Apklausa: perka tose interneto parduotuvėse, kurias žino

Publikuota: 2018-05-14
Neilo Hallo („Reuters“) nuotr.
Neilo Hallo („Reuters“) nuotr.

76% lietuvių yra linkę pirkti tose pačiose elektroninėse parduotuvėse, kuriose anksčiau yra įsigiję prekių. Vis dėlto tai  yra 10% mažiau nei Europos vidurkis, rodo „Kantar TNS“ atliktos apklausos duomenys.

Lietuvoje visuomet perkančių tose pačiose el. parduotuvėse 2017 m. buvo 10% – tai yra 4% mažiau nei 2016 m. Nuolat tose pačiose el. parduotuvėse pernai apsipirkinėjo 20% europiečių.

24% lietuvių visuomet rinkosi vis kitas elektronines parduotuves, o taip besielgiančių europiečių vidurkis siekė 13%.

Intensyviausiai internete apsiperkantys (vadinamieji „heavy buyers“) lietuviai, priešingai nei didžioji pirkėjų dalis, yra suformavę savo pirkimo įpročius ir dar dažniau rinkosi elektronines parduotuves, iš kurių jau yra atsisiuntę prekių – tokių pirkėjų buvo 88%.

Rečiausiai internetu perkantys lietuviai buvo linkę išbandyti naujoves – jie daugiausiai rinkosi interneto parduotuves, kuriose iki tol nebuvo niekuomet apsipirkę.

Tyrimą „E-shopperbarometer Global report“ užsakė „DPD group“. Tyrimą atliko „Kantar TNS“. 2017 m. birželio-liepos mėnesiais apklaustas 24.871 žmogus 22 Europos valstybėse, Lietuvoje apklausti 821 asmenys.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Prekybinį plotą efektyviausiai panaudoja „Maxima“, našiausi darbuotojai – tinkle „Lidl“ Premium

Tiek pelno, tiek apyvartos požiūriu prekybos tinklas „Maxima“ efektyviausiai panaudoja turimą plotą.

Prekyba
2019.11.07
Analitikai esmingai keičia požiūrį į „Aprangos“ akcijas Premium

Pasaulio biržose trečiadienį išsilaikė teigiamas fonas. Baltijos biržoje rezultatų proveržiu rinką...

Rinkos
2019.11.06
Statistikos departamentas išanalizavo, kaip keitėsi didmeninė prekyba pagal prekių grupes

Statistikos departamentas skelbia kas penkerius metus atliekamos didmeninės prekybos įmonių apyvartos...

Prekyba
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau