„Revolut“ kuria sprendimą e. parduotuvėms

Publikuota: 2018-06-13
Vladimiro Ivanovo nuotr. (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo nuotr. (VŽ) nuotr.

Jungtinės Karalystės finansinių paslaugų startuolis „Revolut“ šiuo metu kuria paslaugą, skirtą elektroninėms parduotuvėms. Biuro Lietuvoje vadovų teigimu, pardavėjams bus pasiūlyta įdiegti atsiskaitymą su „Revolut“ dar šiais metais.

„Skaičiuojame, kad paslaugos mokestis bus bent dešimt kartų mažesnis nei dabartinis vidurkis“, – VŽ teigia Andrius Bičeika, „Revolut“ verslo plėtros vadovas.

Naujasis sprendimas gali būti įdomus daugeliui elektroninės komercijos rinkos dalyvių. Daugelis jų dabar skundžiasi dėl per didelių „Bank link“ paslaugos įkainių.
Pasak Tomo Kibildžio, „Barboros“ vadovo, šiuo metu svarstomi alternatyvūs mokėjimo būdai, kuriuos artimiausiu metu siūlys nauji dalyviai atsiskaitymo rinkoje bei finansų sektoriaus startuoliai.
Jo teigimu, sparčiai augant „Barboros“ klientų skaičiui, komisiniai bankams už atsiskaitymus „Bank Link“ paslauga ar kortelėmis tampa reikšminga kaštų dalimi.
Transakcijų skaičius, kai atsiskaitoma už e. parduotuvės „Barbora“ pristatytas prekes, per pastaruosius porą metų išaugo daugiau nei du kartus. Vis dėlto pasiskirstymas tarp skirtingų atsiskaitymo būdų išliko stabilus. Dažniausiai atsiskaityti klientai renkasi „Bank Link“ paslaugą ir mokėjimą kortele prie namų durų. Reikšminga klientų dalis – apie 20% – vis dar renkasi atsiskaitymą grynaisiais pinigais.
„Esame elektroninės prekybos bendrovė, tad norėtume, kad kuo daugiau klientų nuo atsiskaitymo grynaisiais pinigais pereitų prie elektroninio atsiskaitymo. Kita vertus, manau, kad bankai taip pat turėtų būti tuo suinteresuoti ir prisidėti prie elektroninio atsiskaitymo visuomenės kūrimo – ir šviesdami visuomenę, ir taikydami elektroniniams atsiskaitymams mažesnius įkainius“, – teigia p. Kibildis.

Plačiau apie elektroninės komercijos sprendimus skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
14:22
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
13:23
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 5

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
12:20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
09:51
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
09:39
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 1

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Ekologijos korta jau mušta – reikia įmantriau Premium

Sveikos gyvensenos banga verslą ir į aukštumas kelia, ir traukia žemyn: kaskart vis daugiau gyventojų...

Gazelė
2019.03.19
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
Pasipildė „Narvesen“ vadovų komanda 

Norvegijos bendrovei „Reitan Convenience“ priklausanti „Narvesen Baltija“ Latvijoje turi naują vadovę Dacę...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 10

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
„Akropolis Group“ dairosi pirkinių užsienyje 3

Prekybos centrų valdytoja UAB „Akropolis Group“ plėtros galimybių užsienyje ieško ir per įsigijimus.

Statyba ir NT
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Gintarinė vaistinė“ bando elektronines kainų etiketes

„Gintarinė vaistinė“ Vilniuje, Šiaurės miestelyje, įrengė pilnai elektroninėmis kainų etiketėmis...

Prekyba
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 6

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus 1

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau