„Barbora“ iki liepos išsirinks šaldymo įrangos tiekėjus

Publikuota: 2018-06-15
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarptautinį konkursą dėl šaldymo įrangos tiekimo surengusi internetinė maisto produktų parduotuvė „Barbora“ yra atsirinkusi kelis patraukliausius pasiūlymus ir su tiekėjais tęsia tiesiogines derybas, kurias tikisi užbaigti artimiausiu metu.

Tomas Kibildis, „Barboros“ vadovas, VŽ sako, kad rudenį transporto parką papildys 20 „MAN TGE“ automobilių, skirtų maistui vežioti. Jie perkami iš UAB „Adampolis“. Neseniai buvo paskelbtas tarptautinis konkursas dėl šaldymo įrangos, kuri galėtų būti sumontuota naujuose automobiliuose. Šiuo metu „Barboros“ automobiliuose sumontuota „Thermo King“ ir „Carlsen Baltic“ šaldymo įranga.

„Kokybiškos šaldymo įrangos tiekėjų Lietuvoje nėra daug. Iki šiol mūsų skelbiamuose konkursuose dalyvaudavo 4-6 rinkos žaidėjai. Visada pirkimams organizuojame konkursus, dažnai ir tarptautinius. Pagrindinį dėmesį jų metu skiriame ne tik kainai, bet ir tiekimo terminams, aptarnavimui. Šaldymo įrangos pirkime dalyvauja tiek tiekėjai iš Lietuvos, tiek ir iš užsienio valstybių“, – sako p. Kibildis.

Jis neatskleidžia, už kokią sumą perkami „MAN TGE“ automobiliai, nes sutartyje nustatyti konfidencialumo reikalavimai.

Paklaustas, kodėl  „Barbora“ nusprendė kurti nuosavą transporto parką, p. Kibildis, sako, kad pirmiausia tai susiję su prioritetu išlaikyti prekių kokybę. Turėdama nuosavus automobilius ir vairuotojus, įmonė gali visapusiškai kontroliuoti automobilių techninę būklę, jų išvaizdą, švarą, pritaikyti automobilius maisto išvežiojimo reikalavimams. Be to, savas transporto parkas suteikia galimybę nemokamai reklamai – ryškūs „Barboros“ automobiliai išsiskiria bendrame eismo sraute ir nemaža dalis klientų apie mus pirmiausia sužinojo pamatę automobilius.

„Nuosavas automobilių parkas turi ir dar vieną svarbų privalumą – jis padeda surinkti reikalingas žinias, sukurti aukščiausius aptarnavimo standartus, ir vėliau šią patirtį bei reikalavimus pritaikyti dirbant su išoriniais partneriais. Tokia strategija pasiteisino Latvijoje, kur „Barboros“ paslauga pradėta teikti šių metų balandį“, – komentuoja p. Kibildis.

Šiuo metu „Barbora“ turi 75 automobilius „VW Crafter“ ir „Fiat Ducato“, kuriuos įsigijo iš Lietuvos bendrovių „Moller Auto Vilnius“ ir „Autobrava“. Automobiliams keliami specialūs reikalavimai. Pavyzdžiui, juose turi būti įrengtos dvi šaldymo zonos, vienoje jų temperatūra kaip įprastame šaldytuve, kitoje – kaip šaldymo kameroje. Iš gamintojų perkami standartiniai krovininiai mikroautobusai, po to jie pritaikomi maisto išvežimo reikmėms.

„Tai sudaro reikšmingą paties automobilio vertės dalį“, – sako p. Kibildis.

Registrų centro duomenimis, 2017 m. „Barbora“ gavo 5,96 mln. Eur pardavimo pajamų, 31% daugiau negu 2016 m., kai šis skaičius sudarė 4,55 mln. Eur. Bendrovė priklauso „Vilniaus prekybos“ grupei.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
13:30
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 6

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau