„Akropolis“ svarstė atsisakyti knygyno

Publikuota: 2018-05-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Saulė Zabulionytė, „Akropolis group“ valdybos pirmininkė, „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Baltijos NT investicijų forumas“ užsiminė, kad vienu metu buvo svarstoma iš Vilniaus „Akropolio“ išprašyti knygyną. 

Augant elektroninių knygų populiarumui prekybininkai svarstė, kokia ateitis laukia tradicinių knygynų. Kai kurie rinkos dalyviai buvo įsitikinę, kad knygynų užimtas erdves verčiau išnuomoti kita veikla užsiimantiems prekybininkams,

„Tikrai turėjome minčių atsisakyti knygyno prekybos centre, bet dabar, matydama jų rezultatus, galiu pasakyti, kad tos abejonės buvo klaidingos“, – teigė p. Zabulionytė.

Šiuo metu Vilniaus „Akropolis“ rengiasi rekonstrukcijai, po kurios didžiausiame pagal apyvartas prekybos centre bus pristatyta apie 30 naujausių parduotuvių koncepcijų.

VŽ rašė, kad nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai, pramogoms ir viešosioms erdvėms skirto ploto, investicija sieks 14 mln. Eur. Renovuojamas prekybos centras nebus uždarytas.

Laukdami prekybos centro atnaujinimo, projekto nuomininkai svarstė įvairius galimus jo atnaujinimo scenarijus. Buvo girdimos kalbos, kad rengiamasi atsisakyti ledo arenos.

„Ne, tai netiesa. Ledo arenos yra kiekvieno „Akropolio“ dalis. Jos ne tik populiarios, bet ir atlieka socialinę funkciją – „Akropolių“ arenose treniruojasi vaikai, jose, galima sakyti, atgimė Lietuvos ledo ritulys. Dabar jaunimo, vyrų rinktinėse žaidžiantys ledo ritulininkai kadaise pradėjo treniruotis „Akropoliuose“, – sako p. Zabulionytė.

110.000 kv. m ploto Vilniaus „Akropolis“ plotu, parduotuvių skaičiumi, paslaugų ir pramogų pasiūla yra didžiausias daugiafunkcis prekybos centras Baltijos šalyse. Kasmet šiame prekybos ir pramogų centre apsilanko daugiau nei 15 mln. žmonių. Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų yra daugiau nei 250, jų pardavimo pajamos 2017 m. siekė 298 mln. Eur.

 „Akropolis Group“ yra kontroliuojančioji bendrovė, valdanti nekilnojamojo turto projektų plėtros ir nuomos paslaugų įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Bulgarijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. 100% „Akropolis Group“ akcijų priklauso „Vilniaus prekybai“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Butelio forma – taip pat prekės ženklas

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas

Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau...

Prekyba
2019.05.25
Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 16

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 14

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 16

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 4

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau