Daugiausia rūbų suomiai nusiperka „Prisma“ prekybos centruose

Publikuota: 2018-05-26
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Suomijos gyventojai daugiausia drabužių ir avalynės pernai nupirko prekybos tinklo „Prisma“ parduotuvėse, o specializuota aprangos parduotuvė „H&M“ liko tik trečioje vietoje.

Pernai Suomijos gyventojai drabužiams ir avalynei išleido 4,6 mlrd. Eur, 1% daugiau nei prieš metus. Suomijos prekybos sąjungos duomenimis, daugiausia rūbų buvo nupirkta dvejuose didžiausiose šalies prekybos tinkluose, rašo portalas „yle.fi“. Tai koncernui „S-ryhma“ priklausantys „Prisma“ prekybos centrai bei „Kesko“ grupei priklausantis tinklas „K-Citymarket“.

Specializuota aprangos parduotuvė liko trečioje vietoje. Tai didžiausias Europoje prekybos drabužiais tinklas „ H&M“ („Hennes & Mauritz“), kuris Suomijoje turi daugiau nei 50 parduotuvių.

Skaičiuojant aprangai ir avalynei išleistas sumas vis tik pirmavo specializuotos parduotuvės – čia suomiai išleido 43% visos pernai šiems pirkiniams skirtos sumos, o supermarketuose – tik 21% . Didžiausias aprangos prekių pardavimų augimas užfiksuotas užsienio e. parduotuvėse, kuriuose Suomijos gyventojai pernai paliko 14% aprangai ir apavui išleistos sumos.

Suomių prekybos sąjungos duomenimis, įvairių amžiaus grupių apsipirkimo įpročiai ryškiai skiriasi, ne vienodi jie ir skirtinguose šalies regionuose. Jaunesnės nei 35 m. moterys dažniausiai drabužius perka tarptautinių specializuotų prekybos tinklų parduotuvėse. Vyresni nei 35 m. žmonės dažniau renkasi supermarketus, universalias parduotuves, tačiau neretai ir butikus. Vyrai kasdieninius drabužius dažniau perka sporto prekių parduotuvėse.

Sąjunga suskaičiavo, kad vyriški drabužiai Suomijoje vidutiniškai 24% brangesni nei moteriški. Didžiausią pirkėjų segmentą vis tik sudaro moterys nuo 50 iki 79 m. amžiaus.

Prekybos tinklai, kuriuose suomiai pernai nupirko daugiausia drabužių ir avalynės

1. „Prisma“.

2. „K-Citymarket“

3. „Hennes & Mauritz“ (H&M)

4. „Tokmanni“

5. „Zalando“

Šaltinis: Suomijos prekybos sąjunga, portalas „yle.fi“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Mituzas: kainos gali kristi tik joms kylant miesto centre 8

Konkurencija kainas tik didina, nes kainos priklauso nuo kvadratinio metro efektyvumo. Jeigu stovėdamas...

Verslas ragina dar kartą pratęsti GPAIS pereinamąjį laikotarpį

Spalio 1 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS),...

Daugėja „Kesko Senukų“ „Proficentrų“

Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę...

„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
12:36
„Lidl Lietuvos“ fenomenas: ką rodo finansų ataskaitos Premium 37

Atitraukus žvilgsnį nuo nuosavo kapitalo pelningumo rodiklio, kuris greičiausiai dar gerokai keisis į gerąją...

Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Prie greitkelio Kaune atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1 Premium 3

Kauno UAB „EPRO Group“ atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1, įsikūrusį šalia Vilniaus-Klaipėdos greitkelio.

Statyba ir NT
2018.09.19
„Kaufland“: plėtros planų Lietuvoje neturime 29

Vokietijos prekybos centrų grupei „Schwarz“ priklausantis prekybos tinklas „Kaufland“ VŽ teigia, kad šiame...

Valdžia žada visą puokštę priemonių dėl prekybos tinklų darbo 34

Didinti prekybos tinklų konkurenciją, kviesti užsienio investuotojus, stiprinti smulkųjį ir vidutinį verslą,...

Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 6

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Teismas iš naujo spręs dėl „Rimi“ Vilniuje savininkės ir rangovės ginčo 2

Pirmosios instancijos teismas turės iš naujo nagrinėti bendrovės „BM būstas“, „Rimi“ tinklui nuomojančios...

Statyba ir NT
2018.09.18
Po Lietuvos kritikos „Walmart“ išima iš prekybos sovietinius marškinėlius

Amerikiečių prekybos tinklas „Walmart“ pažadėjo pašalinti iš prekybos drabužius su sovietų simboliais,...

Naujovės logistikoje augina H&M pardavimus: akcijų kaina kyla 1

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai trečiąjį  ketvirtį...

„Novaturo“ apyvarta šiemet išaugo 35%

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugpjūčio...

„Maxima grupė“ Zimnicką perkelia iš Ispanijos į Lenkiją 2

Arūnas Zimnickas, buvęs „Maxima LT“ direktorius, pastaruosius ketverius metus vadovavęs tiems patiems...

Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau