Investavusi 600.000 Eur „Barbora“ plečiasi pajūryje

Publikuota: 2018-05-23
„Barboros“ nuotr.
„Barboros“ nuotr.

Internetinė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ šią savaitę pradėjo aptarnauti klientus Palangoje ir Šventojoje. Paslauga kurortiniuose miestuose bus teikiama iki vasaros pabaigos.

Užsakymai į Palangą ir Šventąją specialiai maistui vežti pritaikytais automobiliais bus gabenami iš Klaipėdos, čia didžiosiose „Maximos“ parduotuvėse yra įrengti „Barboros“ prekių surinkimo ir skirstymo centrai.

„Įsitvirtinę didžiuosiuose Lietuvos miestuose po truputį plečiame aptarnaujamos teritorijos geografiją – kiek anksčiau pradėjome užsakymus vežti klientams Kretingoje, o vasarą aptarnausime juos ir Palangoje bei Šventojoje. Lietuvos pajūryje atostogauja daug „Barboros“ klientų iš Vilniaus ir Kauno, tad sekame paskui juos, o kartu turėsime galimybę savo paslaugą pasiūlyti išbandyti ir čia vasarojantiems kitų Lietuvos miestų gyventojams. Kartu prisidėsime spręsdami ir automobilių spūsčių kurortuose problemą – esame paskaičiavę, kad vienas „Barboros“ automobilis gatvėje pakeičia 40 į parduotuvę judančių automobilių“, - pranešime spaudai cituojamas Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius.

„Maxima grupei“ priklausanti „Barbora“ šiuo metu Lietuvoje turi daugiau nei 440 darbuotojų ir aptarnauja pirkėjus trijuose didžiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Šį pavasarį „Barbora“ taip pat pradėjo teikti maisto ir kasdienių prekių užsakymo internetu bei pristatymo į namus paslaugą ir Latvijos sostinėje Rygoje.

„Barboros“ pardavimai Lietuvoje 2017 m. pasiekė 19,9 mln. Eur ir buvo 36% didesni nei 2016 m. Investicijos į plėtrą pajūryje siekia 600.000 Eur.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Barbora“ siūlys pasiimti prekes neišlipant iš automobilio

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ Vilniuje, Kaune ir...

Prekyba
11:23
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
10:49
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
10:13
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
10:05
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 2

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
08:04
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
05:45
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Lapkritį – 2,2% suderinta vidutinė metinė infliacija

Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos šalimis suderintą...

Prekyba
2019.12.10
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
2019.12.10
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
Stambios prekybos mokesčio nuo 2020 m. nebus: jis grąžintas tobulinti 

Planuojamas įvesti stambios prekybos mokestis, kurį mokėtų kiekviena, didesnę nei 2 mln. Eur per mėnesį...

Prekyba
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
D. Dundulis: „Norfos“ augimas šiemet spartesnis nei tikėtasi 

Vieną didžiausių Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ valdančios bendrovės „Norfos mažmena“ vadovas...

Prekyba
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
„Ikea“ irgi nebeprekiauja per „Amazon“ 

Baldų gamintoja „Ikea“ paskelbė nebeprekiaujanti savo produkcija JAV elektroninės prekybos platformoje...

Prekyba
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
„Decathlon“ įsigijo ledo ritulio prekės ženklą „Dita“

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ įsigijo Nyderlandų ledo...

Prekyba
2019.12.09
„Rimi“ prekių galiojimo monitoringui naudoja išmaniąją programėlę 

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ pradėjo naudoti švedų startuolio „Why Waste“ sukurtą programėlę „Semafor“,...

Prekyba
2019.12.09
Lapkričio metinė infliacija sudarė 1,7% 

2019 lapkritį, palyginti su spaliu, apskaičiuotas artimas nuliui bendras vartojimo prekių ir paslaugų kainų...

Prekyba
2019.12.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau