Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias

Publikuota: 2018-06-17
Panevėžio suvenyrų prekybos UAB „Epigone“ 2009 m. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“. Bendrovės nuotr.
Panevėžio suvenyrų prekybos UAB „Epigone“ 2009 m. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“. Bendrovės nuotr.

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria pasidairyti ir atrasti tai, ko neturi konkurentai. Pavyzdžiui, atstovauti populiariam prekės ženklui, kurio gaminių negalės pasiūlyti konkurentai.

Tokia partnerystė atves papildomų pirkėjų, pridės išskirtinumo, pardavimų stabilumo ar kilstelės verslą į kitą lygį.

Remigijus Širmenis, prekybos rankdarbių reikmenimis UAB „Remigijus Ko“, direktorius ir savininkas, pasakoja apie bendradarbiavimo su 1948 m. įkurtu Čekijos prekės ženklu „Preciosa“ svarbą. Nors „Remigijus Ko“ valdomose „Veriame.lt“ parduotuvėse – internete ir fizinėje – yra 20.000–30.000 pavadinimų prekių, būtent „Preciosa“ čekiški karoliukai yra pagrindinė asortimento dalis. Jų pardavimai sudaro 30–40% apyvartos.

„Šios partnerystės pranašumas toks, kad perkame 1 t karoliukų geresne kaina. Bet tokį kiekį kita kaina iš „Preciosos“ gali pirkti ir kitas pirkėjas, nebūtinai jų atstovas, jei tik sugebės tiek nupirkti ir išplatinti“, – sako p. Širmenis.

Kartais partnerio produkcija ne tik gali sudaryti liūto dalį pajamų, bet ir auginti jas ne vienus metus. Taip nutiko Panevėžio lietuviškos atributikos, suvenyrų prekybos UAB „Epigone“. 2009 m. pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su tarptautiniu suvenyrų gamintoju „Robin Ruth“, turinčiu atstovus 50–yje šalių, bendrovė vis dar skaičiuoja apyvartos augimą, kurį lemia Nyderlandų prekės ženklas.

„Bendradarbiavimas su „Robin Ruth“ mūsų pajamas kasmet tebedidina maždaug po 10%. Jų produkcija kokybiška, šiuolaikiška ir patraukli, tokio lygio Lietuvos gamintojų atributikos nelabai yra, todėl ir konkurencijos nejaučiame. Kadaise pamačiau jų gaminius Estijoje ar Vokietijoje, pažiūrėjau, koks tai prekės ženklas, susisiekiau, paprašiau katalogo ir kainoraščių, bet jie atsisakė juos siųsti, pakvietė atvykti susipažinti ir nuspręsti. Taigi nuvykome į Amsterdamą ir pasirašėme bendradarbiavimo sutartį“, – yra pasakojęs Ernestas Paulauskas, „Epigone“ direktorius ir bendraturtis.

Pasitaiko, kad partnerystė perauga ir į kitas formas – prekės ženklo produkcijos pardavimu neapsiribojama ir imamasi bendrų projektų. Tokią istoriją yra pasakojęs Romualdas Mazalas, Gargždų namų apyvokos reikmenų prekybos UAB „Gerduva“ direktorius ir bendraturtis.

„Gerduva“, pradėjusi prekiauti 160 m. veikiančios Vokietijos kompanijos WMF produkcija, 2017 m. kartu su šiuo partneriu atidarė ir bendrą WMF prekės ženklo parduotuvę.

„WMF ženklas virtuvės reikmenų rinkoje žinomas taip pat gerai kaip automobilių pramonėje „Mercedes“. Į jų duris pradėjome belstis prieš kelerius metus, iš pradžių iš jų prekes tik pirkome ir parduodavome „Gerduvos“ parduotuvėse, vėliau tapome oficialiais jų atstovais Lietuvos rinkoje. Taip pamažu pelnėme pasitikėjimą ir kartu ėmėme brandinti idėją Lietuvoje atidaryti atskirą jų prekės ženklo parduotuvę“, – yra pasakojęs p. Mazalas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apklausa: kavinių nuolaidos vis mažiau vilioja 2

Du iš dešimties apklausoje dalyvavusių vyrų ir moterų į kavines užsuka dėl siūlomų akcijų ir specialių...

Skelbiamas legendinės kavinės „Rotonda“ nuomos konkursas 2

Vilniaus Gedimino kalno papėdėje kadaise veikusios kavinės-ledainės „Rotonda“ patalpos išnuomojamos viešojo...

Po tyrimų Marijampolėje vėl galima gerti vandenį 1

Po Marijampolėje atliktų vandens tyrimų nustatyta, kad jis saugus vartoti, penktadienį paskelbė vietinė...

Biurų plėtra važiuoja toliau, o progos užsidirbti iš sandėlių dar neišnaudoja 

Palankios ekonomikos tendencijos, gyventojų lūkesčiai ir vartojimas šių metų pirmąjį pusmetį teigiamai veikė...

Statyba ir NT
2018.07.20
„Maxima“ Lenkijoje sujungia dvi įmones 4

„Maxima grupė“ į prekybos tinklą „Stokrotka“, kurį valdo nuo šių metų pavasario, integruos 2012 m. įsigytą...

Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą 2

Lenkijoje įsigaliojus įstatymui, ribojančiam prekybininkų darbą sekmadieniais, didieji prekybos centrai...

Su atgaivintu „Šilelio“ prekės ženklu pajamas dvigubina kasmet Premium 2

Vilniaus bendrovė „Sponge“, prieš porą metų atgaivinusi lietuvišką prekės ženklą „Šilelis“, pernai beveik...

Technologijos
2018.07.19
FNTT ir prokurorai perdavė teismui „Metrail“ bylą

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) kartu su Vilniaus apygardos prokuratūra baigė tyrimą ir teismui...

Verslo aplinka
2018.07.19
Neįvykusios „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės konfidencialumo migloje 10

Mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuriam įvykus „Rimi“ už 213 mln. Eur būtų įsigijusi...

Į Lietuvą tiektos listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš rinkos

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš Lietuvos rinkos –...

„Bionorica Lithuania“ sukčiams pervedė beveik pusę milijono eurų 6

Vilniaus vaistų prekybos bendrovė „Bionorica Lithuania“ sukčiams į Honkongo banką pervedė beveik pusę...

TOP 1000 lyderiai ekspertų akimis: per mažai pramonės, o ypač – inovatyvios Premium 1

Lietuvos bendrovių TOP 1000 sąrašo viršūnėse – palyginti nedaug modernių pramonės įmonių, vos viena kita...

Pramonė
2018.07.18
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 4

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 6

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau