kartu ėmėme brandinti idėją Lietuvoje atidaryti atskirą jų prekės ženklo parduotuvę“, – yra pasakojęs p. Mazalas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kainų mažinimo plane maisto kuponai suskambo pirmu smuiku 33

Vyriausybė pritarė priemonėms, kurios turėtų didinti konkurenciją prekybos maisto produktais rinkoje, mažini...

Pokyčiai advokatų kontoroje „AAA Law“: nauja vadovė ir dar vienas partneris 4

Permainos advokatų kontoroje „AAA Law“. Vadovaujančia kontoros partnere tapo advokatė Giedrė Domkutė, o prie...

Eurokomisarė C. Malmstrom: ES prekybos sutartys Lietuvai naudingos 1

Už prekybą atsakinga Europos komisarė Cecilia Malmstrom sako, kad Europos Sąjungos prekybos sutartys su...

„Švaros broliai“ į tunelinę plovyklą Klaipėdoje investuoja 2,5 mln. Eur 1

Automobilių plovimo bei patalpų valymo paslaugas teikianti bendrovė „Švaros broliai“ žengia į Klaipėdą –...

Valstybės kontrolė ištyrė, kodėl atsiranda eilės pas gydytojus 12

Valstybės kontrolės atliktas auditas „Asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumas ir orientacija į...

Gamintojų skola komunalininkams už pakuočių tvarkymą jau perkopė 2 mln. Eur

Įtampa pakuočių atliekų tvarkymo sistemoje didėja. Lietuvos savivaldybių komunalinių įmonių asociacijos...

Interviu su trečios didžiausios drabužių prekybininkės vadove: pagrindinis iššūkis – suburti gerą komandą Premium 5

Penkiolika metų Lenkijos prekybos bendrovės LPP valdomoje „LPP Lithuania“ dirbanti Irina Gromova, pradėjusi...

Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
2018.11.20
Tiekėjų išmonė: skirtinga pakuotė smulkiems, kad nesulauktų didžiųjų pretenzijų Premium

Smulkieji verslininkai, kuriems skatinti valdžios siūlymai žeriami vienas po kito, sako kai kur pastebintys...

„Lidl“ darbuotojams algas kels 7% 22

Prekybos centras „Lidl“ Lietuvoje pardavėjų ir logistikos centro darbuotojų algas nuo kitų metų pradžios...

Vadyba
2018.11.19
Planas B dėl GPAIS – gruodžio pradžioje Premium

Verslui skambinant pavojaus varpais dėl streikuojančios GPAIS sistemos, Aplinkos ministerija planuoja, kad...

Turizmas: pasaulinei lyderei Prancūzijai pirštinę meta Kinija

Prancūzija jau daugiau kaip 20 metų yra daugiausiai turistų pritraukianti pasaulio valstybė. Prognozuojama,...

IKEA planuose – 5,8 mlrd. Eur investicijos į NT

Prekybos milžinė IKEA per ateinančius trejus metus į nekilnojamojo turto (NT) plėtros projektus planuoja...

Statyba ir NT
2018.11.18
„McDonald‘s“ atidarė pirmą restoraną Suvalkijos regione 8

Greito aptarnavimo restoranų tinklas „McDonald‘s“ atidarė restoraną Marijampolėje. Suvalkijos sostinė yra...

„Amazon“ raginama stabdyti prekybą daiktais su sovietine simbolika 6

27 Europos Parlamento (EP) nariai kreipėsi į Jungtinių Valstijų interneto prekybos gigantą „Amazon Inc“,...

Seimas blaškosi dėl „bambalių“, bet linksta uždrausti „vaikišką šampaną“ 4

Seimas ketvirtadienį nutarė, kad nuo 2020 metų liepos reikėtų atsisakyti stipraus alaus ir kito alkoholio...

„Pigu“ ir „Morele“ susijungimas: nauja įmonė gali būti parduota 2

Didžiausiai Lietuvoje elektroninės prekybos bendrovei „Pigu“ trečiadienį paskelbus apie susijungimą su...

„Metrail“ krizė: prašo teismo skubiai išnagrinėti, ar 30 mln. Eur baudų verslui skirta teisėtai 6

Seimo Aplinkos apsaugos komiteto vicepirmininkas Simonas Gentvilas trečiadienį kreipėsi į Lietuvos...

Seimas padidino baudas už nesaugius produktus

Baudos grės gamintojams, importuotojams, platintojams, jos sieks nuo 150 iki 2.500 Eur, o uždraudus prekes ar...

„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau