E. parduotuvė „Balta karvė“ nutraukia veiklą

Publikuota: 2018-05-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

UAB „Local fresh food“, valdanti e. parduotuvę Baltakarve.lt, pirmadienio rytą klientus e. laišku informavo apie veiklos nutraukimą. E. parduotuvėje skelbiama, kad laikinai užsakymai nepriimami.

Pavelas Urbanovičius, UAB „Local fresh food“ direktorius ir bendraturtis, sako, kad toks sprendimas priimtas, nes, praėjus metams nuo platformos įkūrimo, nepavyko rasti investuotojų, kaip buvo planuota. Pono Urbanovičiaus teigimu, kalbamasi su keliais potencialiais „Baltos karvės“ pirkėjais, tačiau daugiau detalių verslininkas neatskleidžia.

„Turėjome tikslą mūsų startuoliui „Balta karvė“, pradėjusiam veiklą 2017 m. vasarį, rasti investuotoją arba pirkėją. Įmonės veikla nebuvo pelninga, bet ir neplanavome uždirbti pelno po metų. Veiklą nutraukėme, nes nebuvo susidomėjimo iš investuotojų, taip pat mums nepavyko gauti paramos iš ES struktūrinių fondų“, – paaiškina p. Urbanovičius.

Jis priduria, kad žemą investuotojų susidomėjimą lemia ir ankstesnių maisto produktų e. parduotuvių „Zzz.lt“, „Fresh Market“ patirtis.

„Creditinfo“ skelbiamais Registrų centro duomenimis, sausį „Local fresh food“ padidino įstatinį kapitalą iki 14.950 Eur. Ponas Urbanovičius paaiškina, kad ieškant investuotojų 6 bendrovės akcininkai papildė įstatinį kapitalą nuostoliams padengti.

„Prieš metus įmonę įkūrė 6 skirtingų sričių profesionalai, už įmonės akcijas prisidėję prie jos veiklos, todėl didžiausios investicijos buvo laikas ir žinios. Pavyko startuoti, nes nereikėjo pirkti brangių specialistų, patys subūrėme žmones iš logistikos, rinkodaros, pardavimo, komunikacijos sričių. Mūsų tikslas buvo per metus sukurti veiklą, išbandyti logistikos procesus, suformuoti tiekėjų sąrašą, paleisti verslą“, – sako p. Urbanovičius.

Pirmųjų metų „Local fresh food“ pardavimo pajamos siekė 230.000 Eur, mėnesio užsakymų skaičius – 1.500–2.000 vnt.

2017 m. vasarį veiklą pradėjusi „Balta karvė“ siūlė 800 pavadinimų natūralių ir ekologiškų produktų iš 50–ies Lietuvos ūkių.

E. parduotuvė siūlė maisto produktų pristatymo į namus paslaugą, taip pat bendradarbiavo su 9 prekybos vietomis (8 Vilniuje, viena Kaune), kuriose buvo galima atsiimti užsakytas prekes.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
05:45
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
05:45
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 4

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
2019.06.16
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 17

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Zaros“ savininkei „Inditex“ plėtra garantavo rekordinius pardavimus

Didžiausia pasaulyje drabužių prekybininkė „Inditex“ skelbia rekordinius pirmojo ketvirčio rezultatus.

Prekyba
2019.06.13
„PwC“ pasaulinė vartotojų apklausa rodo, kaip keičiasi pirkimo įpročiai 1

Pirkėjai nori viską gauti greitai, patogiai ir nemokamai, rodo „PwC“ atlikta „Pasaulinė vartotojų apklausa“.

Prekyba
2019.06.13
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
„Mineralinių vandenų“ pelnas sumažėjo pusantro karto Premium 5

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais bendrovė „Mineraliniai vandenys“ 2018 m.

Prekyba
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 18

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau